- Onko olemassa posta romana nimisiä postimerkkejä? mitään arvoa? [minulla 13]
- Entäpä Magyar posta:n Albert Schweitzer 1875-1965[varmaankin tekijä?] [1975 tai 1973:lta oleva postimerkki?] Kuvaa afrikkalaisia orjia tai afrikassa olevia musta-ihoisia? ? [minulla 3]
- Entäpä Münchenin olympialaisista '72?
[minulla 2]
Onko
näillä postimerkeillä mitään arvoa?! HELP ME!
Onko tällaisia postimerkkejä olemassa?
joanna
1
1120
Vastaukset
- jep
Posta Romana = Romanian posti. On julkaissut useamman tuhannen erilaista postimerkkiä 1800-luvun puolivälistä lähtien.
Arvoa nyt ei tietenkään näkemättä voi sanoa, mutta lienee 5-10 senttiä kappale.
Toinen kysymys: Albert Schweitzer oli teologi, lääkäri, jota juhlittiin laajalti Euroopassa 1970-luvulla. Kyseinen unkarilainen sarja on hyvin yleinen, samoin saman maan Munchenin olympialaisia varten julkaistu sarja. Tee itsellesi palvelus ja lainaa kotipaikkakuntasi kirjastosta postimerkkiluettelo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645