Tilanne on siis tämä: olen netissä tutustunut mieheen, jonka kanssa synkkaa netissä, tekstareissa ja ihan tavatessakin (on tavattu livenä vasta muutama kerta). Mies on kaikinpuolin hyvä tyyppi, mukava, kivannäköinen ja pitää minusta juuri tällaisena liikakiloineni kaikkineni. Mutta kuitenkaan vieläkään ei ole ns. kolahtanut. Kuinka pian sen pitäisi tapahtua? Mielestäni aiemmissa suhteissa on kolahtanut melko nopeasti. Mistä ja koska siis tiedän onko tällä suhteella tulevaisuutta?
Kuinka pian pitäisi
136
22618
Vastaukset
- dasaf
No eiköhän tuokin nyt ole aika yksillöllistä..Itse voin ainakin sanoa,että mulla on tainnut mennä lähes aina sellanen 3-4 tapaamiskertaa ennen kuin oikeesti kolahtaa..Mutta sit jos ei kolahda tai oo kolahtaakseen,niin sen huomaan jo viimeistään toisel kerral.
- SepiV
No naisilta oon saannut kuulla että pitää kolahtaa ekalla kerrall heti
- Lyyti
SepiV kirjoitti:
No naisilta oon saannut kuulla että pitää kolahtaa ekalla kerrall heti
No ei todellakaan. Ensin pitää kuulostella ja näin se vaan on et hiljaa hyvää tulee!!! Nimimerkillä about kaiken hyvän ja tosi pahan kokenut mut elämä kuiten hymyilee edelleenkin!
- S_guru
Lyyti kirjoitti:
No ei todellakaan. Ensin pitää kuulostella ja näin se vaan on et hiljaa hyvää tulee!!! Nimimerkillä about kaiken hyvän ja tosi pahan kokenut mut elämä kuiten hymyilee edelleenkin!
Kyllä näissä rakkausasioissa pitää luottaa intuitioon, eikä liikaa järkeillä. Meillä kaikilla on valtava varasto intuitiivista tietoa toisista ihmisistä ja heidän persoonallisuudestaan, joka on kerääntynyt koko elämän aikana muiden ihmisten kanssa ollessamme. Intuitiivinen tieto tarkoittaa sellaista tietoa, jonka avulla tiedämme, mutta emme kuitenkaan osaa selittää miten asiat tiedämme.
Jo heti ensivaikutelmasta saamme jo erittäin paljon tietoa toisesta ihmisestä, ja viiden minuutin keskustelun jälkeen tunnemme ihmisen jo melko hyvin.
Tällainen intuitiivinen tieto välittyy paljolti eleiden ja ilmeiden ja äänenpainojen kautta. Eli toiseen ihmiseen pitäisi olla elävä kontakti. Ilmeiden ja eleiden puuttuminen on internetin kautta tapahtuvan tutustumisen ongelma, sillä kun vain kirjoitellaan toiselle, niin tutustutaan vain toisen ihmisen ajatuksiin, ei itse tuntevaan ja kokevaan ihmiseen. Siinä mielessä vaikka on tutustunut ihmiseen netin välityksellä, niin sitten kun tullaan kasvot vastakkain kohtaamiseen, niin on luonnollista, että käy niin, että toinen ihminen ei tunnukaan siltä oikealta.
- Kokenutkin!!
Kuuntele sydämesi ääntä se on juuri se ääni mikä parhaiten tietää tunteesi ja lisäksi kysy itseltäsi tahdotko aivan oikeasti mennä juttuun mukaan. Rakkauden perään kannattaa aina haikailla!!!!
- minäminä75
Olen Anna ja noin vuosi sitten löysin elämäni miehen netin kautta... edelleen tunnen samoin...skorppionimies ja kaurisnainen ^^
- Poika,,,,,
Kyllä kolahtaa ekallakertaa,ja imee kuin mangeetti puoleensa.
- Jjs
Tiedät viimeistään 3 minuutin sisään että mikä mies on kyseessä. Parasta on se 3 sekunnin silmän kirkastuminen, vetovoima tulee Energia avaruudesta, Yin Yang. Iskulauseet=turhia. Sosiaaliset säännöt on eri asia kuin vetovoiman säännöt.
Naisen pitää olla ainakin 1% enemmän kiinnostunut miehestä, muussa tapauksessa se on raiskaus. piste. - kuin salaman isku
Kun se oikea osuu kohdalle se iskee kuin salama. Tunnet, että olet tuntenut tämän ihmisen aina ja olet ikäänkuin "saapunut kotiin".
Tämä kesti kohdallani 30 vuotta aina toisen osapuolen kuolemaan saakka eikä rakkaus kuole silloinkaan. - rakkauttavain
kuin salaman isku kirjoitti:
Kun se oikea osuu kohdalle se iskee kuin salama. Tunnet, että olet tuntenut tämän ihmisen aina ja olet ikäänkuin "saapunut kotiin".
Tämä kesti kohdallani 30 vuotta aina toisen osapuolen kuolemaan saakka eikä rakkaus kuole silloinkaan.Mulle kävi samoin reilu 30v. sitten, onneksi rakas kumppani on vieläkin rinnalla. Kaikkea hyvää sinulle!
- kolahtaa
ekalla kerralla se kolahtaa jos on niin, että kolahtaa.. Ei kandee alkaa väkisin miettiin, että kun ei kolahda. Ehkä parien treffien jälkeen.. No hei, ei tosna, 11 v yhdessä ja siitä 7 aviossa ja avoliittoon mentiin 1 kk seurustelun jälkeen. p.s. jälkikäteen on puhuttu, että molemmilla oli heti ittestään selvää, et avioon mennään.. Ja kosihan hän jo 2 vkon avoliiton jölkeen.
- Äijä NO:319694930
Oon vähä naisiin menevä tapaus, toisaalta taas rehellinen, niin vakijutut on jääneet vähiin, "aikuinen" poika on väsätty ja äiti kuoli leukemiaan.
Että näin. - aikaa ennenkö kolahtaa
kolahtaa kirjoitti:
ekalla kerralla se kolahtaa jos on niin, että kolahtaa.. Ei kandee alkaa väkisin miettiin, että kun ei kolahda. Ehkä parien treffien jälkeen.. No hei, ei tosna, 11 v yhdessä ja siitä 7 aviossa ja avoliittoon mentiin 1 kk seurustelun jälkeen. p.s. jälkikäteen on puhuttu, että molemmilla oli heti ittestään selvää, et avioon mennään.. Ja kosihan hän jo 2 vkon avoliiton jölkeen.
Minä olin erittäin hyvä ystävä mieheni kanssa ennenkö "kolahti". Vasta neljän vuoden ystävyyden jälkeen se iski kuin salama. Sitä ennen en olisi koskaan voinut kuvitellakkaan mitään muuta kuin ystävyyttä. Mieheni paljasti itse olleensa ihastunut jo muutaman kuukauden, yllättynyt oli kulma myös omista tunteistaan. Nyt 13-vuotta yhdessä parhaina ystävinä joista 4-vuotta vain parhaita ystäviä, 5-vuotta avoliitossa ja 4-vuotta avioliitossa. Joskus se vähän kestää tajuta kuka se "oikea" onkaan, vaikka olisi aivan nenän edessä.
- Lyyti
Tämä kesti kohdallani 30 vuotta aina toisen osapuolen kuolemaan saakka eikä rakkaus kuole silloinkaan.Olen samaa mieltä. Olen kylläkin eronnut 25 vuotta sitten ja 1 lapsi on 23 v. Hän ei jäänyt kaipaamaan isäänsä koska isä ei koskaan viettänyt aikaa hänen kanssaan mut ei voi mitään. Olen käynyt niin kovan elämänkoulun läpi (pettämiset ja hakkaamiset) etten enää uskalla luottaa oikein kehenkään ja varsinkin miehiä pelkään et jos käy samoin, mut tiedän kyl et hyviäkin miehiä on olemassa, mut en uskalla alkaa suhteeseen kenenkään kans. Kysyjiä kyllä ois mut ku ei he tiedä mun taustoja ja siksi aina annan ns. pakit enkä uskalla päästää lähelle ketään. Voimia sulle elämässäsi!
- ei kait..
nyt sentään ;)
- touho1984
Tämä kesti kohdallani 30 vuotta aina toisen osapuolen kuolemaan saakka eikä rakkaus kuole silloinkaan.Tätä mä juuri tarkoitan!! Näin sen pitää mennä!!!!!
- Ohjetta sinulle
Ei sitä sydäntä kannata alkaa kuunteleen. Se sykkii varmasti siellä ja aina. jollei syki niin sitten matomotelli jo kutsuu. Hormoonit ne on mitkä jyllää.
Lueppas tällainen kirja kuin rakkauden selitys
http://www.ajatuskirjat.fi/suomi/lukunayte_0959.asp
Sieltä löytyy rutkasti tietoutta kaikkeen parisuhteeseen liittyvistä seikoista muutenkin. Siitä miten rakkaus syntyy ja miten ja mihin se voi loppua. Parisuhde on muutakin kuin sydämen kuuntelua.
Olen sitä mieltä että meidän pitäisi jokaisen lukea tuo kirja. Meitä opetetaan vuosikaudet ammatteihimme.. kouluttaudumme uudelleen ja uudelleen.. saamatta välttämättä edes koulutusta vastaavaa työtä. Kuka meitä opastaa parisuhteeseen? Luonto sinne varmaan ajaa, kenet minnekin. Mutta miten parisuhteessa olisi syytä käyttäytyä, mitä ottaa huomioon, mikä on hyvästä ja mikä pahasta. Siinä meillä on jokaisella todella paljon opittavaa. Eikä sitä opeteta missään. Pitäisi sisällyttää jo peruskoulun tasolle ohjeita siihen miten siihen elämän ikuiseen työhön saa edes jonkinlaisen valmiuden. Eikä jokaisen tarviis mennä kantapään kautta ja perse edellä puuhun. Esitellä repaleisia CV:ä miks kaikki on mennyt päin pyllyä.. paitsi se :))
Noh.. toivottavasti kaikki menee hyvin osaltasi ja saat kirjan kautta vastauksia mieltäsi askarruttaviin asioihin
-J- - huh huh huh
Eli tässä sitä haaskataan miehen kallista aikaa ja sitten ihmetellään hänen todennäköistä kärttyisyyttään kun sai vääriä signaaleja. Kolahtaa ja kolahtaa...käyttäkää nyt hemmetissä sitä aivojen järkevää puoliskoa tunnehumpan sijaan ja tyytykää siihen mitä saatte, etenkin jos ei kriittisesti tarkasteltuna ole mikään yli-inhimillisen täydellinen. Niin miehet teemme.
kyllä se voi olla toisinkinpäin mies ensin hehkuttelee ja sit sanotaan....että ei tästä mitään tule!!!! ottaa siitä sit!!!
- Tunnehumppa
Joo! Käytetään järkeä tunnehumpan sijaan ja sitten muutaman vuoden päästä ihmetellään kun ollaan kasvettu erilleen, mikään ei tunnu enää miltään, "rakkaus" on kuollut elämän virtaan jne. Just!
- jousimies1971
Tunnehumppa kirjoitti:
Joo! Käytetään järkeä tunnehumpan sijaan ja sitten muutaman vuoden päästä ihmetellään kun ollaan kasvettu erilleen, mikään ei tunnu enää miltään, "rakkaus" on kuollut elämän virtaan jne. Just!
näin, kyllä se vaan niin on että sitä järkeä ehtii sitte käyttää kun on löytänyt ihmisen joka on kolahtanut niin että vielä vuosien päästäkin selkeästi muistaa mikä kolahti! Eli täytyy kolahtaa :)
- touho1984
Tunnehumppa kirjoitti:
Kannatetaan ilman muuta tunnehumppaa!!! Ei järkisuhteista koskaan mitään tule!! Tai tulee pahaa mieltä kun pahimmassa tapauksessa petetään ja riidellään!!! Näitä valintoja nimeomaan tehdään tunteen ei järjen perusteella!!!
- huh huh huh
Eli tässä sitä haaskataan miehen kallista aikaa ja sitten ihmetellään kun hän todennäköisesti on kärttyinen saatuaan ns. vääriä signaaleja. Kolahtaa ja kolahtaa...yrittäkää edes joskus tyytyä siihen mitä saatte, etenkin kun ei ole se täydellisin ihminen itsekään, näin me miehet teeemme.
- tosisaan?
mulla on kyllä ihan eri kokemus. Mies on olevinaan niin ihastunut pari päivää, viikon, kaksi viikkoa, ja sitten ilmoittaa, ettei tunnu siltä.
- näin on
tosisaan? kirjoitti:
mulla on kyllä ihan eri kokemus. Mies on olevinaan niin ihastunut pari päivää, viikon, kaksi viikkoa, ja sitten ilmoittaa, ettei tunnu siltä.
Samoja kokemuksia on..
- kolahtaa...
Joissakin suhteissa kolahtaa jo eka iltana. Toisissa taas kolahtelu alkaa vasta myöhemmin. Joskus kolahtaa lievemmin, joskus taas niin että toinen lähtee mullan alle ja toinen linnaan...
- mR MARCUS
PITÄKÄÄ KYPÄRÄT PÄÄSSÄ JOS KOLAHTAA, TTU
- Jjs
mR MARCUS kirjoitti:
PITÄKÄÄ KYPÄRÄT PÄÄSSÄ JOS KOLAHTAA, TTU
07
- Kolahti
Se on NIIN tapauskohtaista ..... itse olen aiemmin ollut hieman sulkeutunut ja toisen päästäminen tuonne 'sydämmen tienoolle' on ollut vaikeeta, ellei jopa
mahdotonta. Viime vuoden vaikeudet opettivat minut toisenlaiseen elämään
ja 'tulosta' on tullut ....... muutamia kohtaamisia eri ihmisten kanssa ..... ihan kivaa
mutta ei sen kummempaa sykettä kuin 'siskolla ja sen veljellä' mutta 4 viikkoa sitten KOLAHTI ..... eka ilta oli aivan ihmeen soljuvaa käytöstä/tekstiä ..... muutaman päivän päästä kun olimme taas sopineet tapaamisen niin jäänitin onko samaa 'sähköä' vielä ilmassa vai mitä ja juma sitä tunnetta kun katseemme ja huulemme taas kohtasivat ..... ja yhteinen aika ollut siitä lähtien aivan kuin lentoa.
Mutta ei se sitä siltikään takaa että suhteella sen enempää tulevaisuutta olisi (!?)mutta sähköä ainakin riittää .... - Kaikki selviää
Elämä on lyhyt. Kulunut, mutta niin totta oleva fraasi. Miksi pitää aina odottaa jotain suurta kolahdusta. Jos viihdytte yhdessä, niin eikö ole parasta edetä päivä kerrallaan ilman suuria odotuksia.
Aika näyttää ja 3 kk päästä ajatus on jo aika selkeä.- kun kalastan
noita vastakkaisia sukupuolia tossa suoli 24 haaska palstalla, nin kyllä tulee puntarivikasta persettä vastaan ihan liikaa, valehdellaan kilot ensin alakanttiin ja sittenkin kyljessä 4 makkaraa ja ne tissit on vissiin tokana.
voi vida. kapakista olen kuitenkin ajoon hakenut tavaran. viimeksi treffeillä kolahti nin voimakkasti että meinasin kävellä heti ulos tilanteesta oli tosi karu akka, huh huh tuntuu että sinne kasautuu vaan kaikki jätös ja sellaset että kun roju lähtee rännistä nin tattista vaan - haloo!
kun kalastan kirjoitti:
noita vastakkaisia sukupuolia tossa suoli 24 haaska palstalla, nin kyllä tulee puntarivikasta persettä vastaan ihan liikaa, valehdellaan kilot ensin alakanttiin ja sittenkin kyljessä 4 makkaraa ja ne tissit on vissiin tokana.
voi vida. kapakista olen kuitenkin ajoon hakenut tavaran. viimeksi treffeillä kolahti nin voimakkasti että meinasin kävellä heti ulos tilanteesta oli tosi karu akka, huh huh tuntuu että sinne kasautuu vaan kaikki jätös ja sellaset että kun roju lähtee rännistä nin tattista vaanMahdat itse olla niitä "hyväkroppaisia laatu-uroksia". Tavatessa ilmenee että treffipalstalla ollut kuva onkin muutaman vuoden vanha, hyvä kroppa kohdallasi tarkoittaa valtavaa kaljamahaa ja rööki roikkuu tauotta suupielessä!
Itse poistin profiilini koska kyllästyin juuri tällaisiin miehiin. Luulevat itsestään paljon enemmän kuin todellisuudessa ovat. Mun puolesta saavat "ajella" vaikka itsekseen. - hyvännäköinenx
haloo! kirjoitti:
Mahdat itse olla niitä "hyväkroppaisia laatu-uroksia". Tavatessa ilmenee että treffipalstalla ollut kuva onkin muutaman vuoden vanha, hyvä kroppa kohdallasi tarkoittaa valtavaa kaljamahaa ja rööki roikkuu tauotta suupielessä!
Itse poistin profiilini koska kyllästyin juuri tällaisiin miehiin. Luulevat itsestään paljon enemmän kuin todellisuudessa ovat. Mun puolesta saavat "ajella" vaikka itsekseen.en juo enkä polta, kaljamahaa ei ole koska pidän sen poissa kuntoilemalla ja olen tarkka syömisistäni.
et ole siis minua tavannut mutta makkaroita kylläkin villapaidan alla. ja se riittää.
toinen äärilaita sitten taas on ravintolasta taksilla kyljesä tulleet tapaukset, ne lähtee seksin takia mukaan ja otan niitä mukaani vain siksi että (vertauskuvallisesti) käynhän minä syömässäkin ja harrastuksissa...
eli tyydytän vain kansalaisen perustarpeita. joskus joku puree munaakin mikä on kaunis asia. b rappuun en lyhyissä suhteissa valitettavasti ajele.
enkä ime pillua koska en voi olla varma onko kyseessä kondylooman kantaja.
muuten "harrastukseni" ovat tyydyttäviä. ..hiljaa hyvää tulee....ei heti ensimmäisellä kerralla aleta miettiä 10 vuotis projegtia...tai vastaavaa....ne hetket jotka saa olla toisen kanssa pitää nauttia niistä!!
- Tups
kun kalastan kirjoitti:
voi vida. kapakista olen kuitenkin ajoon hakenut tavaran. viimeksi treffeillä kolahti nin voimakkasti että meinasin kävellä heti ulos tilanteesta oli tosi karu akka, huh huh tuntuu että sinne kasautuu vaan kaikki jätös ja sellaset että kun roju lähtee rännistä nin tattista vaanMinä kyllä ihmettelen, että kuinka näin sujuvasanainen ja selvästi älykäs, viehättävä ja hyvätapainen, sivistynyt mies on vielä vapaalla jalalla... Tai sitten toisaalta sitä, että kuinka kukaan viitsii edes tavata noin surkean ulosannin omaavaa vätystä...
