Kuumerkkiä haluaisin tietää, kun en oikeen siitä mitään ymmärrä.. Aurinkomerkiltäni olen Vesimies, nousevalta Jellona.. tarvitaanko tietoon muuta? Löytyykö netistä joku sivu josta voi itselleen etsiä kuumerkkiä? Astron sivuilta en löytänyt :(
Tietäisikö joku Kuumerkkini?
4
378
Vastaukset
- tee kartta,
Tulkinta tulee myös. Siellä Kuu-merkkisi.
- astrologiaan?
kysymys tulikin jo siinä.......
- Niin.....Þ
Ei todellakaan nuo riitä. Mistä yleensä tiedät nousumerkisi jos sulla ei ole tietoa kuumerkistäsi ?
Vain syntymäajan ja syntymäpaikan tarvitset kun luot syntymäkartan. - yksTyyppivaaan
Kuumerkki kertoo enempi miten suhtaudut asioihin, ja toimit tunnetasolla. Kuumerkin määrittämiseen tarttee syntymäajan. Kannatta käydä MTV3:sen sivuilla Helmessä. Siel on ohjelma joka tekee sulle sun koko syntymäkartan. Kantsii kokeilla;) Ite oon kokeillu ja aika hyvin pitää paikkansa!
Tos on vielä linkki, jos kiinnostaa:
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/tahtikartta.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670