Pizzat

Hyviä

Ihan sama mistä ostaa,kaikki todella loistavan maukkaita,eihän niitä ole pakko ostaa,kun voi tehdä toki itsekkin.

18

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy

Kemeriltä.

• Ko. paikassa

öisin ihmisiä maksamaan enemmän kaiken maailman pöytääntuontilisillä ja muilla... Eipä käydä enään siellä yöpalaa hakemassa

• käydään
        Ko. paikassa kirjoitti:

öisin ihmisiä maksamaan enemmän kaiken maailman pöytääntuontilisillä ja muilla... Eipä käydä enään siellä yöpalaa hakemassa

Älä ole hölmö huijattava.

• että se on
        käydään kirjoitti:

Älä ole hölmö huijattava.

Asiakkaan asia katsoa ettei tule huijatuksi mutta yrittää saa kyllä. Näinkö se menee muissakin kaupoissa ja liikkeissä. Mielestäni jos asiakas on päihtynyt niin se ei oikeuta yrittämään kusettamaan asiakasta.

• älä sitten
        että se on kirjoitti:

Asiakkaan asia katsoa ettei tule huijatuksi mutta yrittää saa kyllä. Näinkö se menee muissakin kaupoissa ja liikkeissä. Mielestäni jos asiakas on päihtynyt niin se ei oikeuta yrittämään kusettamaan asiakasta.

Ole päihtynyt,tyhmä!

• olinpa tyhmä
        älä sitten kirjoitti:

Ole päihtynyt,tyhmä!

pitänee ravintoloissakin käydä vain selvin päin ettei tule huijatuksi. Nääs tarjoilijathan voivat kyniä sulta liikaa rahaa jos et ole tarkkana.

• oletkin
        olinpa tyhmä kirjoitti:

pitänee ravintoloissakin käydä vain selvin päin ettei tule huijatuksi. Nääs tarjoilijathan voivat kyniä sulta liikaa rahaa jos et ole tarkkana.

Todella aika tyhmä.

• Et menee
        oletkin kirjoitti:

Todella aika tyhmä.

Kiinni niin aikaisin,olisin ottanut Kemeristä viisi kebebbia.Mut huomenna hereillä!

• ostaa
        Et menee kirjoitti:

Kiinni niin aikaisin,olisin ottanut Kemeristä viisi kebebbia.Mut huomenna hereillä!

Kemeriltä aina kymmenen kebebbia.

• päihtynyt ja tyhmä
        älä sitten kirjoitti:

Ole päihtynyt,tyhmä!

käännyin pois kun ilmoittivat hinnan... Minä en moskasta maksa ylihintaa...Varkaudesta ei saa tasaisen hyvää ja huokea hintaista kebaabbia

• Eipä ole
        päihtynyt ja tyhmä kirjoitti:

käännyin pois kun ilmoittivat hinnan... Minä en moskasta maksa ylihintaa...Varkaudesta ei saa tasaisen hyvää ja huokea hintaista kebaabbia

Sitten sinun tyhjätaskun paikka,mutta tonnikalaa ja makaroonia saa aika halvallaa.

• nää menee
        Eipä ole kirjoitti:

Sitten sinun tyhjätaskun paikka,mutta tonnikalaa ja makaroonia saa aika halvallaa.

Kiinni jo ennen kymmentä,vai eikö sieltä vastata puhelimeen?

• nää menee kirjoitti:

Pizza-Posti menee ainakin yhdeksältä kiinni, todennäköisesti myös muut paikat. Kemer pe-la taitaa olla neljään asti aamuyöllä auki, mutta siellä tulee sitten "yölisä" ruokiin, joka on 1-2e tjtn.

• haaaah
        päihtynyt ja tyhmä kirjoitti:

oletko nyt ihan varmasti kaikki pizzeriat kolunnu?
        ihmettelen suuresti tuota sun et ei muka saa kebabbia... hahahah....mene könönpeltoon ja sano sıt uudestaan...kysyn vain... sit sano et ei saa tasaisen hyvää ja huokea hintaista kebaabbia...

• hahahahahahahahha
        nää menee kirjoitti:

eikö se yleensä niin ole että jos ei vastata puhelimeen niin sillon se kauppa tai mikä vain on KIINNI............................................ HUHHUH......

• just just
        haaaah kirjoitti:

oletko nyt ihan varmasti kaikki pizzeriat kolunnu?
        ihmettelen suuresti tuota sun et ei muka saa kebabbia... hahahah....mene könönpeltoon ja sano sıt uudestaan...kysyn vain... sit sano et ei saa tasaisen hyvää ja huokea hintaista kebaabbia...

Ja hahhaaa,kylläpä siellä raukat älisee,onpa hauskaa,olette te tyhmiä.

• hahahahahahahah
        just just kirjoitti:

Ja hahhaaa,kylläpä siellä raukat älisee,onpa hauskaa,olette te tyhmiä.

ketä sä raukaks ja tyhmäx haukut?????????????? İHME TYYPPİ...................................

• ja vielä kerran
        hahahahahahahah kirjoitti:

ketä sä raukaks ja tyhmäx haukut?????????????? İHME TYYPPİ...................................

Hah hah,kävikö koipeen ääliö,just sinua,ihme TYYYYYYPPPPPPPiiiiii.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe