Gileraa?

Gileramies-

Mitäpämieltä olette Gilera Smt moposta? Onko kokemusta? Onko millaisia vikoja ja onko helppoja korjata? Millainen vakiona? Miten kulkee 80 kiloisen sällin alla vakiona? Kertokaa kokemuksenne 'Gilerasta täällä!

13

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karlkani94

itselläni on gilera smt 08. ajettu vasta 532km... hyvin toiminu tähän asti ei mitään vikaa. vakionakin meni ihan hyvin kurit porasin eilen pois. virittäminen suht helppoa ja ainoa vika on tuo että valoja ei saa kiinni eikä ole bensamittaria. tosin kun bensa on loppumassa niin bensavalo palaa kyllä riittävän ajoissa.

• Gileralla ajettu monta tuhatta kilometriä, eikä kertaakaan ole jättänyt tien päälle. Heti kun ostat mopon, vaihda suutin isommaksi. Muuten, niinkuin kaikki täys-vakiot, Gilera on todella laiska... =/
      Sähkövikoja voi olla, mutta ne eivät ole mitään. Vaihtamalla sulakkeen sekin ongelma on ratkaistu.
      Kyllä se 80kg kaverin alla hyvin menee.

• Asiallinepeli

Asiallinen peli se kilera itelläkii semmone :)

• NAURATTAA

Heh ei oo tainnu nuo kateelliset pikkukakarat sitä että Derbi ja gillu on ihan sama asia ja sentakia ei ole tullut tänne ilmaisemaan tärkeitä näkemyksiään kys. moposta :)

• Gileramies-
        NAURATTAA kirjoitti:

Heh ei oo tainnu nuo kateelliset pikkukakarat sitä että Derbi ja gillu on ihan sama asia ja sentakia ei ole tullut tänne ilmaisemaan tärkeitä näkemyksiään kys. moposta :)

Mutta olen kuullut juttua että gilluissa vähemmän sähkövikoja? Ja 600-1000€ debukkaa halvempi :)

• -iom
        Gileramies- kirjoitti:

Mutta olen kuullut juttua että gilluissa vähemmän sähkövikoja? Ja 600-1000€ debukkaa halvempi :)

mulla on gilera smt09 ja on kyllä laiska vakiona, ja nyt ku 400km ajettu on semmonen ongelma et ei kaveri kyydis jaksa ku 30kkm/h suoralla ja 15km/h ylämäkee ja ei ota paljoo kierroksia eikä väännä ja ainaku ottaa paljo kierroksii nii moottorista kuuluu outo ääni ja se alkaa lagaa, toimii kyllä jos ei pidä paljoo kaasua ja jos on yksin mopon päällä vielä jotenkin. en tiiä mistä johtuu huomen huoltoon..

• -iom kirjoitti:

mulla on gilera smt09 ja on kyllä laiska vakiona, ja nyt ku 400km ajettu on semmonen ongelma et ei kaveri kyydis jaksa ku 30kkm/h suoralla ja 15km/h ylämäkee ja ei ota paljoo kierroksia eikä väännä ja ainaku ottaa paljo kierroksii nii moottorista kuuluu outo ääni ja se alkaa lagaa, toimii kyllä jos ei pidä paljoo kaasua ja jos on yksin mopon päällä vielä jotenkin. en tiiä mistä johtuu huomen huoltoon..

Vaihda isompi suutin, hyvä mies... u_u Kaikissa uusissa Gileroissa on aivan liian pieni suutin aluksi. Vaihtamalla pitäisi tulla enemmän vääntöä.

• -iom
        buum kirjoitti:

Vaihda isompi suutin, hyvä mies... u_u Kaikissa uusissa Gileroissa on aivan liian pieni suutin aluksi. Vaihtamalla pitäisi tulla enemmän vääntöä.

ja jos se on korjattu nii sit vaihtais, mutta raukeeko takuu jos vaihtaa?
        tottakai se raukee varmaa

• rhtsdh
        -iom kirjoitti:

ja jos se on korjattu nii sit vaihtais, mutta raukeeko takuu jos vaihtaa?
        tottakai se raukee varmaa

mielummin vaihat suuttimen ku ootat et leipasee

• -iom
        rhtsdh kirjoitti:

mielummin vaihat suuttimen ku ootat et leipasee

ennen on toiminu mutta ny on ongelma. siksi se on ylilaiska. on kyllä muutenkin laiska..

• zfrhdffsadf
        Gileramies- kirjoitti:

Siis miten gileroissa voi olla ''enemmän'' sähkövikoja kun gilera on ihan sama mopo kuin derbi, paitsi siinä on eri katteet. Sen takia gileran katteet käy derbiin ja päinvastoin. Gilerat ja Derbit valmistetaan samassa tehtaassa. Yks ja sama omistaja omistaa ne.

• nii että

ollu näitä välivaihteita rcr:ssä eli siis hyppää vapaalle vaihon jälkee?

• nii etta

tarkoitin siis välivapaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe