....metsästyksen vastustajana.
Olenkin tuossa aikasemmin todennut ja antanut tiivistelmän ko. henkilön "sielunelämästä" ja valaissut hiukan, että mistä moinen käytös voisi johtua. Noh... tässäpä tämä vielä pähkinän kuoressa, kuten ko. henkilön sisältökin.
Henkilön tekstin sisältö on kuin tuulessa humiseva ääni. Hiljenee tuulen voimistuessa myrkyksi ja vaimenee kokonaan tuulen laantuessa. Eli täysin näkymätöntä ja merkityksetöntä.
Henkilön kirjoitustyyli ja tapa puhua johtuu juurikin lapsuudesta. Hänellä oli tiukka kuri lestadiolaisessa perheessä, jossa isä oli kova metsästäjä. Lapsia oli paljon ja siellä ei saanut moni lapsi huomiota niin paljon, kuin olisi hyväksi ollut.
Täten tämä johti varhaisessa iässä huomion saamiseen muullatavoin, sekä metsästyksen vastustajana.
Tästä syystä hänen henkinen kehityskin on jäänyt teini-ikäisen tasolle, jossa hänen käyttäytymisensä korostuu. Eli antamatta todellisia vastauksia kysymyksiin, koska ei tiedetä vastausta. Tai sitten hiukan hyökäten, koska tietää olevansa väärässä.
Täten olen pistänyt merkille, että henkilön keskusteluntaso on kuin yrittäisi kirjoittaa teini-ikäisen kiukkuisen ja omaa itseään etsivän nuoren kanssa.
Hänellä on myös narsistin oireita, joka kuuluu myös asiaan. Tämä sairaus pahenee, ellei siihen saa oikeaa hoitoa.
Haluan vain todeta täällä forumilla oleville, että maailma on kyllä sairaspaikka, kuten suurinosa sen tietää, mutta sairautta ei pidä ruokkia ko. henkilöiden kautta tai jopa yllyttää ko. henkilö tekoihin, joita edes sairas henkilö ei tiedä tekevänsä.
Näin ystävällisesti toivon, että kaikki jotka ovat metsästyksen vastustajina tosissaan..niin laittasivat ne TODELLISET perusteet asioillensa tähän topickiin, jotta saataisiin oikeakuva myös asioista kiinnostuneille.
Ja "susianalyytikon" ei tarvitse vastata, ellet vastaa oikeasti. Koska sinun "sairaita" sekä vääriä tekstejä ei nyt tähän haluta. Etköhän ole jo saanut ihmiset tajuamaan, kuinka "vääristynyt" henkilö todellisessa maailmassa olet.
"Susianalyytikon" merkityksettömyys...
14
338
Vastaukset
alakynteen joutuneen pöljän tuskan hiki. Olen nöyryyttänyt ja kyykyttänyt sinua niin perusteellisesti, jotta sekoilet päämäärättömänä ja hädissäsi. Jollain lailla voit vielä pelastaa kasvosi, jos ratkaiset aiemmin minulta pyytämäsi ja saamasi tehtävän. Mutta tuskinpa tuommonen mitään tehtävää pystyy ratkasemaan, heh heh...
- heh heh
metsässä, erämetsässä, eräs Erämetsä pontevana metsästeli. Sitten paikalle tuli susi(analyytikko) tehtävineen, jolloin Erämetsä pasko, ripuloi ja kusi hädissänsä housuunsa. Sellainen susipelkuri tämä Erämetsä on.
- ylimmäistä
viestiä osoittavat selkeästi miten "erämetsä" kyykytti rakinraiskaajia.
Eivät pystyneet kovin älykkäisiin kommentteihin.
Terv.
Greenhunter
- Urho Jägermeister
Kovin pitkän paskavanan valutit "merkityksettömän vastustajan" vuoksi. Outoa.
- erämetsä
....jouduin "valuttamaan" ihmisille, jotka vielä ko. henkilön tekstejä lukevat "vakavissaan" tai ainakin ihmettelevät asiaa.
Siksi jouduin ns. "valuttamaan" paskaa sormieni kautta.
Ja ei tämä henkilö tosiaan kykene mihinkään asialliseen tai edes puolitosissaan otettavaan keskusteluun. Eli hänellä ei ole kokemusta tai tajua luonnosta saatikka metsästyksestä ollenkaan.
Mutta eiköhän tämän "susianalyytikön" kyykyttäminen ole käynyt jo tätäkin topickia lukeneille selväksi, että reppana, mikä reppana.
Lueskelen näitä jatkossakin, mutta jätän omaan arvoon ko. henkilön kirjoitukset, mutta jos se rupeaa aivan mahdottomaksi ja jälleen esittämään täysin päättömiä asioita "faktoina", niin joudun kyllä siinä vaiheessa puuttumaan kirjoituksiin... Mutta tokkopa sieltä enää tämän järkevämpiä kirjoituksia edes tulee, mitä hän esittelee nykyään jatkuvasti.. :)
Kohtahan tuo metsästyskausikin alkaa, joten sielläkin menee aikaa netissä surffailun sijasta. :)
Ja susianalyytikolle, että en tarvitse sitä asetta metsään mentäessäni (kuten voisin tähän edelliseen lauseeseen olettaen sinun viittaavan omassa kirjoituksessasi), vaan silloin liikun aseen kanssa, jos menen metsälle. ;) erämetsä kirjoitti:
....jouduin "valuttamaan" ihmisille, jotka vielä ko. henkilön tekstejä lukevat "vakavissaan" tai ainakin ihmettelevät asiaa.
Siksi jouduin ns. "valuttamaan" paskaa sormieni kautta.
Ja ei tämä henkilö tosiaan kykene mihinkään asialliseen tai edes puolitosissaan otettavaan keskusteluun. Eli hänellä ei ole kokemusta tai tajua luonnosta saatikka metsästyksestä ollenkaan.
Mutta eiköhän tämän "susianalyytikön" kyykyttäminen ole käynyt jo tätäkin topickia lukeneille selväksi, että reppana, mikä reppana.
Lueskelen näitä jatkossakin, mutta jätän omaan arvoon ko. henkilön kirjoitukset, mutta jos se rupeaa aivan mahdottomaksi ja jälleen esittämään täysin päättömiä asioita "faktoina", niin joudun kyllä siinä vaiheessa puuttumaan kirjoituksiin... Mutta tokkopa sieltä enää tämän järkevämpiä kirjoituksia edes tulee, mitä hän esittelee nykyään jatkuvasti.. :)
Kohtahan tuo metsästyskausikin alkaa, joten sielläkin menee aikaa netissä surffailun sijasta. :)
Ja susianalyytikolle, että en tarvitse sitä asetta metsään mentäessäni (kuten voisin tähän edelliseen lauseeseen olettaen sinun viittaavan omassa kirjoituksessasi), vaan silloin liikun aseen kanssa, jos menen metsälle. ;)pohtinut sulle laatimaani tehtävää? Jos (ja kun) se oli liian vaikea niin voin vähän helpottaa sitä. Otetaan tähän jälleen yksi fakta:
Ei sulla paljon lanttu leikkaa, heh heh.- fakta olla
Susianalyytikko kirjoitti:
pohtinut sulle laatimaani tehtävää? Jos (ja kun) se oli liian vaikea niin voin vähän helpottaa sitä. Otetaan tähän jälleen yksi fakta:
Ei sulla paljon lanttu leikkaa, heh heh.uimamaisterin pitkällisen EU-varoin tuetun tutkimustoiminnan suurin älyllinen tuotos?
- metsästäjäinen
Ei kannata kinata psykiatsrisen osaston hoidokin kanssa. Asialinjasta voimme keskustella terveiden normaalisti erimieltä olevien ihmisten kanssa. Tästä metsästyksenvastustajienfoorumista on tullut tämän yhden sairaan ihmisen huomionhakukenttä. Ei kannata. ei.
- on sinänsä
harmiton metsästykselle, tyypin elämä muodostuu tälle palstalle meuskaamisesta, ja koska palsta sinänsä on marginaali-ihmisten mielipidekenttä on hän täällä yksin omien harhojensa kanssa.
on sinänsä kirjoitti:
harmiton metsästykselle, tyypin elämä muodostuu tälle palstalle meuskaamisesta, ja koska palsta sinänsä on marginaali-ihmisten mielipidekenttä on hän täällä yksin omien harhojensa kanssa.
työni kansankynttilänä. Minä en suinkaan ole siis yksin ajatuksineni vaan suoritan kansalaisten sivistystoimintaa laajalla rintamalla.
- tätä foorumia
Susianalyytikko kirjoitti:
työni kansankynttilänä. Minä en suinkaan ole siis yksin ajatuksineni vaan suoritan kansalaisten sivistystoimintaa laajalla rintamalla.
"laajana rintamana" Eiköhän sinusta saisi kouluesimerkin koulukirjoihin, kuinka harhainen mieli löytää oman todellisuuden netin palstalta. Sinänsä tällainen tulisi yhteiskunnalle halvaksi, jos kaikki avohoitopotilaat kyyröttäisivät sinun lailla koneen ääressä päivät pitkät ja kirjoittelisivat omia illuusioitaan, sen sijaan että häiriköivät oikeasti kaduilla.
Että kirjoittele sinä poika vaan noita älyttömiä vuodatuksiasi, metsästystäkään ne eivät mitenkään haittaa. Joten sinut voi luokitella kategoriaan: Harmiton hullu. - Sivusta seurannut
tätä foorumia kirjoitti:
"laajana rintamana" Eiköhän sinusta saisi kouluesimerkin koulukirjoihin, kuinka harhainen mieli löytää oman todellisuuden netin palstalta. Sinänsä tällainen tulisi yhteiskunnalle halvaksi, jos kaikki avohoitopotilaat kyyröttäisivät sinun lailla koneen ääressä päivät pitkät ja kirjoittelisivat omia illuusioitaan, sen sijaan että häiriköivät oikeasti kaduilla.
Että kirjoittele sinä poika vaan noita älyttömiä vuodatuksiasi, metsästystäkään ne eivät mitenkään haittaa. Joten sinut voi luokitella kategoriaan: Harmiton hullu.vähän miettimään.,.,.
Miksi tämä erämetsälle esitetty kysymys on jäänyt paitsioon. Olen itse yrittänyt sitä ratkaista mutta eipä taida onnistua. Ehkäpä tämä parjattu analyytikko onkin oikeasti opettaja? Se on vissiin opettaja tai täys hullu. - Myös sivusta seurannu
Sivusta seurannut kirjoitti:
vähän miettimään.,.,.
Miksi tämä erämetsälle esitetty kysymys on jäänyt paitsioon. Olen itse yrittänyt sitä ratkaista mutta eipä taida onnistua. Ehkäpä tämä parjattu analyytikko onkin oikeasti opettaja? Se on vissiin opettaja tai täys hullu.liian pahan. En ossaa itekkään ratkasta sitä. Onko siinä ees mittään järkiä?
- ratktehtvään
Myös sivusta seurannu kirjoitti:
liian pahan. En ossaa itekkään ratkasta sitä. Onko siinä ees mittään järkiä?
uskoisitte jos näkisitte sen hinttimäisen olemuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932