joitain profiileja, joissa maisemakuva, moottoripyörä, kissa tai muuta vastaavaa.
Mistähän syystä he eivät laita omia kuviaan? Ovatko varattuja, monta rautaa tulessa vai miksi?
Esimerkiksi selaan profiilit ennen galleriaan kirjautumista, ja jätänkin kirjautumatta, jos huomaan ( kuten vuorokauden ajasta riippumatta miltei poikkeuksetta ) aina vaan samat henkilöt onlinena.
En missään tapauksessa halua edes tutustua miehiin, joilla ainut sporttinen harrastus on istuminen ja sormien heiluttelu!
Kukahan haluaisi itselleen netistä riippuvaisen henkilön, joka häthätää vaan malttaa nukkua ja ei kun taas roikkumaan galleriaan tai treffisivustoille, ei kiitos!
Ei liiemmin kiinnosta
3
345
Vastaukset
Aika pitkälti olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Treffit-palstan profiilit on kuitenkin tarkoitettu enemmän tai vähemmän sen kumppanin etsimiseen, eikä ainakaan minua kiinnosta seurustella jonkun kissan, maiseman tai muun ei-ihmisen kanssa.
Voihan se olla niin, että tuollaisilla kuvilla varustettujen profiilien takana on ihmisiä jotka eivät ole edes etsimässä kumppania, kunhan vaan täyttävät elämäänsä olemalla mukana ja osana jossain. On mukavampaa tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään tai joukkoon, jos siellä kolikon toisella puolella on kuulumattomuus mihinkään. Ja kyllähän se kuuluminen johonkin jää helposti päälle, olotilaksi jostai ei edes haluta pois, vaikka sieltä ei varsinaista tyydytystä omaan eloon saakkaan.
Näihin lukemattomiin nettiyhteisöihin kuuluminen palvelee ihmisen sosiaalista yhteenkuuluvuutta, ja kaiken lisäksi se on oman kodin suojista turvallinen tapa löytää ja hallita kontakteja. Ei tervitse asettaa itseään niin paljon likoon, kun koneen voi sammuttaa ainak kun eteen tulee ahdistava tai pelottava tilanne. Ei tarvitse välttämättä kohdata sitä oikeaa elävää elämää.
Itsekin näitä S24 palstoja seurailtuani olen huomannut ensinnäkin juuri tuon helppouden, ja toisaalta sen, että samat persoonat niissä kussakin näyttää aikaansa kuluttavan. Treffit-sivustoilla, Galleriassa ja Chatissa uudet ihmiset on harvassa ja ne jo kauan linjoilla roikkuneet jatkavat sitä edelleen.
Ja ennekuin kukaan ehtii kääntää syyttävän sormensa minuun, myönnän kyllä itsekin koukuttuneeni välillä tähän puuhaan ihan liikaa. Siksi ja osin parista muustakin syystä poistin treffi-profiilini, jätän nyt muutaman viikon kestäneen chat-kokeiluni vähemmälle ja tuskin tuota galleria-sivuanikaan päivittelen. Tietenkin se tarkoittaa käytännössä sitä, että sosiaaliset kontaktit on joko etsittävä omien seinien ulkopuolelta tai tyydyttävä niiden kontaktien puuttumiseen.
Positiivisena asiana näen kyllä sen, että on näiden systeemien kautta moni ihminen oikeasti löytänyt sisältöä ja kumppaninkin elämäänsä, eli ei nämä silti ihan mitättömiä juttuja ole. Ja varmasti lukuisia uusia ystävyyssuhteita on näiden kautta rakennettu. Hyvä niin.- alkaa selata
Olipas kökkö vastaus!
Ihan kuin se maisemakuva, jossa oli kissoja noin (heh heh) 5.
Sen arvosanan sulle annan.
heh heh hee.... alkaa selata kirjoitti:
Olipas kökkö vastaus!
Ihan kuin se maisemakuva, jossa oli kissoja noin (heh heh) 5.
Sen arvosanan sulle annan.
heh heh hee....Eipä tuo kirjoittamani ollut vastaus mihinkään, avauksesi vaan herätti kirjoittamiani ajatuksia.
Mutta hyvä että kirjoitukseni edes nauratti, ei ihan hukkaan mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046