Olen asettanut Thunderbirdin oletus sähköpostiksi, mutta kun etsin tiedostosta kuvan ja klikkaan kohtaa: lähetä sähköpostin vastaanottajalle, niin kone yrittää tyrkyttää windows liveä ja herjaa ettet ole luonut sähköpostitiliä ja kauppaa ohjattua tilin luomista. Hmmm...
Onko tämä jokin Microsoftin oma viritys ja miten sen saisi ohitettua...
Oletus sähköposti.
4
1047
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Reksiteristä puuttuu dll-tieto Thunderbirdin osalta. Avaa rekisterieditori, avaa haara HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Mozilla Thunderbird ja napsauta sitä. Jos DLLPath on tyhjä, lisää siihen "C:\Program Files\Mozilla
Thunderbird\mozmapi32.dll" (ilman lainausmerkkejä) tai kyseisen tiedoston polku.En löytänyt kyseistä editoria mistään. Katsoin windowsin ohjeen jossa varoitettiin tekemästä muutoksia rekisteriin, voi kuulemma mennä koko kone tilttiin.. hmmm...
Pitää vissiin antaa olla, koska tuo osaaminen kohdistuu osaltani muualle kuin tietotekniikkaan..- Konsoli
weccu kirjoitti:
En löytänyt kyseistä editoria mistään. Katsoin windowsin ohjeen jossa varoitettiin tekemästä muutoksia rekisteriin, voi kuulemma mennä koko kone tilttiin.. hmmm...
Pitää vissiin antaa olla, koska tuo osaaminen kohdistuu osaltani muualle kuin tietotekniikkaan..Avaa kometoruutu. Aika huomaamaton windowsissa ja kirjoita regedit ja enter.
Ohjelmalla saa todella koneen helposti format C kuntoon. - juhakorkeapudas
weccu kirjoitti:
En löytänyt kyseistä editoria mistään. Katsoin windowsin ohjeen jossa varoitettiin tekemästä muutoksia rekisteriin, voi kuulemma mennä koko kone tilttiin.. hmmm...
Pitää vissiin antaa olla, koska tuo osaaminen kohdistuu osaltani muualle kuin tietotekniikkaan..Käynnistä -> Suorita -> regedit enter.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854