Siis joo... meillä on samsungin suht uusi hd ready tv ja aikomus olis hankkia blueray laite siihen kylkeen ku vanha dvd soitin alkaa nyt sanoo sopimusta irti... Onko kuvan laatu oleellisesti parempi vaikka tv on "vain" HD ready eikä full ???
HD Ready tv ja blue ray laite
4
909
Vastaukset
- tv:n koosta
Se että huomaatteko kuvan parannusta riippuu paljon katsojasta. TV:n koko katselu etäisyys vaikuttavat myös. Blu-Ray:n parannuksen on helppo kuitenkin havaita, niitä ovat mm parantunut syvyysvaikutus, tarkempi liike ja värimaailma. Ei siinä ainakaan mitään menetä koska kaikki Blu-Ray soittimet toistavat myös DVD levyjä, useat vielä skaalaavat DVD:t korkeampaan resoluutioon jolloin kuva paranee hieman.
HD Ready Full HD eron huomaa vasta kun katsoo joko isolta ruudulta tai läheltä. Perus perheen 32" tv:llä jota katsotaan 3m ei ole väliä kumpi on.- Sonyn D3000
ja kyllä sen eron todellakin huomaa! Paljonhan se on myös levyjen laadusta kiinni, sekä DVD:n, että Blu-Rayn. Itelläkin on pari Blu-Rayta, jotka olisi voinu ostaa vaikka DVD:nä.
- Canalin lähetyksissä?
Mulla sama kysymys liittyen Canal Digitalin HD pakettiin. Eli mulla vain HD-ready telkkari ja mieli tekisi kuitenkin ottaa Canalilta HD-boksi.
Paraneeko kuvanlaatu huomattavati vaikka telkkari on siis HD-ready? Ei viitsisi kuitenkaan mistään 10% kuvanparannuksesta maksaa sitä 250€:a. - lisäys
Canalin lähetyksissä? kirjoitti:
Mulla sama kysymys liittyen Canal Digitalin HD pakettiin. Eli mulla vain HD-ready telkkari ja mieli tekisi kuitenkin ottaa Canalilta HD-boksi.
Paraneeko kuvanlaatu huomattavati vaikka telkkari on siis HD-ready? Ei viitsisi kuitenkaan mistään 10% kuvanparannuksesta maksaa sitä 250€:a.Siis mun TV on 32 tuumainen (Philips 32PFL5403H10)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645