lämpötila lokakuu

?kylmää?

minkäläinen sää yleensä lokakuussa? onko mahdollista vielä uida ja ottaa aurinkoa?

8

1905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enni Kotko

Ollaan oltu lokakuussa syyslomaviikolla kaksi kertaa ja kummallakin kerralla on sattunut noin puolet ajasta aurinkoisia päiviä ja puolet sateisia, ja sade saattaa olla tosi rankkaakin. Silloin kun aurinko paistaa, on tosi lämmin ja auringonotto sujuu hyvin. Shoppailun kannalta lokakuu on hyvä vaihtoehto, kauppiaat sulkevat liikkeitään ja tinkimällä saa tosi hyviä tuloksia.

• turkinmatkaaja

Lomailin Antalyassa viime lokak.alusta 3 vk. ja joka ainoa päivä oli aurinkoinen kaunis ilma,vesi lämmintä niin altaassa kuin meressä.Mitään pitkähihaista takkia tai puseroa en tarvinnut yhtenäkään iltana.Olen lomaillut Turkissa useasti juuri lokakuussa viimeisten kahdeksan vuoden aikana ja sen olen oppinut kyllä,että en tunge matkalaukkuuni paksuja vaatteita painoksi turhanpäiten,yksi hyvä riittää meno-ja tulomatkoja varten.Aurinkotunteja tietty on vähemmän kuin keskikesällä,klo 9-15 väli oli hyvää aikaa ottaa aurinkoa,keskipäivällä jopa turhan kuumaa meikäläiselle.Mutta jos matkaa sisämaahan esim. Ankaran korkeudelle ko. ajankohtana kannattaa varata mukaan myös lämpimiä puseroita ym.

• kurkut

Moikka! Olemme ollet marmariksessa viikot 41 ja 42 monta vuotta, no joskus on paistanut kokoviikon ettei ole pilveä näkynyt. Sanotaan tuurista se on monesti kiinni, mutta aina viikkoon aurinko on mukaan sattunut ainakin 3 päiväksi. Ja jos sataa vettä tulee paljon sekä ukkostaa kovasti, muuten hyvin vielä tarkenee ja vesi on lämmintä. Eikun menoksi kohti lomaa!

• Kirska

Tilasin ainakin lokakuun alkuun hyvät ilmat ; ) Heh he..

• aloittaja

Kiitos paljon vastauksista!

• matkailija1

Ainakin matkatoimistojen ja muutaman hotellin sivujen mukaan lokakuussa Turkissa saadaan vielä nauttia noin 30 asteen lämmöistä ja vesikin 25 asteen pintaan.

• tahtoo tietää

..lähiviikoille 41 ja 42, kun syyslomat menossa??

• sammakko 51v
        tahtoo tietää kirjoitti:

..lähiviikoille 41 ja 42, kun syyslomat menossa??

vk 41 lämmintä 22-24 reipasta tuulta aurinkoista.yöllä 18-20.vk 42 20-22 päivällä sadetta pilvistä,yö 15-17.vk 43 kovaa tuulta epävakaista 15-20 päivisin yö 12-14.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60