molemmat laittavat kielensä suunnilleen saman verran toistensa suuhun.(en käsitä miksi jotkut haluavat työntää kielensä toisen ruokatorvesta alas)Sitten kuvittele että toisen kieli pallo jäätelötötterön päällä ja sitä nautinnollisesti ja mukavan hitaasti nuoleskelemaan.
vielä mukavammalta tuntuu jos on syönyt jotain josta tulee oikein hyvä maku suuhun....
tällainen suudelma tuntuu
hyvältä
1
1561
Vastaukset
- otto kivinen
Kyllä tuo on yksi parhaista suutelutavoista. Toinen hyvä on, kun toinen laittaa kielensä torvelle ja suusta ulos ja toinen imaisee huulillaan sitä koko pituudelta, kuten jäätelötikkua. Sitten vaihdetaan vuoroja :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339