Nuorille uusi kenkäkauppa

Kauppakadulla Nordean kohdalla on avattu kauan kaivattu nuorille kenkiä myyvä liike siinä uudessa kerrostalossa. Kun vielä tulisi noita vaateliikkeitä mutta siinä on se este ettei siinä kauppakadulla ole liiketilaa kun nämä nykyiset erikoisliikkeet on koko Foorumin kokoisia ja Kauppakadun liiketilat on nappikaupan kokoisia.

11

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AD/HD

että nyt säkin saat haluamiasi popoja ihan ja omalta kylältä! Ja GALLUPilla jatketaan; mikäpä olisi se juuri Sinun haluamasi erikoisliike tähän Rakkaaseen kaupunkiimme? Mullapa oisi mielessä joku tyylin KodinTerra tahikkapa vaikka Plantagen. Kodin Terra tulossa tosin ihan viereen Pitkälahteen, joten sille voi kai heittää hyvästit. Pieksämäen Green Trail voisi tosin myös tänne jonkun huarakonttorin tuutata...Saa vastata!

• Ettet ole käynyt Varkauden lisäksi muualla kuin Kuopiossa. Mutta kerron sulle . Kysymys on näistä kaupoista joissa nuoret soppailee. HM, Kapahl, Lindex, Stadium, Intersport jne. Ei Lahtelaisetkaan sano ettei sinnä kannata suunnitella kauppakeskusta kun Helsinki on lähellä. Se Pitkälahteen tuleva Terra on vain PeeÄssän sisustusliike. Epäilen sen kannattavuutta. Siihen samaan kauppakeskukseen siis tänne Varkauten kun tulisi vielä Kodin Anttila niin ei sitten olisi tarvetta lähteä enää Helsinkiin soppailee tai Jyväskylään. Kun nämä Varkauden päättäjät ei nyt olisi unohtaneet että etelästä Varkauden kautta menee myös paljon Joensuuhun ja myös lännestä tulevat. Siksi Kiertotien risteys on huono jos 23 tie ei sieltä vedetä menemään Ruokojärven kautta Kiertotielle ja siitä edelleen Joensuuhun

• AD/HD
        bruno2 kirjoitti:

Ettet ole käynyt Varkauden lisäksi muualla kuin Kuopiossa. Mutta kerron sulle . Kysymys on näistä kaupoista joissa nuoret soppailee. HM, Kapahl, Lindex, Stadium, Intersport jne. Ei Lahtelaisetkaan sano ettei sinnä kannata suunnitella kauppakeskusta kun Helsinki on lähellä. Se Pitkälahteen tuleva Terra on vain PeeÄssän sisustusliike. Epäilen sen kannattavuutta. Siihen samaan kauppakeskukseen siis tänne Varkauten kun tulisi vielä Kodin Anttila niin ei sitten olisi tarvetta lähteä enää Helsinkiin soppailee tai Jyväskylään. Kun nämä Varkauden päättäjät ei nyt olisi unohtaneet että etelästä Varkauden kautta menee myös paljon Joensuuhun ja myös lännestä tulevat. Siksi Kiertotien risteys on huono jos 23 tie ei sieltä vedetä menemään Ruokojärven kautta Kiertotielle ja siitä edelleen Joensuuhun

"Pitkälahteen tuleva Terra on vain PeeÄssän sisustusliike. Epäilen sen kannattavuutta." Jaa....no jos katsoopi vaikka kuinka paljon kuopion alueella rakennetaan edelleen esim. OK-taloja, niin voipi sen jonkun asiakkaankin tuoda Terraankin ja ei se edes taida olla pelkkä sisustelu kauppa, kaitenki sieltä löytyy pihastelu juttujakin. Ja toisekseen, johan tunnustin käyneeni myös P-mäelläkin! Ja sitten ainakin minulla alkaa loppua ymmärrys erään asian suhteen; Vuosikymmenet sitten tuli kauppaketjut, jolloin putosi kyläkaupat pois pelistä. Ja nämä marketit hävisivät sitten supermarketeille ja taas edelleen hypermarketeille...varustelukierteestä ei tulene loppua. Ettäpä sen suhteen ite olisin kyllä tuommoisten pienempien yksiköiden kannalla, joskin niiden lienee mahdotonta kilpailla ainakaan hinnalla?

• HM

H&M olisi kyllä mukava saada kaupunkiin. Joskus oli lehdessä, että olisivat olleet joskus tulossa, mutta kun ei on suurta liiketilaa Varkaudessa. Nyt ois. Koti-Idean tila on tyhjillään ja mitenkäs nyt saatas siihen joku näistä vaateketjuista? Vaikka se H&M. Laittaisko joku asiaa eteenpäin, minä en jaksa...

• äetee

kaiken ikäisille, urheilu- ja vapaa-ajan jalkineita edulliseen hintan. Asioin k.o liikkeessä lasteni kanssa ja löydettiin edulliset lenkkarit kaikille lapsille. lisäksi saatiin hyvää palvelua :D

• siro 44

Varkauteen kaivattaisiin kenkäkauppa, jossa myytäisiin naisten kenkiä koosta 42 ylöspäin. Ei viitsis aina lähtä Kuopioon tai Tampereelle kenkäostoksille.

• Olen täällä ihmetellyt samaa ja kun Aleksi13 lopetti miesten kenkien myynnin kuulemma Kuopion johtajalta tuli määräys niin nyt joutuu aina odottamaan kun on käyntiä Helsingissä niin siellä sitten löytyy kyllä. Siinä Gigantin vieressä olis nyt tarpeeksi suuri liiketila kunnon kenkäkaupalle. Jopa kirkonkylissä on parempi tilanne mistä moinen johtunee. Taas on vedottava kaupungin markkinoijiin onko tätä markkinoitu ollenkaan? Siinä kunnon konsulttityö selvittämään että markkinoidaanko täällä oikeasti mitään!!!!!!!

• Kenkee ja suapasta
        bruno2 kirjoitti:

Olen täällä ihmetellyt samaa ja kun Aleksi13 lopetti miesten kenkien myynnin kuulemma Kuopion johtajalta tuli määräys niin nyt joutuu aina odottamaan kun on käyntiä Helsingissä niin siellä sitten löytyy kyllä. Siinä Gigantin vieressä olis nyt tarpeeksi suuri liiketila kunnon kenkäkaupalle. Jopa kirkonkylissä on parempi tilanne mistä moinen johtunee. Taas on vedottava kaupungin markkinoijiin onko tätä markkinoitu ollenkaan? Siinä kunnon konsulttityö selvittämään että markkinoidaanko täällä oikeasti mitään!!!!!!!

tuo Kenkä-Kovanen myy kenkiä myös miehille?

• Anonyymi

jauhelihakeitto

• Anonyymi

jauhelihakeitto

• Anonyymi

Ei taida enää olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe