Tykö Brahen päivät Onnelliset päivät ,tammi 25 helmikuun 9 ja 10 sekä kesäkuun 14 päivä? onnettomia päiviä ,tammikuun 1,2,5,13,20.helmikuun 17,18,11.maaliskuun 1,14,4,ja 19 huhtikuussa 10,12,24...jne Brahen mielipiteen mukaan on parasta olla ryhtymättä mihinkään näinä päivinä jolle toivoo menestystä?Olisi aika vähän päiviä jos uskoisi tätä stooria elikkä pelkkää huuhata? vais mitä
Onnen ja Onnenttomuuden päivät eli
14
174
Vastaukset
- impi-lempi
A-PU-VAAAA...menee vaikeeks kun joutuu almanakan kanssa elämään...:/
Ihan peräti outoa sun puurojen ja keitoksien jälkeen ;)
Siis mitä?? etkös ollu uusi?? Minähän kirjoitan vaikka mitä huuhaata.Mutta kaunista päivän jatkoa sulle
sammakko17 kirjoitti:
Siis mitä?? etkös ollu uusi?? Minähän kirjoitan vaikka mitä huuhaata.Mutta kaunista päivän jatkoa sulle
mikään eilisen teernpoikanen enää ole, vaikka olenkin"untuvikko". Lueskelinhan jo talvella kirjoituksiasi puuronkeitosta joka aamu ja koiran kanssa liukumäkeen menosta :))Sillon jäit mieleen, kun sua aina kiusattiin ja lähdit poikin lopullisesti. Ihan okhan nuo sun jutut. Välillä vaan sekoilet aikalailla. Kaikki ei näy tykkäävän, kun puutut joka asiaan ;) Rakasta, kärsi ja unhoita sopii sulle kuin nuppi lipputankoon. Kirjoitusintoista iltaa suule, kun kuitenkin olet koko illankin koneen ääressä. Muuten taidat välillä olla puskanakin aika paljon?
untuvikko kirjoitti:
mikään eilisen teernpoikanen enää ole, vaikka olenkin"untuvikko". Lueskelinhan jo talvella kirjoituksiasi puuronkeitosta joka aamu ja koiran kanssa liukumäkeen menosta :))Sillon jäit mieleen, kun sua aina kiusattiin ja lähdit poikin lopullisesti. Ihan okhan nuo sun jutut. Välillä vaan sekoilet aikalailla. Kaikki ei näy tykkäävän, kun puutut joka asiaan ;) Rakasta, kärsi ja unhoita sopii sulle kuin nuppi lipputankoon. Kirjoitusintoista iltaa suule, kun kuitenkin olet koko illankin koneen ääressä. Muuten taidat välillä olla puskanakin aika paljon?
kirjoitusvirheet, mutta on kiire ja oli pakko kuitenkin sulle vastata, että ssat mielenrauhan.
untuvikko kirjoitti:
kirjoitusvirheet, mutta on kiire ja oli pakko kuitenkin sulle vastata, että ssat mielenrauhan.
Nautihan nyt elämästä älä ota ressiä huuhaaillaan hihhi
...Puupäätään olenko mokaannut noina päivinä
jotain oleellista...sä oot täällä sammakko? Muistakko ku oli joskus kivaa? Se hellämies meitä piiritti:)))Luulin että oot jo naimiaisissa sen kans.Oikeesti. Teillähän synkkas nii hyvi sillo.
oli nakojaan tykø.. volvoilijoiden epasuosiossa noina noituuden aikoina :-O
- voi kun sä oot ihihihii
hohohohohooh
http://www.youtube.com/watch?v=da4k-Bav2WI&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421