- onpas
kun kalastan kirjoitti:
voi vida. kapakista olen kuitenkin ajoon hakenut tavaran. viimeksi treffeillä kolahti nin voimakkasti että meinasin kävellä heti ulos tilanteesta oli tosi karu akka, huh huh tuntuu että sinne kasautuu vaan kaikki jätös ja sellaset että kun roju lähtee rännistä nin tattista vaanTässä oli sitä tunteiden paloa. V..tu kun nauratti. Tsemppiä sulle, oikeesti!
- Mie vuoan
kun kalastan kirjoitti:
voi vida. kapakista olen kuitenkin ajoon hakenut tavaran. viimeksi treffeillä kolahti nin voimakkasti että meinasin kävellä heti ulos tilanteesta oli tosi karu akka, huh huh tuntuu että sinne kasautuu vaan kaikki jätös ja sellaset että kun roju lähtee rännistä nin tattista vaanitsekkin tosi saaliilta että varmaan ne laatunaiset juoksee kiljuen sun perässäs... NOT!!!!
..tapahtuu ainakin itselläni ihan heti eka tapaamisella tai sitten ei lainkaan....
- näin...
Tapasin mieheni netissä,hän oli kaikkien keskustelijoiden joukosta se joka minut koukutti heti..jotain se sanoi oikein,ei ollut liian tungetteleva eikä pelokaskaan... :)
Se vaan tuntui heti hyvältä,lopulta hän antoi minulle numeronsa,asuimme silloin parin tunnin matkan päässä toisistamme mutta se ei todellakaan haitannut mitään.
Puhuimme puhelimessa useita kertoja päivässä,oikeita maratonpuheluita :D
Silloin mä tiesin vaan heti...en sitä kylläkään heti käsittänyt kuinka koukussa olen mutta siitä on nyt kulunut melkein 6 vuotta ja asutaan onnellisina yhdessä :D
Paremmin ei vois olla,samaa mieltä on mieskin.
Häätkin on suunnitteilla..- antilove
itsellä ei ole koskaan ollut mitään salamarakastumisia tai rakkautta ensisilmäyksellä, vaan tunne on syttynyt hitaammin, muutamien treffien jälkeen. Ja onhan niitäkin pareja jotka ovat vuosia vaan kavereita ja sitten jokin saa yhtäkkiä kaveruuden roihahtamaan rakkaukdeksi.
Niinpä, haluaisinpa tosiaankin tietää, mikä on mielestäsi maratonpuhelu? Ja minkälaista olikaan juttu, oliko pelkkää pusipusia?
Kommentoin sitten lisää, melkein kaiken kokeneena ;)- vastaaja..
caius.sierra kirjoitti:
Niinpä, haluaisinpa tosiaankin tietää, mikä on mielestäsi maratonpuhelu? Ja minkälaista olikaan juttu, oliko pelkkää pusipusia?
Kommentoin sitten lisää, melkein kaiken kokeneena ;)No,marotonpuhelu tais meillä venyä "pahimmillaan" 4 tuntiin,siinä ehti tapahtua kyllä jo vaika mitä ;D
Mut kai se yleensä oli jotain paria tuntia päivään ja tekstarit päälle,aika meni niin äkkiä...ne puhelut kyllä kostautu puhelinlaskussa....
Mutta sitä oli niin kova ikävä et oli koko ajan puhelin kourassa :)) sekä hänellä että minulla...
Aina ei voinut tavata fyysisestikään välimatkan ja töiden takia mutta äkkiä sekin muuttui kun muutin miehen perässä toiseen kaupunkiin,ikinä ei kyllä ole kaduttanut...
Upeempaa miestä ei ole olemassakaan..
- kola_pena
itseläni sama juttu 4 vuotta tunsin tai tunnen edelleenkin yhden netistä tuttutksi tulleen tyttön sitten vasta parin vuoden kulttua kolahti sitten rupesi kiinostamaan oikeasti. kysyin häneltä että mitä mieltä olisit jos seurusteltaisii niin vastaus oli että on vaikea kuvitella meistä mitään muuta kuin laverita koska ollaan niin monta vuotta tunnettu toisiamme parempi näin kuin ei mitään ja itsellänikin on nopeasti entiset suhteet alkanaut ja tämä tyttö kanssa pitää minua hauskana ja pitää minusta..
- kola_pena
itseläni sama juttu 4 vuotta tunsin tai tunnen edelleenkin yhden netistä tuttutksi tulleen tyttön sitten vasta parin vuoden kulttua kolahti sitten rupesi kiinostamaan oikeasti. kysyin häneltä että mitä mieltä olisit jos seurusteltaisii niin vastaus oli että on vaikea kuvitella meistä mitään muuta kuin laverita koska ollaan niin monta vuotta tunnettu toisiamme parempi näin kuin ei mitään ja itsellänikin on nopeasti entiset suhteet alkanaut ja tämä tyttö kanssa pitää minua hauskana ja pitää minusta..
Onko tämänkin kola_penan ajatukset pelkkiä unelmia, koska palvelin kysyttäessä heitti tällaisen 'herjan'; "Jäsentä joka vastaisi nimimerkkiä kola_pena ei löytynyt".
Kai tällaisia tarinoita voi niissä totetumattomissa päiväunelmissaan kehitellä. Toivottavasti oikea elämä on kuitenkin antoisampaa hänelläkin.- housku
caius.sierra kirjoitti:
Onko tämänkin kola_penan ajatukset pelkkiä unelmia, koska palvelin kysyttäessä heitti tällaisen 'herjan'; "Jäsentä joka vastaisi nimimerkkiä kola_pena ei löytynyt".
Kai tällaisia tarinoita voi niissä totetumattomissa päiväunelmissaan kehitellä. Toivottavasti oikea elämä on kuitenkin antoisampaa hänelläkin.juuh itse löysin pena_kola nimi merkillä hänet juteltuani aikan i hännen kanssa tuli ilmi että totta tuo äijä tursee mutta vähän yli ammutu jutska ;/
- huuski
housku kirjoitti:
juuh itse löysin pena_kola nimi merkillä hänet juteltuani aikan i hännen kanssa tuli ilmi että totta tuo äijä tursee mutta vähän yli ammutu jutska ;/
vai tänne sekin on kirjotellut itse olen pena_kola ystäväni ja huomasin että tänne se on kirjotelut oikeasti juttu ei ole falsea vaan ihan totta mutta oikein ja lyhyesti mnee näni 3 kk seurustelua nainen kertoo että on pettänyt miestä useastti selvitin vain tämän asian joilekin :/
- kieppeillä
kolahtaa varmasti. Sitte vaan haet en sieltä eteisestä ja luet aakahvipöydässä.
- näin sen
Kyllä semmonen kolme-neljä kuukautta pitäis seurustella eka et tietää.
- onko
kestotilaaja vain tilapäistä (3kk) vain mökille loma-ajaksi.
- mennä.
pitkäänkin ennen kuin kolahtaa ja viimeistään sitten kun mieheltä ei tule enään viestejä,huomaat sehän on kadonnut.
- yksi hyvä mies
Ei kaikki miehet hakkaa ja lyö vaikka Suomessa ollaankin!! MInäkään en ole koskaan lyönyt naista.
- yksi hyvä mies
Ei kaikki miehet lyö naista vaikka Suomessa ollaankin. Itsekään en ole hakannut yhtään naista!
- mies23v
Se aika voi olla sekunneista vuosiin. :) Mutta mielestäni sinun kannattaisi miettiä sitä, haluatko yleensä itse, ihan omatoimisesti pyytää häntä seuraksesi? Onko hänen luonteessaan tai olemuksessaan jotakin sellaista, mistä pidät niin paljon, että haluat hänen seuraansa? Tällaisia asioita voivat olla esim. hauskat jutut, mutta ei kylläkään esim. hieno auto. Jos hänessä itsessään on jotakin, minkä takia haluat vilpittömästi viettää aikaa hänen kanssaan, jutullanne saattaa olla tulevaisuutta. Se antaa ainakin sinulle lisäaikaa odotella, että jos vaikka kolahtaisi. Hidas syttyminenhän ei välttämättä tarkoita huonoa suhdetta.
Sano hänelle vaikka, että haluat edetä tässä suhteessa äärimmäisen hitaasti, ja katsoa ihan kaikessa rauhassa, mihin suuntaan tunteesi kääntyvät, vai kääntyvätkö mihinkään. Älä vahingossakaan lupaa mitään tulevasta, ellet ole täysin varma, että voit pitää lupauksesi. Puhukaa paljon asiasta, mutta ole niin kohtelias kuin osaat, muista mainita, mitä hyviä puolia hänessä on. Se kolahdus joko tulee tai sitten ei. Tarviiko aina kolahtaa hirveesti.
-siis jos etsii pitkäaikaista kumppania. Joskus tuntuu että sellainen mukava yhdessäolo on tärkeempää kuin hirmu kolahdus.
Monet pitkät suhteet perustuu enempi suhteen alussa helppouteen kuin säkenöivään "elokuvarakkauteen".
Entä jos joku sinussa jarruttaa, koska tietää että tästä voisi tulla jotain. Älä nyt ainakaan heti kolahduksen puutteeseen hyvää suhdetta lopeta.
:)- tämä vastaus
se kolahdus on vuoden parin jälkeen muistovain ja sitten luulee että rakkaus on loppu. Miksi ihmiset hakevat vain sitä rakastumisen tunnetta rakastamisen sijaan?
Huumaa huumaa lisää huumaa. - juttuja nämä
tämä vastaus kirjoitti:
se kolahdus on vuoden parin jälkeen muistovain ja sitten luulee että rakkaus on loppu. Miksi ihmiset hakevat vain sitä rakastumisen tunnetta rakastamisen sijaan?
