Ikä- ja sukupuoligalluppia palstan

helel.

kirjoittelijoista..

Kertokaa ikänne ja sukupuolenne. Rehellisesti tietenkin :)
sekä oma arvionne palstan ikä- ja sukupuolijakaumasta.

16

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helel.

itse olen nainen, 47v.
      Ja minusta tuntuu että tämän palstan kirjoittelijoiden keski-ikä voisi
      olla noin 30-35 vuotta. Olenkohan väärässä?

• aikuinen mies

aika helppoa on katsoa, että minkä ikäisiä ihmisiä täällä on. Itse olen 50 -vuotias. Yleensä minulle kirjoittelevat naiset ikäluokasta 46-54.

• helel.

kylä hiukan kartoittaa tuota ikäjakaumaa.
        Vaikuttaa siltä että oma arvioni keski-iästä taitaa olla kyllä alakantissa.
        Ja hyvä vaan jos on kaiken ikäisiä läsnä.

• Onnea etsimässä.

Olen mies 43 vuotias ja yritän tavoittaa naisia n 37-50 vuotiaita.

• helel.

• helel.

ottaen huomioon, että täällä on vain kolme kirjoittelijaa, joiden keski-ikä on 46,67 vuotta. :)

• eräs deittijätkä

Mies 38 vuotta. Lähden nyt päivällä nettideit... tai no ei se enää oikein siltä netti treffailulta tunnu kun on jo neljäs tapaaminen tulossa. Hain aamulla tuoreita herkkuja kaupasta ja mennään päiväksi piknikille saariin. Olen täpinöissäni kuin joku teinipoika...

Pitäis oikeastaan joskus näpytellä tänne palstalle kuinka mieskin voi onnistua deittipalstalla. Uskokaa pois vaan, ei se aivan mahdotonta ole

• helel.

kuulla. :)

• Nainen 43 vuotta

Minä olen nainen ja 43 vuotta :) ja etsin noin itseni ikäistä miestä, pari vuotta nuorempi tai vanhempi. Vaikeaa on.

• helel.

mutta tsemppiä.

• Mies, 50 v.

Ja kun kirjoittelen tällä Galleria-profiilillani, sieltä selviää sitten vähän lisää. Mitäpä näitä salailemaan :-)

Ja ei löydy, ei edes vahingossa...

• helel.

ollut jäsenenä Suomi24:ssä jo pitkään. :)

• helel. kirjoitti:

ollut jäsenenä Suomi24:ssä jo pitkään. :)

Tunnus on ollut vuodesta tappi ja vasara, mutta itse palveluja olen käyttänyt aktiivisesti n. 1,5 vuotta. Profiilin tein puolisen vuotta erilleen muuttamisen jälkeen.

Mutta kaipa lopputulos olisi ollut ihan sama jos profiili olisi ollut täällä vaikka 10 v.

• helel.
        maverics kirjoitti:

Tunnus on ollut vuodesta tappi ja vasara, mutta itse palveluja olen käyttänyt aktiivisesti n. 1,5 vuotta. Profiilin tein puolisen vuotta erilleen muuttamisen jälkeen.

Mutta kaipa lopputulos olisi ollut ihan sama jos profiili olisi ollut täällä vaikka 10 v.

kuinka kauan olet ollut täällä jäsenenä tarkoita että profiili olisi ollut niin kauan.
        Oli vain sikäli yllättynyt, että en edes muistanut Suomi24:n olleen olemassakaan niin kauan.

• 47

Nainen, 47 vuotta. Tämän ikäiset näyttää olevan kovin harvassa, veikkaan palstalaisten keski-ikää vähän kolmenkympn päälle.

• helel.

toinenkin 47 :)

No sulla on sitten aika sama veikkaus kuin mulla. Ehkä tähän avaukseen tulevat
        kirjoittamaan vain HIUKAN vanhemmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe