Siinäpä se tuli. Eli mitä hyödyn jos liityn paikalliseen mäyräkoirakerhoon? Kannattaako? Kokemuksia kaivataan, varsinkin omakohtaisia puolesta ja vastaan!
Kannattaako liittyä mäyräkoirakerhoon?
3
310
Vastaukset
- konna2
Tutustu kerhon toimintaan ja päättele itse kannattaako liittyä... On siellä kerhossa yleensä ainakin ohjattuja harjoituksia esim. luola ,jälki ja näyttelytoimintaan...
- itsestäsi...
Jos et halua harrastaa yhtään mitään ja mäyräkoirasi on sinulle vain 'koira' niin eipä tuosta ole mitään hyötyä. Haittaa ei varmasti ole kenellekään, jos parinkympin vuosittaista jäsenmaksua ei sellaiseksi katso.
Jos taas aiot tarjota koirallesi rodunomaista tekemistä ja oppia siitä itsekin niin varmasti kannattaa.
PS. Jos liityt rotujärjestöön (Suomen mäyräkoiraliitto) niin päädyt samaan hintaan myös jonkin paikallisen mäyräkoirakerhon jäseneksi.- Joikhu aslakki
Esim. täällä pohjoisessa kerhon pääpaikka on 500 km päässä meiltä eikä toimintaa näy täällä asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657