Tilasin welhon määräaikaisen laajakaistayhteyden, missä piti olla ekat 12 kk alennettuun hintaan. Nyt sain ensimmäisen laskun jossa oli kaikki velotettu normaalihintaan ja kaupan päälle ilmaiseksi mukaan tullut modeemi ja avaamismaksukin oli veloitettu. No soitin asiakaspalveluun ja sanoi hyvittävänsä modeemin ja avausmaksun hinnan, mutta sanoi että koska tilasin palvelun keskellä kuukautta, (kuukauden kolmantena päivänä ei nyt ihan keskellä kuukautta kyllä ole), on se normaalihintainen ensimmäisellä laskutuskerralla.
Tästä ei mainittu mitään oston yhteydessä, eikä sopimuksessakaan mainita tästä missään?
Yritetäänkö tässä nyt huijata meikäläistä?
Olisiko minulla tässä oikeus soittaa soittaa asiakaspalveluun ja pyytää hyvitystä/oikaisua tällekin asialle kun kerran asiasta ei ole missään sopimusta tehdessä ilmoitettu, ei sopimuksessakaan?
26 euroa on aika iso raha köyhälle...
Huijausta?
3
502
Vastaukset
- panit
nimesi alle? Sopimuksen voi purkaa, jos vastapuoli rikkoo sitä.
- sellaiseen
sopimukseen alle, missä sanottiin että ensimmäiset 12 kk alennettuun hintaan, modeemi ja avaus ilmaiseksi, sekä tietoturvapalvelu puoleen hintaan ekat 6 kk.
Mutta nyt sanotaankin että ensimmäinen kuukausi tulee normaalihintaan, koska liittymä avattiin keskellä kuukautta (kolmas päivä). Ja tästä ei ole missään vaiheessa sopimusta tehtäessä mainittu, eikä sopimuehdoissakaan mainita tästä missään.
(Kun kerran liittymä on "keskellä kuukautta avattu" niin ennemminhän minun pitäisi itseasiassa saada hyvitystä noista kuun kahdesta ensimmäisestä päivästä, joilla netti ei vielä ole ollut käytössä.)
Lähetin jo sähköpostia asiasta. Saas nähdä mitä vastaavat... - tuollaista olekaan
sellaiseen kirjoitti:
sopimukseen alle, missä sanottiin että ensimmäiset 12 kk alennettuun hintaan, modeemi ja avaus ilmaiseksi, sekä tietoturvapalvelu puoleen hintaan ekat 6 kk.
Mutta nyt sanotaankin että ensimmäinen kuukausi tulee normaalihintaan, koska liittymä avattiin keskellä kuukautta (kolmas päivä). Ja tästä ei ole missään vaiheessa sopimusta tehtäessä mainittu, eikä sopimuehdoissakaan mainita tästä missään.
(Kun kerran liittymä on "keskellä kuukautta avattu" niin ennemminhän minun pitäisi itseasiassa saada hyvitystä noista kuun kahdesta ensimmäisestä päivästä, joilla netti ei vielä ole ollut käytössä.)
Lähetin jo sähköpostia asiasta. Saas nähdä mitä vastaavat...Ei tuollaista voi olla. minullakin on kesken kuukautta tilattu ja kuukausi laskutettiin muistaakseni jopa siitä päivästä lähtien kun se avattiin. Ei koko kuukautta.
Maksa vain puolet laskusta, reklamoi lopusta ja ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Pelkkä reklamointikin todennäköisesti auttaa jo. Minulla on ainakin hoitunut asiat hyvin welhon kanssa, jos ongelmia ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657