En ole aikaisemmin käynyt Linnanmäellä enkä kyllä juuri missään muussakaan huvipuistossa. Että kuinka kauan siellä yleensä joutuu jonottamaan suosituimpiin laitteisiin? Ens viikolla olis tarkotus Linnanmäellä käydä :)
Jonot Linnanmäellä?
Miten on?
2
874
Vastaukset
- Statise
Salamaan piti mun joutua jonottamaan jopa 15min, Rakettiinn sama homma. Mustekalaan, Rainbow:hin ja Vuoristorataan pääsi suht nopsaan. V onkaputoksessa oli pitkät jonot, en käyny mutta varmaan menee aikaa jos on jonon hännillä, niin 15-25min. Sittenpähän näät kun ite menet. (:
- aloittaja
Ihan vain yleisesti ottaen kyselin jonotusaikoja. Ei tuo 15 min niin pahalta kuulosta, kun jossakin toisessa viestissä luin, että maailmalla isoissa huvipuistoissa voi joutua odottamaan jopa 1-2 tuntia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625