Tietääkö kukaan mistä sais hankittua t-paidan, missä on mäkkärin M kirjain, kannabiksen lehti ja alla lukee im lovin it??
Mcdolands/kannabis paita
sdfsdf
5
1068
Vastaukset
- voivvv
Tuskin mistään, niin idiootilta kuulostaa. Piirrä semmonen ite, niin kaikki tietää sinun älykkyysosamäärän.
- sen taisitkin jo tietää
.
- Mäkkärin logosta
joudut ottamaan valokuvan, sitten siirrät sen omasta kuvatiedostosta suunnittelusivulle.
- 243543
Mäkkärin logosta kirjoitti:
joudut ottamaan valokuvan, sitten siirrät sen omasta kuvatiedostosta suunnittelusivulle.
voivvv kuules nyt tuon nimimerkin kirjoittaja, taidat olla vinamäen miehiä. Joten se kertoo jo älykyys osamääräsi ja samoin tekstin taso!
- Damista saa
Kannabis-aiheisia paitoja löytyy pilvin (heh) pimein Amsterdamista. Löytyy variaatiota jos jonkinlaista. Kaikki turistikaupat myy niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479