Perustyöni ohella harrastelen hiukan Photaria ja InDesigneä (CS2).
1. Mitä voisi pyytää semmoisista 100 x 150 mm kokoisista perusmainoksista (lehteen), jossa on kuvia ja tekstejä ohjeiden mukaan... Aikaa suunnittelua myöden mennyt 2-4 tuntia...
2. ja mitä voisi pyytää A4-kokoisesta ja painoon menevästä perusesitteestä? Kuvat ja tekstiehdotukset tuli "asiakkaalta"?
Aikaa menee 2-6 h, riippuen vähän ideoista/niiden puutteesta.
Minulla kun ei ole hajua asiasta, niin olisi tosi kiva jos joku voisi hiuman antaa osviittaa...
Millaista korvausta voisi pyytää
nimimerkki1978
2
742
Vastaukset
- mitä haluaisit palkkaa
Jos tekisit tuota työkseni, niin mitä haluaisit kuukaudessa siitä palkkaa.
Jos tekisit tuota työtä esim. 3000 euron kk-palkalla, niin ajattele asiaa siltä kannalta.
Keskimäärin normi viikkotyötä tekevä tekee n. 160 tuntia
3000/160 = 18,75 euroa / tunti
Siitä sitten vaan miettimään mikä olisi sopiva veloitus - AAA 4
Yleensä 10e/sivu, mikäli ei ole näyttöä hyvistä töistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804