Hyvän yön toivotukset suhteessa

Toivotatko hyvää yötä suhteessa, ja jos niin millä tavalla?

Entä jos kyse on vasta ekasta tapaamisesta?

Itse en, koska kyseessä on minusta sellainen enemmänkin vanhempien (täi tätien&mummojen) lapsille sanoma asia. Tai sellaisen joka nukkuu eri sängyssä, tai menee nukkumaan eri aikaan. Esim jos toinen nukkuu alakerrassa niin toinen sanoo että "Hyvää yötä" ja painuu yläkertaan, ja oikeastaan tarkoituksena on enemmän ilmoittaa että "Nyt menen nukkumaan, älä pidä mitään isoa mölyä täällä". Eli se on enemmän ilmoitus, kuin toivotus. Muutenhan voisi käydä että toinen säntää sen nukkujan huoneeseen ja kertoo että "Jes, panin all-in ja voitin tonnin!!" Ja sitten vasta huomaa että huone on pimeänä ja toinen kuorsaa.

Mutta jos menee nukkumaan samaan sänkyyn samaan aikaan, niin se kuulostaa vaan siltä että "Noniin nyt aletaan nukkumaan ja enää ei saa sanoa kumpikaan toiselle mitään vaikka jotain asiaa mieleen tulisikin, tai mä en ainakaan enää mitään keksi, mutta jos sinä keksit, niin sano se nyt heti."

Ja kun useimmat naiset on sen sanoneet siinä 30-60 minuutin päästä siitä kun sänkyyn on menty, ja 10-15 minuuttia siitä kun kumpikaan ei ole sanonut enää mitään. Voihan toki olla että siinä on ollut sellastakin sävyä että "Ok, nyt on tullut selväksi ettet selvästikään aio panna minua tänä yönä, joten alan mököttämään ja käännän sulle kylkeni, aivan epistä, mut hyvää yötä nyt kuitenkin, vaikket kyllä oikeesti ansaitsisi kun noin julmasti mulle teit."

Itse en toivo että toinen sanoo mitään jos en ole varttiin sanonut mitään - saatanhan olla jo unessa, tai hyvin lähellä sitä. Varmin keino häiritä uniani on toivottaa hyvää yötä.

Levolle laske luojani -rukousta en myöskään muuten suorita.

Mesessä ja muualla kyllä toivotan hyvät yöt/illat jne jos toinen ilmoittaa poistuvansa koneelta tai menevänsä nukkumaan.

5

6025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja huomenta!

Minä ainakin tarkoitan tuota juuri noin, toivotan siis hyvää yötä. Yleensä halaan ja suutelen rakasta miestäni tuon yhteydessä myös, samoin kuin aamuisin.

Tuo hyvää yötä on tiivistelmä suunnilleen tästä: "toivottavast nukut hyvin, etkä näe painajaisia tai heräile kesken unien ja jos satut kuolemaan nukkuessasi, toivottavasti se tapahtuu rauhallisesti ja tiedä että rakastan sinua yli kaiken". Selkeästi helpompi on vain sanoa hyvää yötä.

Minun puolestani toinen saa jutella vaikka mitä tuon jälkeen tai ennen sitä. Seksiä voi myös harrastaa tai olla harrastamatta. Minulla tuo ei liity mitenkään noihin.

• Pariintumaton

Hyvänyön toivotukset, huomenet, ja muut ovat peruskohteliaisuutta...

• Aivannäin

"Ok, nyt on tullut selväksi ettet selvästikään aio panna minua tänä yönä, joten alan mököttämään ja käännän sulle kylkeni, aivan epistä, mut hyvää yötä nyt kuitenkin, vaikket kyllä oikeesti ansaitsisi kun noin julmasti mulle teit."

Hyvin sanottu! :D

Itse teen juurikin noin kun haluaisin, mutta en periaatesyistä tee aloitetta kun joka vitun aloitteen joudun yleensä tekemään!

• -sketsi-

Mua henkilökohtaisesti ottaa päähän kun toivottaa kauniita unia taikka hyvää yötä toiselle niin sitten sieltä tulee vaan vastaukseksi epämääräinen murahdus yms.

Exä sanoi joskus kun asiasta siltä kysyin niin se on kuulema liian imelää sanoa hyvää yötä.. ja sitten lisäsi siihen että josku joku saa tietää että hän sanoo mulle niin illalla ja kuulee siittä sitten vittuilua lopun elämää!
      helvetti jos kahestaan ollaan sängyssä niin kuinka sen voi joku muu kuulla??

Miehet on outoja!

• jups....

Meille on jo tullut rutiiniksi, että nukkumaan ruvetessa sanon miehelleni "hyvää yötä" ja hän vastaa "kauniita unia" (ja annetaan pusut jos vielä jaksaa kääntyä hyvästä asennosta toisen puoleen) ..tämä ei tarkoita sitä etteikö voisi sanoa toiselle mitään, jos jokin ajatus tulee mieleen.. tai sitten harrastaa seksiä (jos se juolahtaa vielä mieleen molemmille). =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe