Oletteko huomanneet, että jos miehen ilmoituksessa lukee "luotettava mies", mies on
- naimisissa
- etsimässä salaista suhdetta
- aikeissa pettää vaimoaan
Luotettava mies?
17
778
Vastaukset
- oikea hakusessa
Vaan onhan se niinkin, ette semmoiset mieheksi itseään tituleeraavat apinat pilaa muiden miesten maineen.
Ja jo vain, kyllä tuo tuntuu naisiltakin luonnistuvan, sekin on jo huomattu.- Nainen 43 vuotta
Mutta satuin juuri katsomaan paikkakuntani 40-46-vuotiaat miehet ja kyllä taas masensi. Puolet tuntui olevan varattuja.
- -utelias-
Onko puolet naisitakin varattuja???
- ja jos
se hakee "tosissaan vakavaa parisuhdetta" niin se haluaa kodinkoneen ja vakituisen seksi kumppanin,vaimon lisäksi :)
- Näinhän se menee
Mitäs sitä peittelemään, että on kunnon mies. Teot puhuu puolestaan.
- että-----------
kunnon MIES osaisi ne tekonsa PUHUA..... Sellasta ei voi edes mieheksi kutsua jolla puheet ja teot ovat ristiriidassa keskenään.
- ja jos
ai niinkö luulet`?
- pelkästään
ja jos kirjoitti:
ai niinkö luulet`?
luule,vaan on kokemustakin asiasta.
- luotettava tässä
tapauksessa tarkoittaakin tietysti, että on kakkoselle luotettava eli että ei mene kakkosen miehelle kertomaan salasuhteesta.
Kesti itselläkin vähän aikaa alkaa ymmärtää tuota ilmoitusten kieltä ja koko touhun kulttuuria. Dammit, minä en sitten ole kai luotettava mies.
Olen eronnut, etsin kumppaniksi naista jonka kanssa voi käydä ihan missä tahansa ja viitaten ensimmäiseen kohtaan, en pysty pettämäänkään muita kuin korkeintaan itseäni :-).
Ei minulla kyllä taida tuota "luotettavaa" lukea ilmoituksessakaan, muistaakseni.- Minä olen luotettava:-)
Mitä tarkoitat tällä , että etsit naista jonka kanssa voi käydä missä tahansa??Eikö muka kaikkien naisten kanssa voi käydä joka paikassa?Viittaatko ulkonäköön,käytökseen vai mihin?Hämmästystä herättää tämä lause kirjoituksessasi!
Minä olen luotettava:-) kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä , että etsit naista jonka kanssa voi käydä missä tahansa??Eikö muka kaikkien naisten kanssa voi käydä joka paikassa?Viittaatko ulkonäköön,käytökseen vai mihin?Hämmästystä herättää tämä lause kirjoituksessasi!
Siis tarkoitin tuolla kommentillani, että en ole etsimässä mitään salasuhdetta, vaan ihan avoimesti kumppania elämääni.
Pahoittelen ajattelematonta sananvalintaani.- Harkitseva pohtija
maverics kirjoitti:
Siis tarkoitin tuolla kommentillani, että en ole etsimässä mitään salasuhdetta, vaan ihan avoimesti kumppania elämääni.
Pahoittelen ajattelematonta sananvalintaani.Hmm...
Oletko pyytänyt ketään treffeille jos noin avoimesti ilmaiset itseäsi?
Vai eikö avoimuus ole ollutkaan avuksi? Onko joku torjunut sinut vai oletko itse torjunut jonkun?Kirjoituksesi herätti tämänsuuntaisia ajatuksia(siis aiemmatkin kirjoituksesi).Osaat kuitenkin hyvin kynäillä:) Harkitseva pohtija kirjoitti:
Hmm...
Oletko pyytänyt ketään treffeille jos noin avoimesti ilmaiset itseäsi?
Vai eikö avoimuus ole ollutkaan avuksi? Onko joku torjunut sinut vai oletko itse torjunut jonkun?Kirjoituksesi herätti tämänsuuntaisia ajatuksia(siis aiemmatkin kirjoituksesi).Osaat kuitenkin hyvin kynäillä:)Kiitos kohteliaisuudesta :-)
Olen käynyt muutamilla treffeillä ja tuohon avoimmuuteen olen yrittänyt satsata. Lopputulos ei ole silti ollut kovinkaan lohduttava, välillä tulee tunne, että liiallinen avoimmuus pelottaa joitakin naisia. Ilmeisesti tätä "tyyliä" on karsittava jossain määrin... ehkä.
Pakkeja olen saanut kyllä, onneksi on kuitenkin paria lukuun ottamatta pakkien antajallakin ollut kanttia kertoa asia suoraan. Ne pari jotka lopettivat yhteydenpidon ilman sanankaan selitystä kyllä nyppivät. Itse olen yhden lyhyen suhteentapaisen lopettanut, kerroin kyseiselle naiselle asian ihan kasvokkain.
- kotisuhteesta
On huomattu, ja hyväksi havaittu. "Luotettava mies" on erittäin hyvää seuraa. Tarjoaa hyvää seksiä, eikä jää nurkkiin roikkumaan.
- ....keneen voi luottaa..
Luotettavia miehiä ei ole....(ehkä joku harva poikkeus.-)) )...oli sitten naimisissa, eronnut tai sinkku!Useamman vuoden jälkeenkin kaikki loppuu kun vihdoin saa naisen lakanoiden väliin.Naiset kokevat itsensä halvaksi,hyväksikäytetyiksi tapahtumien jälkeen...missä miesten moraali,kohteliaisuus????Laulun sanoin kuvaten"syvälle sydämeen sattuu". Jos joku mies uskaltaa olla sanojensa/tekojensa takana,hattua hänelle nostan!!!!Mutta suuresti epäilen heitä löytyvän.
- ...näin luottamuksesta
....keneen voi luottaa.. kirjoitti:
Luotettavia miehiä ei ole....(ehkä joku harva poikkeus.-)) )...oli sitten naimisissa, eronnut tai sinkku!Useamman vuoden jälkeenkin kaikki loppuu kun vihdoin saa naisen lakanoiden väliin.Naiset kokevat itsensä halvaksi,hyväksikäytetyiksi tapahtumien jälkeen...missä miesten moraali,kohteliaisuus????Laulun sanoin kuvaten"syvälle sydämeen sattuu". Jos joku mies uskaltaa olla sanojensa/tekojensa takana,hattua hänelle nostan!!!!Mutta suuresti epäilen heitä löytyvän.
Jostain tuli mieleeni sanonta"Laittomankin voi lyödä mutta kotipesälle on aina palattava",näin se taisi jotenkin mennä.Pitänee paikkansa niin miesten kuin naistenkin kohdalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022