Heip!! Haluaisin tietää mielipiteitänne tästä asiasta. En ole mikään huippulaiha, mutta suht sopusuhtainen ja minulla on todella pienet rinnat. 75aa. Monet miehet tykkäävät isoista tisseistä, tiedän, mutta täällä monet ovat kehuneet myös pienirintaisia ja sanovat että ei missään nimessä mitään silareita, mielummin luomut.. Noh tyytyisin näihin tisseisin jos olisin laihempi ja jos lihoisin tissini todennäköisesti kasvaisivat, mutta kun en ole niin laiha, olisi mielestäni ihan sopivaa laitattaa pari kokoa isommat rinnat. En todellakaan halua mitään jättitissejä, vaan kiinteät, sopivat rinnat. Siis kertokaas nyt mielipiteenne asiasta, onko parempi olla vähän pyöreä ja silti pienirintainen vai ottaa sopivat silikonit niin että koko keho näyttää sopuhutaisemmalta? kumpi on seksikkäämpää? asia nimittäin vaivaa minua, sillä nolottaa mennä yleisiin saunoihin kun jollain 14vuotiaallakin saattaa olla isommat tissit.. tai kun mies riisuu minut, mietin aina että mitähän se ajattelee.. Kiitos mielipiteestäsi!!!
Silikonirinnoista
5
422
Vastaukset
- tytsykkä88
jos sinulla on kokemusta silikonirinnoista, voisitko kertoa että oletko katunut? paljonko maksoi? onko niistä tullut ongelmia?? JA mikä tärkeintä, onko silikoneista jäävä leikkausarpi kovin iso/näkyvä vai parantuuko se lähes näkymättömäksi? KIITOS paljon vastauksista!!
Minun mielestäni pidät mieluummin omat pienet rintasi kuin otat silikonit. Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja. Minä en pidä mistään silikonirinnoista ym. vastaavasta ja vastustan kauneusleikkauksia paisti sitten jos on kysymys jostain vammasta, mutta en kauneusmielessä. Sanon sinulle, että ole oma luonnollinen itsesi, äläkä leikkele itseäsi suotta.
- silti pakko vastata...
"Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja" siis kamoon.....mikä helvein junti sinä olet, ei kai kukaan nainen todelisuudessa tarvitse miehensä lupaa ottaakseen silikonit......
- tytsykkä88
silti pakko vastata... kirjoitti:
"Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja" siis kamoon.....mikä helvein junti sinä olet, ei kai kukaan nainen todelisuudessa tarvitse miehensä lupaa ottaakseen silikonit......
kiitos vastauksista:) lisää mielipiteitä? olen pohtinut tätä asiaa jo jonkin aikaa..
- Jätkä 24
Voisit lukaista tämän topicin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8375176
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124