KEPUlaisen politiikan ansiosta isänmaamme on taas kuilun partaalla.
Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen on saanut työttömyyden kovaan kasvuun ja nyt aikoo myös velkaannuttaa Suomen.
Vanhanen suunnittelee sellaisen velan ottamista, että Suomi ei selvinne siitä koskaan.
PerusKEPUlaiseen tapaan Vanhanen ei halua ottaa vastuuta mistään. Kaikki hankalat asiat Vanhanen on tunkenut erilaisiin komiteoihin, joiden työn ei ole edes tarkoitus valmistua tällä vaalikaudella.
Kohta tarvitaan taas sinpuna nostamaan Suomi kuilusta. Vieläköhän Lipponen ja Niinistö suostuisivat tekemään saman pelastusoperaation kuin Esko Tuhoahon pääministerikauden jälkeen.
Sinipuna pelastaa taas Suomen
3
57
Vastaukset
- järki hoi
Eiköhän olisi Suomelle parasta jättää keskusta ja kokoomus yhdessä oppositioon seuraavissa Eduskuntavaaleissa? Eli tehtäiskös suomalaiset järjellä ajattevat kompromissi ja äänestetään seuraavaan hallitukseen aivan muiden puolueiden ehdokkaita. Nimittäin tätä porvarihallitusvelkaa maksatetaan seuraavilla ja seuraavilla sukupolvilla. Historiasta voi käydä kurkkaamassa, että kokoomus ja keskusta samassa hallituksessa on AINA VELKAANUTTANUT SUOMEN.
- Taittu kissanpojan niska
Miehiä eikä pallopoikia! Ydinvoimaloille välittömästi rakennusluvat että teollisuudella riittää uskoa kohtuu hintaiseen enerkiaan.
- ne..
kokoomus ja keskusta esim ajavat pakkomediamaksua. Yhteistuumin ovat myös saaneet homoille adoptio-oikeuden.
Mutta itse näen, että päätösten takana on ihmisiä, ei puolueita.
Näitä tällaisia päätöksiä ei voi ymmärtää.
Siellä on tuon mielisiä ihmisiä niin paljon, että saavat aikaan sitten mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029