Olen jumissa kentässä jossa piti sammuttaa tulipalo ja sen jälkeen mennä sinne katolle ja auttaa "myyrää ym " katapultinkanssa ja tuhota ne isotjutut reunoilta ja tuhosin sieltä katolta kaikki viholliset ja kaiken! Nyt lukee ettei ole uutta tehtävää niin minne pitää seuraavaks oikein mennä??? se näytti vaan noiden tuhottujen jälkeen että "sulkekaa portit sulkekaa portit ja joku örkki liiskas sen ilveksen" enpä tiiä mitä nyt pitää tehdä kun ei missään ole mitään eikä ole tehtävä listassa tehtävää.
ps3 psyroon apua heti!
help help
0
252
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706