ja mitä järkee

Jonna

Mitä järkee tässä koko palstassa on?! Täällä muut sanoo että Hanna rulezzz ja toiset että Hanna on perseestä! Siis mitä tämä kertoo neidin taidoista. Niitä ei ole ja ihmiset on aivopesty (siis jotkut helpot) pitäömään hannan taidoista, vaikka jopa itse tuomarit ja varmasti levyn tuottajatkin tietävät, että Hanna on lyhytaikainen julkimo!

9

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko Kallo+muu tuotantotiimi

No mitä helvettiä täällä sitten vielä teet?vai eikö ole muuta tekemistä?hanki hyvä tyttönen jostain ihan oikeita keskustelukumppaneita,keskustelu-foorumit on tarkoitettu vain loosereille(jota sinäkin luultavasti olet).Ja lopuksi vielä tuuletus:Hanna rulezzzzzzz!!!!

• Jonna

No mitäs sinä luuseri täällä teet? Etkö kestä kuulla totuutta ihailemastasi tanttanasta?

• Asko Kallo yms.
        Jonna kirjoitti:

No mitäs sinä luuseri täällä teet? Etkö kestä kuulla totuutta ihailemastasi tanttanasta?

siinä on tyttöseni sellainen pieni ero että minä en valita,enkä muutenkaan osallistu tai seuraa näitä keskusteluja mitenkään kovin aktiivisesti.Joskus pistää silmään tollaset todella ristiriitaiset kommentit,silloin saatan vähän huomauttaa.Rauha maahan.

• Jonna
        Asko Kallo yms. kirjoitti:

siinä on tyttöseni sellainen pieni ero että minä en valita,enkä muutenkaan osallistu tai seuraa näitä keskusteluja mitenkään kovin aktiivisesti.Joskus pistää silmään tollaset todella ristiriitaiset kommentit,silloin saatan vähän huomauttaa.Rauha maahan.

kaikkea sitä mitä kiellät tekeväsi :)

• palle

HOMO!!!!

• ....

Miks joidenki pitää ottaa tää juttu niin älyttömän vakavasti?Hanna on pinnalla tasan niin kauan kun diggailijoita riittää,eli toivottavasti mahd.pitkään.

• TÄÄLLÄ TEET!

SUKSI VI...UUN "ASIANTUNTEVINES" KOMMENTTIES KANS! vai etkö osaa muualle kuin Hanna Pakarisen palstalle?

• ile

mun on pakko joka aamu tehdä runkkut kyrpä seisoo
        kovasti siihin ei ole muuta kun vettään kätään

• häiritsee??

pakottaako pahasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe