Turvallinen tavaransäilytyspaikka

Matkailija12345678

Olen paljon lukenut tältä foorumilta kuinka ihmisten tavaroita on varasteltu hotelli huoneista, säilytyslokeroista jne. Olen mieheni kanssa muutaman viikon päästä menossa Kultahietikolle ja ihmettelenkin nyt, että missä tavaroita voi säilyttää turvallisesti esimerkiksi sillon kun käy uimassa meressä? Hotellina meillä on Vladislav, onkohan sieltä pöllitty paljon tavaraa?

Kokemuksia haluaisin myös Kultahietikon vesipuistosta, kannattaako mennä, onko aikuisille riittävästi isoja liukuja?

6

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KultaHietikolta palannut

Hotellin tallelokero on paras paikka passeille ja ylimääräisille rahoille ja arvoesineille. Meillä oli hotellina Kristal ja siellä viikon tallelokero maksoi 40 levaa eli 20 euroa. Uimareissuilla on kätevä se ikiaikainen vesitiiviskotelo, minkä saapi kaulaan roikkumaan kun meressä polskii. Toinen voi tietenkin olla rannalla kasseja vahtimassa, mutta se on hieman tylsempi vaihtoehto. Hyvä rahpussi on myös sellainen minkä saa vyöhön kiinni, se ei ainakaan "vahingossa" lähde kenenkään toisen matkaan. Tapasimme pari matkailijaa jotka asuivat juuri tuossa teidän valitsemassanne hotellissa ja he kertoivat että varsinkin iltasella ja yöaikaan heidän kadullaan liikkui paljon taskuvarkaita. Koko omaisuuttaan ei siis kannata pitää mukana jatkuvasti. Itse emme törmänneet varkaisiin emmekä muihinkaan hämäriin persooniin, koska emme liikkuneet ulkona yön pimeinä tunteina. Vesipuistossa emme käyneet, rannalla kyllä. Suosittelen käymään aamu-uinnilla meressä ennen klo 9, koska silloin lähiranta on tyhjä ja fiilis mahtava! Vinkkinä myös, että vaihdatte levoja Suomessa niin ei tarvitse pähkinöidä missä sitä sitten rahaa vaihtaisi. Tosin meidän hotellilla oli jokseenkin sama rahanvaihtokurssi kuin Suomessakin. Kiertoretket kannattaa maksaa euroina, mutta kaikki muut levoina, silloin säästää hieman valuuttaa euroihin verrattuna.

• mmnb

toivottavasti olette nuoripari se hotelli on meinaan bilehotelli...missä kaikki on mahdollista-....

• Matkailija12345678
        mmnb kirjoitti:

toivottavasti olette nuoripari se hotelli on meinaan bilehotelli...missä kaikki on mahdollista-....

hotellin meno on tiedossa...

• .........

Meillä kaikki rahat passit korut ym. aina matkalukussa. Tulimme juur Kultahietikolta. Oli muuten 7 reissu, eikä koskaan mitään ole viety. Olemme olleet Perlassa, jota haukuttu... olemme olleet kolmesti eikä mitään viety koskaan. Atlas kahdesti, Tsaravets ja nyt Adrimal. Aina jää hyvä mieli ja mennään, jos luoja suo jälleen uudelleen.

• No en kyllä kuullut että eräillä jotka tuossa hotellissa yöpyivät olisi ollut mitään ongelmia varastelun kanssa.

Itse pidimme rahat matkalaukussa joka oli lukittu aina poissaollessamme. Laitoin sinne myös korut. Harvemmin nyt koko matkalaukku lähtee kenenkään mukaan.

• kulkumies52

mutta ne kulmat on yöllä sekä päivällä rosvoja täynnä.
        mitä ihmettä kannattaa roudaa turhaa kamaa mukana .just sen verta ku tarttee.
        rahat ja passit liput ja sellanen hotellin safety boxiin
        taskuun just sen verta ku on tarkotus käyttää,
        eikä pers taskuun .

kossu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe