3:n valojen merkkiääni

miksi..

Vm. 2005 Mazda 3

Valojen merkkiääni rupee huutamaan yleensä (ei aina) heti kun kuskin puoleisen oven avaa. (avaimet on irti ja valot pois).

Samoin mittariston taustavalot saattaa jäädä päälle/alkaa vilkkumaan kun auton pistää lukkoon.

Mistä mahtaa johtua??

16

11955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esa kk

tarkasta ensin onko hanskalokeron valon polttimo ehjä.
      rikkoutuneen aiheuttaa kaikkea kivaa.....

• Anonyymi

Hyvä vinkki !! Tuli kuntoon .Kiitos.

• marko ceellä

Kertokaas löytyikö vika?

• zeroh1

Sama vika vuosimallia 2004:ssa. Löytyikö vian syytä?

• Arzsi

Myös minulla sama vika 2005 mallin maksalaatikossa. Kaikki poltiimot ehjiä.
      Mukava olisi kuulla saitteko selville vian syyn?

• gogo

onko kukaan saanu kyseiseen ongelmaa vastausta mistä voisi johtua? täällä sama ongelma

• Zalo

Ratkaisu löytyi ainakin minun osalta esa kk:n vinkistä, siitä suuret kiitokset. Eli Mazda 3 2004 ja viat juuri samat kuin edellä; vika alkoi siitä että kun virrat pois ja kuskin ovi auki, niin alkoi valojen merkkiääni huutamaan ja siitä pari päivää, niin kun otti virrat pois alkoivat mittarivalot välkkymään. Hansikaslokeron valo ei toiminut, joten esan vinkistä vaihdoin lampun, löysin lampun vaihdon ohjeet netistä http://www.mazda3forums.com/showthread.php?t=373193
        ja johan alkoi homma pelittämään.

• mazda3

Täältä löytyi apu. Kokeiltiin vaikka mitä, vikakoodeja kun ei anna. Se oli se pirun hansikaslokeron polttimo.

• yao

mazda 3 22.3.2017. Hansikaslokeron polttimostahan se vika löytyi. Kiitos vinkin antajalle! En voi kuin ihmetellä merkkikorjaamo Laakkosen huoltoa, kysymälläkään ei suostuttu sanomaan mistä vikaa kannattaisi etsiä vaikka varmasti tiedettiin mistä vika löytyisi.

• mätzätön

On taas yritetty rahastaa, mulkuilla virityksillä rehellistä autoilijaa?

• Muroishi

Mazda 3 vm 2008, sama vika ja hansikaslokeron polttimon vaihdolla se korjaantui. Kiitos hyvistä vinkeistä.

• Anonyymi

Tää oli hyvä vinkki, kyllä on vikaa etsittykin.

• Anonyymi

2005 vuoden 3:ssa sama homma. Kiitokset vinkistä ja ohjeesta. Korjaantui parissa minuutissa.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä, hanskalokeron valon vaihto auttoi poistamaan summeriäänen ja mittarivalojen välkkymisen virtojen katkaisun jälkeen. Mazda 3 vm. 2004.

• Anonyymi

Ja siis pelkän polttimon uusiminen auttoi asiaan.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä, mazda 3 05, lampun vaihto ja summeri pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60