Moikka kyselisin tämmöistä minulla on 37 kappaletta vanhoja suomalaisia merkkejä elikkäs niitä on erivärisiä ja keskellä on suomileijona joka on ovaalin muotoisen kuvion sisällä ovaalin ulkopuolella on "laineita" eli:
vihreä, tumman ja vaalea
sininen, tumma ja vaalea
keltainen
oranssi
violetti
vaaleanpunainen
rusehtava
vuosilukuja ei löydy merkeistä mutta toivon että joku osaisi jotakin niistä imformoida :)
Suomimerkkejä tietoa
niistä??
2
885
Vastaukset
- merkit ovat
Saarisia. Niissä on myös vesileima- ja hammaste-eroja. Lape-luettelosta löydät arvot esim. kirjastossa. Etupäässä 20-luvun kamaa.
- myös apua
alkuun http://postimuseo.posti.fi/kiosks/14/ ja kirjastosta tosiaan norma ja lape luettelot......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615