Minulla seisoo lähes aina kun olemme tyttöystäväni kanssa lähekkäin. Tämä on hyvin epämukavaa. Joskus olen onnistunut peittämään seisokkini sen verran hyvin ettei hän ole sitä huomannut, mutta hyvin harvoin.
Pelkään myös ensisuudelmaani tyttöystäväni kanssa oman seisokkini takia...Voiko seisontaa estää mitenkään? Onko (teini-ikäiselle) tytölle ihan OK, jos pojalla seisoo?
suuteleminen:S
4
892
Vastaukset
- mies täältä
Kyllä se on ihan ok, jos sinulla seisoo tyttökaverisi lähellä. Ei sitä pysty mitenkään estämään. Enkä usko, että hän pahastuu siitä. Eikä seisominen haittaa ensisuudelmaa mitenkään. Eli huolesi ovat minusta ihan turhia.
- jeppppp
iha normaalia se on ja jos muijjas pistää pahaksi et sul stondaa, ni on aika ihmeelline kaveri. sais olla tyytyväine et saa jätkäl stondaa ;)
- on ok.
Älä stressaa! :) Kyllä sen peittelynkin yleensä huomaa, eikä se yhtään haittaa. Ite ainakin viimeks vain halasin poikaa pitkään, enkä ois päästäny irti vaikka sarvet ois kasvanu päähän. :D sitä paitsi ei se tyttökään varmaan minään jääkalikkana siinä pussaile. ;P
- alfaoga
en usko, että tytöllä olisi hirveästi mitään tuota seisokkia vastaan, ainakaan itse olisin ylpeä, että hei, minä sain tuon aikaiseksi ;) Tosin, jos nyt puhutaan teini-ikäisestä tytöstä, niin voi olla, että vetää tytön vaikeaksi, jos hänellä ei ole paljoa kokemusta pojista... Jospa kokeilisit pitää vaikka jotain tiukkoja farkkuja tms. missä ei olisi niin paljoa "liikkumavaraa" sitten kun yrität ensisuudelmaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329