kertokaahan kokmuksistanne vaativan muksun kanssa. Tuntuu, että jaikkea itkuisuutta toiset nimittää koliikiksi, toiset sanoo sen kuuluvan asiaan. Itsellä 2viikkosesta alkoi vauvan itkut. En tiiä onko vain väsymystä vai jonkinlaista koliikkia. Lapsi itkee iltaisin aloittaen kätinällä ja päättyen hysteeriseen huutoon ja sitten nukahtaa. Pahin itkeminen kestää vain puolisen tuntia ja sen jälkeen nukkuu hyvin. Välillä on myös rauhallisia päiviä...
Mutta siis, tästä on niin montaa mielipidettä niin mitä te muut ootta mieltä onko koliikkia olemassa, mitä "hoitokeinoja" ootte keksineet jne. Ja jos joku tietää jotain ihan asiaan liittyviä kirjoja tai tutkimuksia niin olis kiva tutustua asiaan tarkemmin. Neuvolasta kun ei saanut mitään tukea, sanottiin vain, että "no anna sen huutaa". Just, ja mitähän muuta olen sitten viime viikkoina tehnytkään.
koliikkia
vai jotain muuta..
0
641
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670