Näinkin hoidetaan asioita, ei tartte hoitaa yt-neuvotteluja kun henkilöt käskytetään sanomaan
irti itse ja luvataan ulkoistettuun yhtiöön siirto samoilla ehdoilla. Sen jälkeen kukaan ei olekaan vastuussa siirrosta eikä myös eduista mitkä on luvattu. Näin toimii kansainvälinen suuri yhtiö.
Varokaa ei ole laillista toimintaa ja kun vastaanottava yhtiö on 1 henkilön yhtiö niin, älkää ikinä menkö vaikka ette mitään töitä sais ikinä. Onko vastaavia tiedossa ja ootteko hakenu liitoilta
tai muualta apuja. Tiedän parin lääkeyhtiön toimineen näin.
erilaiset yt-neuvottelut
2
628
Vastaukset
- olla..
Tänäpäivänä niin typerä että uskoisi työnantajan yksipuolista ilmoitusta..suullista.
Luottamusmiehen tehtäviin kuuluuu työyhteisön puolesta sopia ja valvoa sopimusten noudattamista , ja jos ei noudateta , työtuomioistuin on se paikka missä ratkaistaan neuvottelujärjestyksen lopussa, nämä asiat.
Tarinasi on kovin mutu tuntuinen..liekö tottakaan- sh
Tämä on totta ja toinen osapuoli on kansainvälinen iso lääkeyhtiö, no kyllähän siinä johto on kyseenalaistettava kun suostuu moiseen liikkeenluovutukseen. Asiaa kyllä hoidetaan, mutta ei todellakaan ole helppoa hoitaa on luovuttava yhtiö, vastaanottava 1 henkilön osakeyhtiö (sairaanhoitaja) ja siirretyt työntekijät. Hyviä neuvoja otetaan m ielellään. Oikeudessahan nämä asiat ratkaistaan vie valitettavasti paljon aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635