Huumaa huumaa lisää huumaa.Hei!
En tiedä mitä sanalla kolohtaa tarkoitetaan, mutta mielestäni kumppanin tulee olla ennen kaikkea sopiva.
Tullaan juttuun, meillä on hauskaa/mukavaa yhdessä, hän on luotettava jne.
Kihlattuni on juuri tällainen, HALUAN olla hänen kanssaan koko elämäni. Haluan jakaa hänen kanssaan arjen ja tylsyyden, ilot ja surut.
On hän mielestäni miellyttävän näköinen, mutta ulkonäkö ei itse asiassa ole kaikkein tärkein, vaan se että todella voin luottaa yhteiseen tulevaisuuteen.
Ja rakastan häntä, vaikka en oikein pitkiä aikoja osaa olla huumassa. Ollaan ihmiset luonteeltaankin niin erilaisia.
Eräät ystäväni olivat pitkän aikaa ystäviä ennen avioitumistaan. Aiemmin toinen ei voinut kuvitella menevänsä joskus ystävänsä kanssa naimisiin. Mutta joskus rakkauden tunteet tuli myöhemmin.
- adskdaskkads
Miehellä kolahti saman tien, mulla kyllä vaati pari pikaista näkemistä (baarissa) ja vielä muutamat sovitut treffitkin. Ehkä 3 kunnon tapaamisen jälkeen aloin enemmän tykätä hänestä. Siitä oli vielä kyllä pitkä matka siihen, että aloin ajatella tulevaisuutta ja yhteistä elämää, esim avioliittoa, hänen kanssaan. Siis huom, edes AJATELLA. Kuukauden parin verran tapaamisestamme olin aika kyyninen vielä. Mutta 5 kuukautta ensitapaamisesta sovittiin jo yhteenmuutosta. Siinä välillä kai se kolahdus sit tapahtui, ja lujaa. Yhdessä asutaan edelleen, pari vuotta myöhemmin. Puhutaan taloista ja lapsistakin. :)
- parin kuukauden jälkeen
Pari kuukautta oltiin seurusteltu ennen kuin kolahti. Olin sitä ennen jo jättämässä mieheni, mutta onneksi en sitä tehnyt. Nyt lähes 10 v yhdessä, hyvin pyyhkii ja rakastuneita ollaan edelleen. Mielummin vähän hitaampi alku ja sen perään kunnon rakastuminen ja pitkä suhde. Nyt ollaan naimisissa oltu pari vuotta ja edelleenkin joka päivä mietin, että on se niin rakas mies ja usein sitä sanomme toisillemmekin.
Siispä mieti vielä, jos yhtään tuntuu siltä, että voisi kolahtaa. Kaikkea hyvää teille! - Reino Rapumerta
Nukkuuko ne tuossa kuvassa, kun ihan siltä näyttää? Ukko ainaki on ihan unessa! Se on ihan turha rehveille lähtiä, jos on noin unelias tyyppi!
- itse huomannut
Kaikki tapailut, jotka on suhteeseen johtaneet: Kolahdus on tapahtunut ensi sekunneilla. Siis nopeasti. Molemminpuolisen kiinnostuksen puute on asia, jota on mahdoton muuksi muuttaa. Vaikka antaisi asioille aikaa sata vuotta. Eikä tämä kolahduksen puuttuminen tarkoita ihmisissä olevan vikaa. Kaikista ei vaan tule pareja toistensa kanssa.
Toinen ihminen voi olla ihan mukava kaikin tavoin ja periaatteessa ei osaa edes sanoa miksi kipinä jää uupumaan. Nämä on omalla kohdalla hiipuneet ensin kaveruuteen ja sen jälkeen unholaan. - se kolahtaa
jos on kolahtaakseen. Ikävä totuus.
- treffejä jo takanakin
Miehenä sanoisin että kun tapaa "ehdokkaan" niin siinä keskustellessa ja kaikesta kehonkielestä kohta jo näkee ja tuntee jos on kolahtaakseen. Mutta: tapaamisen aivan alkuaskeleissa voi ihminen vaikkapa jännittää ja paras tutustumistulos tulee tapaamisen loppupuolelta. Jos on muuria ihmisellä niin ehkä seuraavalla kerralla jo on rennompi - kannattaa kuitenkin kuunnella tuntemuksiaan ja kertoa sille toisellekin, eli vastavuoroista keskustelua koska ihminen on aika herkkä vempain ja kohtaamiset eivät välttämättä ole jokapäiväistä "pikaruokaa" jos ollenkaan.
- K....
Erittäin hyvä kysymys, enkä usko olevan oikeaa vastausta. Minulla on kerran kolahtanut kunnolla ja nopeasti, eikä siitä tullut mitään. Suuri intohimo ja rakkaus, mutta ei mitään mahdollisuuksia ympäristön paineessa.
Edellistalven seurustelin todella upean naisen kanssa ja vanhasta oppineena jarruttelin. En halunnut hätäillä. Lopputulos oli, ettei tuo kaunokainen uskaltanut heittätyä suhteeseen täysillä. Minä rakastuin, enkä kyennyt ilmaisemaan sitä.
Eli tyrin todennäköisesti elämäni naisen jarruttelemalla ja varmistelemalla, että ympäristö: lapset, vanhemmat, sukulaiset jne. hyväksyy minut juuri silloin, kun olisi pitänyt keskittyä tuohon naiseen 110%.
Jos ihminen ymmärtäisi naista, olisi elämä paljon helpompaa - ja tylsempää. - En koskaan osta kirvestä
ja viinaa juo...
- kolahti
vasta yli 20 vuoden tuntemisen jälkeen. Oltiin kavereita siis yli 20 v ennenko kolahti ja alettiin seurustelemaan. Nyt oltu n. 3 v kimpassa.
- 20vuotta
Kai tossa välissä jotain tapahtuu jos jää odottamaan 20vuotta.Mutta vanhantutun voi tavata ja se syttyy tunteeksi. E i opi toisesta kun ajan kanssa ,tuleeko mitään..eikä silti voi kauvan kestää ainakaan ne kolaukset,mitähän ne onkaan .
- Aina yksin?
kolahtanut ekalla tapaamisella, ei tokalla, mut kolmannella. Siinä vaiheessa kun minä olin myyty ja tahdoin paljon paljon enemmän, mies totesi, että hänellä ei sitten tarpeeksi kolahtanut eli heippa. Ja itse iski minut alunperin ja ehdotteli tapaamisia. Semmonen keissi täällä. Tuli pupu pöksyyn.....
- tääl tapahtunu samaa
Aina yksin? kirjoitti:
kolahtanut ekalla tapaamisella, ei tokalla, mut kolmannella. Siinä vaiheessa kun minä olin myyty ja tahdoin paljon paljon enemmän, mies totesi, että hänellä ei sitten tarpeeksi kolahtanut eli heippa. Ja itse iski minut alunperin ja ehdotteli tapaamisia. Semmonen keissi täällä. Tuli pupu pöksyyn.....
On se kumma, mies oottaa että nainen kiinnostuis ja sitku hää kiinnostuu nii mies laittaa stopin. Jos siin on ehtiny olla seksiä tai ees esi-semmoista, niin kyl sitä tuntee ittesä likaseksi semmosen äkillisen töötin jälkeen:/ Ite on antanu kaikkesa, vastannu kutsuun ja sit vedetään se matto sieltä jalkojen alta pois:/On tullu jonkin kerran tämmöstä koettua ja juuri oon toipumassa viimeisimmästä kolauksesta. Mitä ne miehet oottaa et nainen on - - joku tunteeton ajeltu patsasko?? Ja sit se nyt täs viimesimmässä, et mies vaan poistui sanomatta sanaakaan. Järkyttävää:/ Onneks ei tavattu eikä ees kuvia vaihdettu mut koskee kyl nii et pahaa tekee.
- sama jama
Mulla vähän sama pulma,netin kautta tutustuin ihan kivaan mieheen.Nähty on muutamia kertoja ja vietetty aikaa yhessä,mutta.... jotain puuttuu kun toine tuntuu enempi vaan kaverilta,kun poika ystävä ehokkaalta. Viestitkään ei tunnu kulkevan oikein meidän välillä...
Hankaalaa on jos toinen osapuoli on enempi kiinostunut kun toinen.
Kyllä sen huomaa heti onko kahen ihmisen välillä sitä oikeenlaista kipinää... - ´´/´´
Hankalia kysyt.. Itse tutustuin itseeni runsaasti nuorempaan mieshenkilöön töissä. Ensin mietin mitä tuokin meinaa, mutta ajan kuluessa huomasin odottavani hänen tuloaan, naurua, sitä miten meidän istuessa vierekkäin tuntui että aurat syleilevät ja täydentävät toisiaan...
Eihän siitä mitään tullut, varattuja kumpanenkin. mutta tuo tunne oli jotain mitä en ollut ennen edes kokenut, että tällaistakin on.
Eikä se siis heti kolahtanut vaan pikku hiljaa syveni. - Jos kaveri
tuntuu kunnolliselta eikä ole alko-ongelmaa
niin ota se....Et silloin putoa korkealta kun alkuaikojen
huuma haihtuu...- Ex-miehen ja poliisin va
Minulla ei kolahtanut mieheen, mutta lopulta luovutin sitkeän imartelun ja piirityksen päätteeksi ja kun ei siihen tiivistyvään kuvioon sopinutkaan muiden miesten tapaamisia. Eikä edes tanssia saanut ja kaikki vapaaaika piti pyhittää hänelle. Muuta vuosi meni lähes ok, mutta tulin suunnitellusti raskaaksi. Olin "kyvytön" remonttitöihin en jaksanut riittävästi jne. Kun lapsi sittne vei minun aikani ja huomioni "lellin vauvan piloille". Mies alkoi juomaan ja liotteli kolmio lääkeitä mm. tramalia viskiin ja pahoinpiteli humalassa ja lopulta jopa selvin päin. Sai ohjeita kestää, koska usein miehen masennus ilmenee aggressioina. Lopulta lähdin turvatakseni lasteni tulevaisuuden, nykyaikana et vain saa lapsia turvaan! Myöhemmin muuten selvisi, että mies oli tehnyt heti avioliiton alussa paljon velkaa arvopaperikauppaan ja "remonttiin" ja avioon mennessä talo oli velaksi ja auto työpaikan leasing eli kannatti minut taloudellisesti naida.
Nyt olen tapaillut joitakin miehiä, mutta en taida ikinä rakastua, mutta hyviäystäviä ravintolassa tai netissä tavatusita miehistä on jo parinkin vuoden ajaksi jäänyt.
- mies_86
Haha mulla on sama tilanne mut olen mies ja nainen vaikuttaa juuri samalta kuin sinä. Sitä mäkin epäilen et sille ei oo mitenkään erikoisesti kolahtanu vaikka sanoo että pitää musta ku miks me ollaan nähty niin harvoin. Sitä vaan että meillä kummallakin on ihan täysin sama tilanne sillä erotuksella että en pidä itteäni niin kivan näkösenä. xD Ei kai sen tartte kolahtaa mitenkään erikoisesti jos se haluaa olla sun kanssa ja susta tuntuu samalta. Ei se rakkaus aina mitenkään kolahtamalla tule eli vaikka ensitapaamisella. Ole kuitenkin rehellinen hänelle ja kerro vaikka ettet ole ihan varma vielä teistä mutta voit yrittää. Olisi ikävää jos hän pitäisi sinusta tosi paljon ja yrittäisi vain kuullakseen sitten jonkun epämääräisen ajan kuluttua ettet ole kiinnostunut hänestä ollenkaan. Tekee sen sitten miten tahansa niin eroaminen jostain kenestä pitää tosi paljon tuntuu tosi ikävältä ja haluaisin vain olla hänen kanssa. Toivon että hän tuntisi samoin. Ja tähän voi ihan mielellään vastailla jotakin kun minä juuri epäilen sitä pitääkö tämä nainen minusta kuinka paljon. :(
- Kermo
On kaksi eri kolahdusta. Toinen fyysinen kolahdus ja raju rakastuminen.. joka yleensä ei kestä ja sitten on se syvempi taso joka jatkaa vaan lujittumistaan eli toisen tai kolmannen kerran jälkeen yhdessä olemisen helppous ja toisessa on jotain mitä ei voi sanoin selittää. Vain se yhteen kuuluvuuden tunne ja kemia.
muutama kerta se menee. - kolisee
Näin kävi minulle, joka olin vannoutunut ikisinkku, meni minuutti kun tiesin että
sieluni on myyty.
Nyt meitä ei erota mikään muu kun viikatemies.
Ja tunne on molemminpuolinen; tässä on ihmetelty että mikä meihin oikein iski ?
Oliko elämää tätä ennen?
Molemmat ollaan tahoilamme eletty, oltu, tety virheitä, erottu, oltu yksin.
Vain se yksi katse yli väkijoukon ja molemmat tiedettiin että tämä nyt sitten
on tässä. Uskomatonta mutta niin onnellisen totta :o)- Iki-ihanaa
Aivan mahtavaa kuulla moinen tarina. Tosi paljon toivon teille onnea. Itse olen tavannut miehen parisen kuukautta sitten. Ensi vaikutelma oli oikeinkin mukava, mutta yhteisen matkan jälkeen on vähän epävarma fiilis. Nyt tässä harkitsemme jatkammeko vai emme.... Vaikeaa on tämä ihmisen elo!! Mutta teille onnea :))
- kolisee
Iki-ihanaa kirjoitti:
Aivan mahtavaa kuulla moinen tarina. Tosi paljon toivon teille onnea. Itse olen tavannut miehen parisen kuukautta sitten. Ensi vaikutelma oli oikeinkin mukava, mutta yhteisen matkan jälkeen on vähän epävarma fiilis. Nyt tässä harkitsemme jatkammeko vai emme.... Vaikeaa on tämä ihmisen elo!! Mutta teille onnea :))
Toivon samaa myös sinulle :o)
koskaan ei näköjään kannata heittää toivoa siitä etteikö
"se oikea" löytyisi. Vaikka itse ajattelin että loppuelämäni
sinkkuilen, niin kohtalo otti ja heitti tähdet pois radaltaan
yhdessä hetkessä.
Kohtaaminen tapahtui vielä niin jännästi, hän soittaa paikallisessa
bändissä, minä menin kuuntelemaan kun ei ollut muutakaan tekemistä,
lapsetkin on jo maailmalla ja istuin iltaa yksin.
Kun menin paikalle ja katseemme kohtasivat yli ihmisjoukon;
tiesin heti että tässä se nyt on, minun mies.
Hän tuli tauolla kysymään sitten että hei kuka sinä oikein olet,
minnekkään et karkaa !
Siitä hetkestä lähtien ollaan oltu erottamattomat.
Toivon sinulle ja kaikille muille onnea, iloa, valoa ja lämpöä
elämään, tässä biisi joka minulle tai siis meille "kolisee "
http://www.youtube.com/watch?v=Xc62y-6H6L8 - kauemman mene kun
tietää synkkaako. Minäkin ikisinkku myös, vannoutunut vanhapiika, löysin elämäni miehen ja minuutissa tiesin, että se on tässä ja nyt. Tosin viidessä vuodessa tupakka, viina ja villit naiset vei mennessään. Se ei kuitenkaan kumoa sitä tosi asiaa, että hän oli elämäni rakkaus ...so far :o) (Takaisinkin olisi ollut tulossa useammankin kerran, mutta lämmitetty soppahan ei tunnetusti maistu hyvältä.)
- RattoMac3
En usko, että kaveri kolahtaa sinuun. Eka ja toka kerta voi vielä aina vähän tökkiä, mutta jos ei edes 10 kerran jälkeen kolahda niin ei se kolahda koskaan sitten ja kerta kerralta pitäis ruveta tuntuun "paremmalta" tyyppi ja yhteensopivuus. Mun entinen avovaimo sano etten tehnyt oikein parasta vaikutusta ekalla kertaa jasilti asuin sen kanssa 6kk ja meiät erotti muut asiat ku se ettei oltais sovittu yhteen.aika oli väärä ja lapseni äiti valehteli suut ja silmät täyteen.
Yleensä viimeistään kolmannella kerralla huomaa, että viihtyykö sen toisen seurassa vai ei. - diivu_87
Sen näkee jo ekalla kerralla jos EI kolahda.
Et kyl se aika nopeesti tulee.
Joistakin ei vaan ala tykkätä tia tykkä alusta asti van kaverina/tuttavana.
Kyl sen huomaa. Voihan tietysti ola niitäkin tapuksia et huomaa vähän myöhemmin että kuinka paljon oikeestaan edes tykkää toisesta.
Mut silonhan on tapahtunntu jo se tietyn lainen kolaus. - yksi mies vaan
Itselläni ainakin joskus on käynyt niin, että on "kolahtanut" jo ensi tapaamisella, joskus niin, että vasta jonkin ajan päästä, kun on ihmisen kanssa ensin ollut hieman pidempään tekemisissä. Onpa jonkun kanssa ensin ystävyttyttykin ihan kunnolla, ja vasta sitten on kunnolla kolahtanut. Riippuu ihan ihmisistä (sinusta ja siitä toisesta), elämäntilanteistanne ja kokemuspohjastanne.
Itselläni tuntuu kyllä iän myötä menevän enempi siihen, että "kolahtaminen" tapahtuu hitaammin, siten, että ensin tutustuu toiseen (toki tietty alkukiinnostus täytyy olla). Teininä sitä ihastui palavasti tuosta vain, mutta enää se ei käy näemmä niin helposti. Ehkä se on luonnollista viisastumista? on pelkkä luuska käsissä...
- ja kalinaa
Se kolahtaminen voi tapahtua millonka vaan, mutta jo ensimmäisillä hetkillä tietää jos ei tule ikinä kolahtamaan. Ainakin omien kokemusten perusteella tiedän sanoa, että siihen ensivaikutelmaan kannattaa luottaa.
Mutta jos teillä toimii aivan hyvin ja on mukavaa, niin ei sitä kannata roskiin heittää. Itse olen seurustellut nyt 6 vuotta, viimisin vuosi kihloissa. Ja meidän juttu alkoi jo kaiketi lastentarhasta. Vaipoista saakka ollaan oltu hyvät ystävät, mutta vasta lukion abivuonna kolahti että hei, tämähän on sitä rakkautta sanan todellisessa merkityksessä.
Päivääkään en ole katunut, että ystävyyssuhde vaihtui seurusteluun. Alettiin liikkumaan entistä tiiviimmin yhdessä kun molemmilla tuli 18 vuotta täyteen, mutta siihen kolahdukseen meni yli puoli vuotta. - täällä kysellä
niin ei koskaan
- jölded
Tuon verran aikaa kuluu, että parisuhdeväkivallassa päästään siihen pisteeseen, että sun pääsi alkaa kolahdella seinään.
- ...miten oikeassa
oletkaan. Juuri sen verran kestin kattella, ennen ku tajusin ettei tämä tästä ainakaa paremmaksi muutu. Jo muutaman kuukauden kuluessa alkoivat ensimmäiset lähes huomaamattomat oireilut, jotka salakavalasti pahenivat ja olin nalkissa, ennen kuin sieluni hyväksyi aivojeni jo pitkään rekisteröimät havainnot karuksi todellisuudeksi.
Voimia kaikille asian kanssa kamppaileville.
- jos kolahtaa
se riippuu niin paljon ihmisestä! itsellä on juuri kanssa tuttavuus joka tavallaan kolahtaa ja tavallaan ei. olen itse ajatellut että ajan kanssa katsella ja tutustua. mikäli etsii parisuhdetta ja tyyppi tuntuu muutaman tapaamisen jälkeen yhä kaverilta nii ei se kolahda. katsele rauhassa ja kuulostele. jutustele kaverisi kanssa ja kuulostele mitä hänellä on tunteita sua kohtaan ja silleen! tsemppiä!!!
- oli seko.. seko..
ajellutin sitä 28v naista avo-autollani pitkin rantoja ja kahviloita. sitten vein hänet väinönkadulle yöllä, pyys sisään yms.. mutta hän oli niiiiin koukussa Itävalta virtuaali "mieheen"-jonka kanssa oli viikon chat.illut, lakkaamatta palasi aiheeseen guntter.. läpä.. läpä.. "jätkä" oli valehdellut Impivaara-tytölle sitä ja tätä. -oliko sitten toinen -nainen tai vaik. 16v poika. sitä kun ei kukaan tiedä, mutta oli saanut tämän naisen niin sekavaan tilaan. että kiitin kahvista ja lähdin nussimatta ulos hänen kaksiostaan. yöllä klo3.. Kyllä etenkin naiset ovat swidun sekaisin. luulevat ja projisoivat NETTi mieheen hyviä asioita. ja uskovat niihin.. mikseivät mee kirjastoon, ja lainaa andersonin satukirjaa..
- 0508
10 vkoa ja kumpiki tuntee vetoo ja näyttäs muutenki sopivalta, niinpä tuli este. Käsittämätön este, jota ei kerrota. Vapaita pitäs olla. Mulla on polvet velliä, kun nähdään, mut sit?? Kiinnosta, kiinnostaa, halaa ja pussaa ja pitää kuin omaansa, mut... Estettä ei voi kertoo eikä tässä enää mitään kakaroita olla. Mulla kolahti siis neljännen näkemisen jälkeen. Tiesin, et ny on, mennyttä naista. Nyt vaan näyttääki olevan entinen menny nainen. Suhteet on p..n vaikeita. Harvon tuntunu yhtä hyvältä, todella harvon. Mut ei sitte ni ei.....
- mielestä
pitää heti kolahtaa. suotta aikaa ja vaivaa käyttää siihen yhtään enempää vaikka muuten kiva olisi. jos heti ei kipinöi niin tuskin syttyy kunnolla laisinkaan. ei järkeä puoli väkisin yrittää saada kolahtamaan, siitä jää vain paska maku.
- matilda61
Itse olen hengaillut muutaman kuukauden miehen kanssa, johon olen aika tavallakin ihastunut ja melkeimpä rakastunut. Mutta hän ei ole valmis sitoitumaan eikä hänellä tunteita sillä lailla minua kohtaan. Tosi kivaa on ollut yhdessä ja joka viikonloppu ollaan nähty ja viikollakin. Olisi vain joku keino päästä näistä tunteista ja katsoa avoimin silmin eteenpäin. Mutta pidän hänestä todella. Mikä neuvoksi??? Taisin kyllä eilen illalla tivata sen verran häneltä... Että ei hän enää halua minua varmaan nähdäkään... ;(
- Ihankun
MUN TILANNE!!! Täysin samoin täällä.Tapasin yhden miehen juhannuksen jälkeen. Oltiin silleen samoilla linjoilla (ainakin silloin) että tahtottas löytää henkilö kenen kanssa vakavampaa suhdetta vois rueta aattelemmaan, jos kolahtaa. Pari kk tapailtu ja nähty vkonloppusin koska välimatkaa sen verran paljon. Ite en ole aiemmin tuntenut mitään tälläistä. Ko. henkilön kanssa on (tai alussa oli) helppo olla ja puhuttiin vaikka mistä. Miten suhtautuu suhteessa mihinkin yms.. Viestiteltiin päivittäin paljon, juteltiin (mies puhu yhteisestä reissusta talvella) ja viesteissäkin oli kaikkee ihanaa pusuttelua ,yms. Oli siis hempeetä, hellää ja mukavaa.
Noh, pari kuukautta about tuli täyteen ja mie sit kysymään, että miten sie nyt näät tän meidän tilanteen. Meni mies hiljaseksi. Sano sitten, että ei ainakaan seurustelua vielä. Noh, mie sit kyselemään, että ok. jatketaanko muuten samalla tavalla, mut jätetään kuitenkin ne toisten kanssa rehvailut pois. Että ei seurustella kuitenkaan, mut tapaillaan hiukan vakavammin. Ei sit osanna juuta eikä jaata sanoa. Mie seuraavana päivänä sitten txtviestillä sitä taas kyselemään että mitä hän siitä aattelee. Ei kuulema sekään käy. Ei halua vielä mua sitoa silleen, että en voi tavata muita! Kun kaikki niin epävarmaa..
KELE! Ehän mie oo tapaillukaan muita sen jälkeen kun sen näin. Joten tässä nyt silleen, että ei tiedä mitä tulee vai tuleeko. Viestitellään yms, mut nyt aika epävarma olo miehen aatoksista tai tunteista. Ei oikein tiedä uskooko mitään mitä se sanoo vai antasko vaan mennä ja luottaa ja sit polttaa näppisä =/. - m 43
Ihankun kirjoitti:
MUN TILANNE!!! Täysin samoin täällä.Tapasin yhden miehen juhannuksen jälkeen. Oltiin silleen samoilla linjoilla (ainakin silloin) että tahtottas löytää henkilö kenen kanssa vakavampaa suhdetta vois rueta aattelemmaan, jos kolahtaa. Pari kk tapailtu ja nähty vkonloppusin koska välimatkaa sen verran paljon. Ite en ole aiemmin tuntenut mitään tälläistä. Ko. henkilön kanssa on (tai alussa oli) helppo olla ja puhuttiin vaikka mistä. Miten suhtautuu suhteessa mihinkin yms.. Viestiteltiin päivittäin paljon, juteltiin (mies puhu yhteisestä reissusta talvella) ja viesteissäkin oli kaikkee ihanaa pusuttelua ,yms. Oli siis hempeetä, hellää ja mukavaa.
Noh, pari kuukautta about tuli täyteen ja mie sit kysymään, että miten sie nyt näät tän meidän tilanteen. Meni mies hiljaseksi. Sano sitten, että ei ainakaan seurustelua vielä. Noh, mie sit kyselemään, että ok. jatketaanko muuten samalla tavalla, mut jätetään kuitenkin ne toisten kanssa rehvailut pois. Että ei seurustella kuitenkaan, mut tapaillaan hiukan vakavammin. Ei sit osanna juuta eikä jaata sanoa. Mie seuraavana päivänä sitten txtviestillä sitä taas kyselemään että mitä hän siitä aattelee. Ei kuulema sekään käy. Ei halua vielä mua sitoa silleen, että en voi tavata muita! Kun kaikki niin epävarmaa..
KELE! Ehän mie oo tapaillukaan muita sen jälkeen kun sen näin. Joten tässä nyt silleen, että ei tiedä mitä tulee vai tuleeko. Viestitellään yms, mut nyt aika epävarma olo miehen aatoksista tai tunteista. Ei oikein tiedä uskooko mitään mitä se sanoo vai antasko vaan mennä ja luottaa ja sit polttaa näppisä =/.Mitä sitten odotat? Miksi muita ystäviä ei saisi tavata?
- suapi tavata
m 43 kirjoitti:
Mitä sitten odotat? Miksi muita ystäviä ei saisi tavata?
Mie tarkottanu sitä että ystäviä ei saisi tavata. Mutta että muita emme tapaisi ns. romanttisessa mielessä. Vaan että antaisimme itsellemme rauhan tutustua toisiimme ilman, että mahollisesti muut ihmiset eivät sotkisi ajatuksia.
Tottakai ystäviä pitää ja saa tavata.
Nyt en tiedä mitä odottaa. Enkä uskalla kysyä joten. Ainakaan vielä. Joten hetken ainakin pitää kärvistellä epätiedoisuuden epävarmuudessa.
- näin meillä
Me olimme ensin kavereita ja vähitellen huomasimme viihtyvämme paremmin ja paremmin yhdessä. Kaveruus muuttui ihastukseksi ja siitä rakkaudeksi. Nyt olemme onnellinen pariskunta ja yhdessä olemme olleet 11v ja toivottavasti on paljon yhteisiä vuosia jäljellä. Tunteneet olemme 15v.
Minulla kolahti heti eka kerralla kuin näimme ja siitä kaksiviikkoa ja kihloihin , sitä on nyt kestänyt 36 vuotta ,"3-lasta "ja"3-lastenlasta" ja rapiat päälle.RAKAS ON
- Minuun kolahti heti.
Itse tapasin vuosi sitten ihanan miehen netin kautta. Minuun tuo mies kolahti välittömästi. Muutaman olin ennen häntä tavannut, enkä vastaavaa tunnetta kokenut. Tuo "kolahdus" on jotain niin sanoinkuvaamatonta. Tuo RAKKAUDEN tunne kasvaa päivä päivältä. Nyt jo asuttu 7 kk:tta saman katon alla. Eli kyllä sen rakkauden tunnistaa, kun se kohdalle osuu. Onnea kaikille rakkauttaan etsiville ja sen löytäneille. Välittäkää läheisitänne ja ympärillä olevista rakkaista ihmisistä. Aurinkoista kesän jatkoa kaikille...
- naimisissa
Lähdimme mieheni kanssa liikkeelle kaveripohjalta ja tapailtiin lähes 6 kk ennen kuin "napsanti". Ollaan oltu naimisissa 15-vuotta ja kolme lastakin on siunaantunut.
- ja anna täytettäväksi
kysyt vaan suoraan kuukausitulot,onko vakituinen työpaikka,juoko joka viikonloppu,ravaako ravintoloissa,onko miten iso heppi,onko sänkyhomma ongelmia. Ei tarvi turhaan junnata sitte jos ei oo kaikki kohallaan :)
- mies 52
On tässä jo itsellä tullut tähän ikään noita suhteita ja yksi pitkä avioliittokin takana ( 17 vuotta ). Mietinkin, miten ne aikanaan alkoivat...
Ensimmäinen ( ah ) meikäpoika 17 ja nuori nätti tyttö ( 15 ). Nähtiin kaupungilla, tyttö kiinnostui minusta! Enpä pannut vastaan. Suhde kesti viisi vuotta, asuttiinkin yhdessä, sitten hän huomasi, ettei ollut vielä kaikkea kokenut......
Järvenpään casino. Mentiin kaveriporukalla tanssimaan. Siellä oli aina kaksi siskosta, jokakerta. Kerran kun olin kuskina muille, en halunnutkaan lähteä.... Siitä seurasi 17 vuotta ja yksi poika..
Naapuri!!! Heillä meni huonosti, mekään emme osanneet purkaa ongelmia. Mentiin yhteen kun tuntui, että tämä on uusi hieno alku. Oli hetken.... saimme kaksi tyttöä... aikanaan tajusin.. täysi narsisti... Lähdin, koska halusin vielä elää.
Työpaikkaromanssi, olisi ollut parempi olla vain kavereita. Vieläkin kaipaan niitä hetkiä kesken työpäivän, ei toiminut siviilissä ei.
Yhden yön jutut. Se on aina molemminpuolista kiinnostusta heti. Ihana yö, mutta jatkoa ei jostain syystä löydy. Ihanat muistot silti aina on jäänyt, heitä en koskaan unohda.
Yllättävä törmääminen mielenkiintoiseen ihmiseen jossain. Kapakassa , missä vaan, kun tilanne tulee. Etsimättä, hakematta, silloin yleensä toimii aikahyvin.
Viimeksi toimi viisivuotta, asuttiinkin yhdessä, ehkä olisi toiminut kauemminkin, mutta elämä tuo joskus yllättäviä asioita eteen, joita toinen ei jaksa. Minulle annettiin kaksi pientä lasta huollettavaksi ( ne narsistin ), minä jaksoin sen, hän ei.
Koskaan et voi tietää mitä elämä eteesi tuo, mutta se oikea kolahtaa aina jollain tavalla. Jos ei, niin miksi jatkaakaan?
Jatkuvuudesta ei silti ole koskaan takeita, siksi, nauti niistä hyvistä hetkistä jotka saat ja ole omalta osaltasi se hyvä puoliso. Ehkä sitten saat elämänikäisen rakkauden ja kumppanuuden. - hemuxi
mies 52 kirjoitti:
On tässä jo itsellä tullut tähän ikään noita suhteita ja yksi pitkä avioliittokin takana ( 17 vuotta ). Mietinkin, miten ne aikanaan alkoivat...
Ensimmäinen ( ah ) meikäpoika 17 ja nuori nätti tyttö ( 15 ). Nähtiin kaupungilla, tyttö kiinnostui minusta! Enpä pannut vastaan. Suhde kesti viisi vuotta, asuttiinkin yhdessä, sitten hän huomasi, ettei ollut vielä kaikkea kokenut......
Järvenpään casino. Mentiin kaveriporukalla tanssimaan. Siellä oli aina kaksi siskosta, jokakerta. Kerran kun olin kuskina muille, en halunnutkaan lähteä.... Siitä seurasi 17 vuotta ja yksi poika..
Naapuri!!! Heillä meni huonosti, mekään emme osanneet purkaa ongelmia. Mentiin yhteen kun tuntui, että tämä on uusi hieno alku. Oli hetken.... saimme kaksi tyttöä... aikanaan tajusin.. täysi narsisti... Lähdin, koska halusin vielä elää.
Työpaikkaromanssi, olisi ollut parempi olla vain kavereita. Vieläkin kaipaan niitä hetkiä kesken työpäivän, ei toiminut siviilissä ei.
Yhden yön jutut. Se on aina molemminpuolista kiinnostusta heti. Ihana yö, mutta jatkoa ei jostain syystä löydy. Ihanat muistot silti aina on jäänyt, heitä en koskaan unohda.
Yllättävä törmääminen mielenkiintoiseen ihmiseen jossain. Kapakassa , missä vaan, kun tilanne tulee. Etsimättä, hakematta, silloin yleensä toimii aikahyvin.
Viimeksi toimi viisivuotta, asuttiinkin yhdessä, ehkä olisi toiminut kauemminkin, mutta elämä tuo joskus yllättäviä asioita eteen, joita toinen ei jaksa. Minulle annettiin kaksi pientä lasta huollettavaksi ( ne narsistin ), minä jaksoin sen, hän ei.
Koskaan et voi tietää mitä elämä eteesi tuo, mutta se oikea kolahtaa aina jollain tavalla. Jos ei, niin miksi jatkaakaan?
Jatkuvuudesta ei silti ole koskaan takeita, siksi, nauti niistä hyvistä hetkistä jotka saat ja ole omalta osaltasi se hyvä puoliso. Ehkä sitten saat elämänikäisen rakkauden ja kumppanuuden.Juuri noinhan se menee. Joskus vain on helppo ihastua ensisilmäyksellä. Jos siitä
seuraa jatkossa hyvä parisuhde, on helppo hehkuttaa: tiesimme heti olevamme
luodut toisillmme.
Toisaalta, kuinka monta kertaa hylkäämme kättelyssä tuttavuuden josta olisi
voinut syntyä vuosisadan rakkaustarina, pidemmän tutustumisen jälkeen.
Ekalla kolahtaminen on varmasti myös itseohjaavaa, kun tuntuu heti hyvältä
voi helposti ryhtyä muuttamaan itseään toista miellyttävään suuntaan, esim
tupakointi tai juopottelu voi loppua. Tästä seuraa tietysti vastareaktio, ja kas
meillä on kaksi onnellista ihmistä.
Kysympä myös, kuinka moni väkivallasta, huonosta seksistä, tai muista negaa-
tioista kärsivä, on rakastunut ensi silmäyksellä?
Tärkeää on myös ettei unohda tervettä itsekkyyttä. Jos yrittää muuttaa itseään
liikaa, toista miellyttääkseen, se varmaan kostautuu jatkossa turhautumisena. - Lomakkeen täyttäjä
Lisäksi kannattaa katsoa työantajan varmuus, työsopimuksen luonne ja se, onko perintöjä vai takauksia ulos.
- vili-vaari
Martti Paloheimo on kirjassaan "Luvattomasta luvalliseen" sanonut jotenkin, etta kun sielut ovat ystavystyneet ,tulee ruumiittenkin vuoro.Itselleni kay tavallisesti niin ,etta sitten vasta kun sielu ja ruumis ovat yhtyneet onnistyneesti molempia tyydyttaen ,uskallan antaa itselleni luvan rakastua ,mita se sitten merkinneekaan.Niin ja tietysti on pitanyt yhdessa kokea arjet ja juhlat, pienet vastamaet ja myotaleet .
- Muusikkko
http://www.mikseri.net/player/player.php?newsession=1&type=1¶meter=389257
En tiedä pitäisikö
- Muusikko123
http://www.mikseri.net/player/player.php?newsession=1&type=1¶meter=389257
Luultavasti heti - moi...
moi
- *Nestori
En tiedä mitä ne naiset yleensä hakee. Mitä on kirjoitellut heidän kanssaan niin harrastukset, maailmankuva ja muutkin jutut täsmää. Sitten kun tavataan niin on heti tommonenko tuo on. Pakkeja on tapahtunut ainakin puolen kymmentä.
Mitä te naiset oikein haette, jos teille ei mikään kelpaa niin mitä sitten ylipäätänsä haette mitään?
Sama kuin olis autokaupassa, jos ostaa käytettyä (sisäänajettua) ei se kiillä samalla tavalla kuin uusi. Mutta tekniikaltaan monesti varmempi kuin nää nykypelit.
Pitänee alkaa harrastaa vaan yhden yön juttuja, ei tarvi tuhrata aikaa teidän turhiin vedätyksiin ja ottaa kumeja mukaan niin ei tule niitä elatusmaksuja.
JOS TUURI KÄY NIIN SAMA PELI KEULII JA SUTII!
- se oikea!
Hiljaa hyvä tulee. Nopeat ihastukset tulevat ja menevät.
- että <<<<<
jokainen omansa löytää oli sitten nopea tai hitaasti tullut ihastus. Onnea Sinulle.
että <<<<< kirjoitti:
jokainen omansa löytää oli sitten nopea tai hitaasti tullut ihastus. Onnea Sinulle.
Kyllä aika pian tyypistä oleellinen selviää ihan vaan tarinaa heitettäessä.
