4kk -> 3 lyhyttä vastausta

Ei taida oikein herua.

Tässä kaikki vastaukset mitä olen saanut 9.4 jälkeen (pidemmälle ajalle ei näy viestiboksissa, mutta ei huhtikuun alussa ainakaan mitään tullut)

18.4 ohhoh
kyl on sit upeesti ajatteleva mies...mahtavaa tekstii tuol...aikas söpökin oot

20.4 wau
sulla on aiwan mahtawa profiili!!!

21.5 hei tavis :))
ei helve´t jaksanut lukea puoliakaan, se varmaan tarkoitus.

2007 kesällä sain ihan samalla ilmoituksella noin 30-40 vastausta. Tosin silloin oli 3-4 muutakin kuvaa. Enäähän ei voi olla jos ei maksa.

Miksi Suomi24-treffit ei enää toimi? Ovatko muut huomanneet saman? Onko kukaan saanut kuvallisella ilmoituksellaan vähemmän vastauksia? Eli alle puoli per kuukausi. Tosin yksi edes jotenkin kunnon vastaus vuodessa on kyllä jo paremmin kuin mitä minä olen saanut. Noistakin vastaajista 2 taisi olla kuvattomia yli 40-vuotiaita.

En siis ole saanut yhtään vastausta yli 4 kuukauteen, ehkä jopa yli 5 kuukauteen naiselta joka haluaisi tutustua minuun, eikä vain kommentoida profiiliani.

Surkeasti menee, jos jollakin menee surkeammin niin kerro, niin oloni paranee.

12

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh?

No mikset jatkanut keskustelua noiden vastanneiden kanssa, ehkä niillä oli muutakin mielessä kuin vain kommentoida profiiliasi.

• Huono.

No koska olivat kuvattomia, vanhoja, lihavia (ja toivottavasti myös eivät tämän palstan aktiivilukijoita), 500km päässä asuvia, ja heidän profiilinsa ja vastauksensa oli kuiva ja tylsä.

Kyllä toki jotain vastasin heillekin takaisin silti, tietenkin, ei mulla mikään kiire tuolla ole tosiaankaan. Ei tainnut kuin yksi laittaa jotain enää takaisin sitten.

• ensi viesti

voi olla lyhyt, kokeillaan kepillä jäätä. Jos vaikenet tylysti, ei tietysti toista viestiä enää tule. Minä yleensä heitän aluksi vain yhden lauseen, vaikkapa nyt viimeksi mainitsin, että "olemmekohan tavanneet jossain?". Hän sitten vastasi, ettei usko, että olemme, ja kysyi puolestaan jotain. Aloimme kirjoitella, soitella, ihastua, ja pian tapaamme. Jos hän olisi nyrpeästi mittaillut ensimmäisen viestini pituutta, olisimme jääneet tutustumatta.

Nuo sinun saamasi viestit osoittavat huomattavaa kiinnostusta! Ole imarreltu ja tyytyväinen, ja vastaa heti.

• savusiika
        Travis kirjoitti:

Huono.

No koska olivat kuvattomia, vanhoja, lihavia (ja toivottavasti myös eivät tämän palstan aktiivilukijoita), 500km päässä asuvia, ja heidän profiilinsa ja vastauksensa oli kuiva ja tylsä.

Kyllä toki jotain vastasin heillekin takaisin silti, tietenkin, ei mulla mikään kiire tuolla ole tosiaankaan. Ei tainnut kuin yksi laittaa jotain enää takaisin sitten.

Tee toisille niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän. Ei tämä ole pelkästään raamatun opetus vaan yleinen resiprositeetti.

Halusit hylätä, niin nyt sut sitten hylätään. Nyt on juuri oikea aika sitten itkeä. Antaa egon murtua ja sen jälkeen rakentaa uusi, parempi ja oikea. Se oikea ihminen näet voi olla kuvaton ja jopa ylipainoinenkin!

• on tullut...
        savusiika kirjoitti:

Tee toisille niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän. Ei tämä ole pelkästään raamatun opetus vaan yleinen resiprositeetti.

Halusit hylätä, niin nyt sut sitten hylätään. Nyt on juuri oikea aika sitten itkeä. Antaa egon murtua ja sen jälkeen rakentaa uusi, parempi ja oikea. Se oikea ihminen näet voi olla kuvaton ja jopa ylipainoinenkin!

yksi uusi klisee. Aivan kuin joidenkin mielestä olisi olemassa sellainen kasvoton ihmistyyppi! Kuvaton.

Vaikeako se on pyytää kuva parin viestin jälkeen, jos muuten ollaan samalla aaltopituudella? Jos ei olla, ei kai sillä olisi väliä, vaikka toinen olisi Miss tai Mister Universum? Tai toisinpäin: vaikka kuva olisi miten kaunis, mitä väiä sillä on, ennenkuin on havaittu, että on jotain juteltavaakin?

Minulla oli kuvaton profiili, ja olen monien mielestä kaunis. Hoikka nyt ainakin olen, ja terve. Vastasin useille 'kuvattomille', ja oivalsin, että heillä, kuten minullakin, oli syynsä kuvattomuuteen, mm. se, että he olivat tunnettuja. Minulle he laittoivat kuvansa ja saivat paluupostissa minun kuvani. Mikä sen helpompaa?

• koko .

ajan tulee uusia deittipalveluja.

Nyt tuli tämä e-kontakti.

Useissa palveluissa on samat tyypit (miehet - varmaan naisetkin; heitä en seuraile).
      Useilla on monta profiilia, siis yksi monessa eri palvelussa. Eihän ne sitten jaksa kirjoitella! Ehkä siinä on käynyt niin. Siis että yleensä uutuudenviehätys kadonnut - ainakin suomi24:sta.

• vievät hermot

> Miksi Suomi24-treffit ei enää toimi? Ovatko muut huomanneet saman?

Turha tuota on edes kysyä eli kaikkihan ovat huomanneet että Suomi-treffit ovat pelkkää bullshittiä.

Etenkin ikäluokassa 36 - 43 v naisissa on suurin osa pelkkiä lässyttäjiä.
      Pelkkää muutaman lauseen paskanjauhantaa: lomista, ilmoista, naurettavista toiveista jne. Hei, ei mua yksinkertaisesti kiinnosta lueskella tollasta skeidaa!!

Ite lemppaan tollaset skrivaajat heti kun vain on mahdollista.
      Ei yksinkertaisesti kannata kuluttaa aikaansa tuollaiseen. On muutakin tekemistä, ja hauskempaa.

• kirjoitella

Nettideittailu-palstalle vittuuntuneita kommentteja? hehheh

Täällä (länsirannikolla) on muuten ihan mukava ilma, lämmintä ja hiukan pilviä.

• Eli jos saa tosi vähän vastauksia, niin sitten pitää tyytyä niihin. Vaikka mikään naisen viestissä, kuvassa, profiilitekstissä tai faktatiedoissa ei saisi kiinnostumaan...

Enkä sano tuota yhtään liioitellen. Yhdessäkään noissa kolmessa naisessa ei ollut mitään kiinnostavaa.

Jokainen voi kuvitella tilanteen että istuu baarissa. Sitten pöytään istahtaa joku millä on tylsät jutut, ruma naama, ja haluaa vaan kouria ja ronkkia sinua. Ja ihan vain siksi että se on ainut joka on istunut pöytääsi kolmeen kuukauteen, niin sinun kannattaisi lähteä sen kanssa panemaan.

Jep jep!

Mä vielä vähän istuskelen ja katon tapahtusko jotain hieman kiinnostavampaa.

• vain jäljellä?

paskoja paskoille.

Täällä Keski-Suomessa on muuten todella upea vesisade! Vettä tulee kuin aisaa!

• Menee huonommin

Itellä on kuva ja olen erittäin komea ja luonteeltani sitä mitä naiset yleensä mieheltä etsii, eli: Älykäs, huumorintajuinen, mukava, rockhenkinen, romanttinen, hellä, empaattinen, uskollinen, harvoin käyn baareissa ja olen savuton mutta en kuiteskaan ole tylsä. Profiilini on hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen. Yhtään viestiä tai flirttiä en ole saanut. Itse muutamia flirttejä lähetellyt ja suurin osa hylätty ja ne jotka on hyväksytty niin lähetän perään viestiä mutta niihin ei vastata.. 3-4 kuukautta oon pyöriny tääl. Ikäni on 20v.
      Saattaa tosin johtua siitä, että asun aika syrjäisellä seudulla.
      Jos oisin esim pääkaupunki seudulta niin ehkä profiilini huomattais paremmin ja saisin enemmän vastauksia.

• Menee huonommin

Et, kyl tässä pikkuhiljaa alkaa tuleen katkera fiilis varsinkin, kun naiset ihastuvat kaiken maailman huijareihin/seksin hakuisiin/naimisissa oleviin miehiin mutta yritän pysyä positiivisena. :P Naiset ei kuitenkaan kauheesti pidä katkeroituneista miehistä.
        Tekis kyllä mieli poistaa profiili mutta, kun netti tuntuu olevan ainoa paikka mistä on mahdollista löytää seuraa tositarkoituksella. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe