Onko kukaan matkannut tuonne syksyllä?
Miten pitkään se on auki, olisiko siellä sadepäivinä nähtävää??
Euro Disney
4
1353
Vastaukset
- Paris..........
Paikan nimi on siis Disneyland Paris.
Haluatko tietää, onko se auki syksyllä (on melkein vuoden ympäri), vai miten pitkään se päivittäin on auki? - Liisana
On auki myös syksyllä (ympäri vuoden tosiaan). Todennäköisesti on auki 10-20 (tarkemmat aukioloajat löytyy disneyn sivuilta). Iso osa laitteista on katettuja ja tekemistä, näkemistä ja kokemista löytyy taatusti myös sadepäiville.
- Prinsessa Ruusunen
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
- minä minä minä
Prinsessa Ruusunen kirjoitti:
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
Ja mistähän tällainen keskustelufoorumi löytyy ja onko suomenkielinen?? Linkkiä kiitös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645