Kilpaurheilu, esim. nyt käynnissä olevat MM-kisat ovat järjeslelmällisen valehtelun, kähminnän, loisimisen, syrjinnän ja yleisesti ottaen epärehellisyyden huippu.
Järjeselmään kuuluu, että tästä ns. urheilusta on tehty tabu, jota ei saa arvostella eikä siitä saa edes kertoa mitään ,mikä voisi rikkoa kulissit.
Huippu-urheilu ei hyödytä tavallisen ihmisen kuntoilua ja liikuntaharrastuksia milläänlailla, päinvastoin. Se kuluttaa yhteiskunnan voimavaroja erittäin epädemokraattisesti.
Siitä olen samaa mieltä "urheiluhullujen" kanssa, ettei näitä moottorimiehiä, ralli, formula ,moottoripyöräily yms. saisi sekoittaa milläänlailla urheilijoihin. Uskoisin sen olevan myös heidän toive ja etujensa mukaista.
Huippu-urheilu on yhteiskunnan syöpä
8
1442
Vastaukset
- ollaan.
Ja lisäksi käsittämättömän pöyristyttävää että moottoriurheilu sallitaan vielä kun maailma on hukkumassa paskaan ja saasteisiin ja planeettamme käy kuolinkouristustaan.
- tibu ja tabu
Minä taas olen erimieltä. Huippuurheilijat varmasti kannustaa omalta osaltaan ihmisiä urheilun ja kuntoilun pariin. Yhteiskunnan syöpä löytyy mielestäni aivan toiselta suunnalta siis ne vanhat tutut alkoholi, tupakka, huumeet lieve ilmiöineen ja yllättäen liikapaino mikä johtuu monesti pitkälle liikkumattomuudesta. Näistä johtuvaa jättimäistä laskua maksaa aika epädemokraattisesti myös terveet päihteistä vapaat kuntoilevat ihmiset. Siihen nähden huippu-urheilu on aika mitätön kuluerä.
En väitä etteikö urheilusta noitakin alussa mainitsemiasi lieveilmiöitä löydy mutta niitähän löytyy yhteiskunnan kaikista kerroksista missä ihminen toimii.- Anonyymi
Syöpä!
- olet.
Sinun kannattaa äänestää liberaaleja: http://liberaalit.fi/
- urpo m
Onko ne moottorimiehet jotenkin eri asemassa ? Vai mitä ihmettä yrität sönköttää?
- Anonyymi
Ja urheilijat ovat muka raittiita myöhemmin.Ovat täysiä pinnareita jotka maksavat yhteiskunnalle paljon ensinmäiset 30v.Sitten saavat suojatyöpaikkoja harrastamisen jälkeen.Ovatsaamassa paljon parempaa terveydenhuoltoa ym muita kun muut painaa yhteiskunnan kannalta tärkeää duunia.Ovat yhteiskunnan parasiitteja.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, huippu-urheilu yhteiskunnan syöpä.
Urheilun ja kuntoilu edistää ihmisenä kasvua, huippu-urheilu riistoa.
Pelkkää valitusta olosuhteista ja loppuun palamisesta, paineista paikoista suksista ja hitaista autoista. Minussa ei mitään vikaan, auto huono itkee eräskin miljonääri formulakuski! Mitä vittua! Osta niillä miljoonilla parempi auto tai pidä turpa kiinni! - Anonyymi
Olipas hieno keskustelu Ylen aamussa tänään. Keskustelua Venäjän oligarkkien verirahoista mm Jokereihin ja Hartwall areenaan liittyen, sekä muualla maailmassa.. Kerrankin näistä urheilun saamista verirahoista (rahanpesusta) sanottiin suoraan. Sairas urheilun maailma ! Katsokaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615