Sopivasti hiillostaen kaverista kaikki esiin.
Jos keskustelu sujuu kaikista mahdollisista asioista luontevasti, eikä juttelu
tunnu pakkopullalta, on pienet mahikset homman onnistumiseen.
Jos luontevaa keskusteluyhteyttä ei saada, suhde ei tule koskaan toimimaan.
Ulkonäkö ja muu rekvisiitta tulee sitten kuvaan myöhemmin.
Ilman henkistä yhteen synkkausta ei tule pysyvää suhdetta.
Lähes kaikki eronneet kertovat suurimmaksi syyksi keskusteluyhteyden puutteen.
Kaikki muu on sivuroolissa.
- löasfj
Ei kai ko. mies sattumalta ole muslimi?
- ekalla kerralla
jos se ei kolahda ekalla kerralla, niin miksi kolahtaisi tokalla.
- taunotumpula
Heti pitää kolahtaa,joo. tosin itselläni samanlainen tapaus.Kolahti heti ja suudelmat ihania.Nyt kummallakin kiire ja hiljaa hiipuu.Tulta pidettävä yllä.muuten ei tule mitään.
- Kolahdus
Minkähänlaista "jalat alta" kolahdusta sitä tässä odotellaan? Itselläni ei mitenkään mennyt jalat alta, eikä suuremmin "kolahtanut" missään. Huomasin vaan pitemmän päälle että tässä on ihminen jonka kanssa voin elämäni jakaa, johon luottaa vaikka oman henkensä. Rakastan ja arvostan suuresti. Petipuuhatkin ovat vain vuosi vuodelta parantuneet. Hyviä merkkejä kiinnostuksestasi on myös se, että tekee mieli soittaa hänelle, hän pyörii mielessä jne.
Joskus tosin on todettava että ollaan vaan ystäviä. Pieni välimatka antaa tilaa ajatella.
Elämäni aikana olen haihatteluja kokenut, rakastunut sydäntä särkevästi. Yhtä nopeasti on tunteet haihtuneet kun vaaleanpunaiset lasit on riisunut. Miksi on aiemmat suhteesi kariutuneet vaikka on "kolahtanut" nopeasti? Elämässä ei kannata odottaa extreme kokemuksia jonkun muun taholta vaan itselleen on järjestettävä sellainen elämä jossa viihtyy.- iki59
Mä oon ihan samaa mieltä, Naiset varsinkin toitottavat siihen ensivaikutelmaa. Ei kukaan voi profiloida toista ihmistä ensitapaamisen perusteella.
- ei heti
ekalla kerralla kolahda niin mies ei kyl oo mitään pelimiehiä - valitan. Suhteella lienee siis tulevaisuutta - valitan. Oletan siis, että haluat samanlaisen suhteen kuin aiemminkin eli ei tulevaisuutta tai että ainakin katkeaa järjellisen ajan kuluttua.
- Mande70
Kysyisin aloittajalta, että tunnetko minkäänlaista vetovoimaa tuttavaasi kohtaan, entä haaveiletko hänestä koskaan romanttisessa mielessä? Jos vastaus on ei, niin kipinä puuttuu.
Ei minullakaan ole kyllä kolahtanut vielä koskaan ekalla, eikä välttämättä tokallakaan kerralla, MUTTA sen tiedän silti aina jo ihan ekatapaamisella, jos ei toinen tule ikinä kolahtamaankaan. Jos tuntemukset toista kohtaan (siis ennen sitä kolahdusta) ovat luokkaa "ehkä, kenties, miksei", niin varmaan on vielä toivoa.
Mun neuvo on, että älä anna liian äkkiä periksi, mutta jos ei tunnerintamalla ala tapahtumaan minkäänlaista edistymistä, niin turha kiusata itseään ja varsinkaan sitä oikeasti kiinnostunutta osapuolta. - kakkkamis
En tiedä mitä tarkoitat IHAN tarkalleen, mutta ajan kanssa voit kiintyä häneen etkä pysty enää olemaan ilman häntä. Katso vaikka.
- kokemusta on
Kolahtaa pitää ja heti. Suhteessa intohimo ja tunteiden palaminen tärkeetä!! Mä oon löytäny sellasen ja ihanaa on.
- Women Power
Persiilleen meni. Meille naisille on aina tärkeää, että kolahtaa välittömästi, nyt ja heti! Naisen vaistoja ei ole turhaan ylistetty ja siksi millisekunninkin viivästys raikastumisessa tietää pahaa. On oltava raaka ja armoton: jätä se tyyppi niille sijoilleen! Miehille ei saa antaa yhtään löysiä, kun meitä naisia on sorrettu jo tuhansia vuosia ja me lisäksi synnytämme! Ryhdistäydy sisko. Todennäköisesti mies on sarjamurhaaja tai naisten hakkaaja, koska vaistosi sanoo niin!
- --Tyson--
Satuin etusivulta bongaamaan tän viestin ja ajattelin että aika paljon samaa. Mulla myös tilanne, että olen tapaillut todella mukavaa ja -omaks yllätykseks- ihan kaunistakin tyttöä (musta nyt ei aiemmin kauniit tytöt ole kummemmin innostunu ja tuntuu kivalta) ja on helppo olla hänen seurassa. Joku kuitenkin jarruttaa. Mä oon 18v ja lähivuodet ollu tosi vaikeita ja raastavia, eikä seurustelu nyt sillon vaan ollut kovinkaan mahdollista tai edes mitä halusin. Oon näiden hiljasten vuosien jälkeen rakkausasioissa 100% kokematon. Edes ensisuudelmaa ei ole vielä tapahtunut. Nyt pyyhkii kuitenkin hyvin ja tuntuu, että seurustelu kiinnostais ja ehdokaskin löyty, mut sit vaan on niin vaikee edetä. Ollaan hyviä ystäviä ja oon miettiny paljon tulisko tästä muuta. Just toi termi "kolahtaa" sopii niin hyvin tähän, kun tuntuu ettei sellasta kolahdusta oo tapahtunu. Tiedän, että hän hakee musta, puheista päätellen, muutakin kun ystävää ja haluaisin olla pahoittamatta hänen mieltä, jos oiskin että tästä tulis jotain. Tunnustelua tää on vaan ollu ja aika karkeeta. Toivon, että tähän tulis jotain selkoo jotenkin.
Kertokaa kokeneempina miten tällasiin asioihin ottaa selkoa? Harmittaa niin hirveesti jos oon pyörittäny tyttöä näin kauan jo enkä ystävyyttä enempää edes halua. Ei siinä ystävyydessä mitään vikaa ole, mutta tuntuu että en ole antanut mitään järkevää vastausta haluanko olla ystävä vai jotain enemmän. Sit joku kerta töksäytän -vaikka miten yrittäisin olla huomaavainen- että haluan olla vaan ystävä, niin menis sit parhaimmillaan sekin hyvä ystävyys... Niin ja kun en edes tiedä haluanko olla ystävä vai jotain muuta. :( - Mr Hand
Käykö SS kortti KKK marketissa?
- Kolahda niin ei
Kolahda maailma täynnä miehiä)
- siitä
Jos tuntuu ettei kolahda omaan nilkkaan,niin kuin noissa melko nopeasti kolahtaneissa suhteissa on ilmeisesti käynyt.
Mistä ja koska tiedän?
Mitä haluat tietää?
Elättekö elämänne onnellisesti loppuun asti?
Milloin aurinko sammuu?
Tuolla asenteella kirjoittelet samanlaisia kysymyksi tänne vielä 2025.
Hiljaa hyvä tulee mutta jos ei kiinnosta niin anna olla.
Anna tyypin jatkaa eteenpäin. - touho1984
Ainakin henk.koht voisin sanoa, et se joko kolhtaa heti tai sitten se ei kolahda.. Voihan sitä toki oppia tykkäämään ja rakastamaankin toista pikkuhiljaa mutta ei se silloin ole se oikea.( ja miksi tyytyä vähempään?) En tarkota, et mitään rakkautta ensisilmäyksellä meininkiä pitäs olla mutta paaaaljon perhosia masussa ja tiettyä kipinää on kyl oltava jo ekan kerran jälkeen. Toki jokainen on yksilö mutta itselläni ja monella muulla näin se toimii!
Niin se on! Mulla on monet mielenkiintoiset treffit kolahtanu heti niin paljon että yhteinen yö ollaan vietetty, ei aina seksiä, sillä ehkä se on parempi jättää toisille treffeille :)
- iki59
Make_ kirjoitti:
Niin se on! Mulla on monet mielenkiintoiset treffit kolahtanu heti niin paljon että yhteinen yö ollaan vietetty, ei aina seksiä, sillä ehkä se on parempi jättää toisille treffeille :)
Missäs ne kaikki "kolahtaneet" sitten nykyään on?
Nyt oot varmaan ymmärtänyt keskustelun aiheen väärin, tai eksynyt väärälle sivustolle.
- kolahti
heti kun näin miehen jonka haluan,ei sellasia pidä ees kattel jos joutuu miettiin haluaako.
- Kuulkaa minua
Ihan sama, mutta jos tapaatte ja aiotte yhdyntään niin muistakaa tämä: Papillooma virus ei näy missään testeissä! Se tarttuu suojaamattomassa limakalvokontaktissa ja aiheuttaa pahimmillaan kohdunkaulan syöpää! Itse viattomana sain pitkäaikaiselta rakkaalta poikaystävältä kun hänelle puhkesi melkein vuoden jälkeen.
- Marinero
Kuuntele sydämesi ääntä. Jos viimeistään toisen varvin aikana sydän sanoo pum, pum Bum, silloin on kolahtanut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114