mahtaisiko kukaan osata auttaa meidän mäykky oksentelee aika usein lähes joka toinen päivä mistä tämä voisi johtua kun olemme kokeilleet erillaisia ruokia ja sen sellaista aina kun hän oksentaa se on sellaista keltaista nestemmäistä! osaako kukaan auttaa
meidän
5
280
Vastaukset
- konna2
Eläinlääkäri varmaan osaisi...
- Maallikko1
Minä menisin äkkiä ELLille koiran kanssa. Mahtaa olla pahaolo, kun vatsahapot polttelee ruokatorvea. Ensiavuksi vois tietenkin kokeilla Antepsinia n. tunti ennen ruokailua, jos vähän helpoittaisi oloa. Tai?
- nestemäistä...
...tulee monasti silloin kun ruokintojen välinen aika on liian pitkä. Annatko kerran vai kaksi kertaa päivässä?
- heheeeh
hänelle on aina ruokaa tarjolla koska syö hyvin vähän. ja joskus ns napostelee!
- muumi-mammeli
heheeeh kirjoitti:
hänelle on aina ruokaa tarjolla koska syö hyvin vähän. ja joskus ns napostelee!
Syökä mäykký ulkona esim. ruohoa ym. ? Se saattaa johtua siitä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647