Olen siis ensi keväänä hakemassa MM:ään ja siellä siis metsäalat eli siis Metsäekologia, Metsäekonomia ja markkinointi tai Metsävaratiede ja teknologia. Siellä hakuoppaassa on se kaavio, missä on se kohta jossa lukee, että pääsykokeessa kysytään lukion oppimäärän kysymyksiä siitä aineesta joka on mainittu. Metsäpuolellahan ei ollut kuin lyhyt matematiikka, joten ymmärsinkö oikein että metsäaineiden pääsykokeessa ei ole fysiikan ja kemian kysymyksiä?
Onko metsäaineiden pääsykokeissa fysiikan ja kemian kysymyksiä?
1
816
Vastaukset
- ar
Itse hain tänä keväänä metsäekologiaa lukemaan ja pääsykokeessa vaadittiin siis vain lyhyttä matikkaa ja pääsykoekirjan osaamista. Koe koostui kahdesta osiosta. A osio oli monivalinta. Matematiikkaa testattiin lyhyillä laskutoimituksilla ja a,b,c,d vaihtoehdoista piti valita mielestään oikea vastaus.
B-osiossa oli muistaakseni 5 soveltavaa tehtävää, joissa piti laskutoimituskin saada paperille, pelkkä vastaus ei riittänyt.
Tässä vielä osoite vuoden 2008 A-osion valintakoekysymyksiin. http://www.mm.helsinki.fi/opiskelu/opiskelijaksi/2008_valintakoe.pdf
Tsemppiä lukemiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645