KEPUlaisen politiikan ansiosta isänmaamme on taas kuilun partaalla.
Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen on saanut työttömyyden kovaan kasvuun ja nyt aikoo myös velkaannuttaa Suomen.
Vanhanen suunnittelee sellaisen velan ottamista, että Suomi ei selvinne siitä koskaan.
PerusKEPUlaiseen tapaan Vanhanen ei halua ottaa vastuuta mistään. Kaikki hankalat asiat Vanhanen on tunkenut erilaisiin komiteoihin, joiden työn ei ole edes tarkoitus valmistua tällä vaalikaudella.
Kohta tarvitaan taas sinpuna nostamaan Suomi kuilusta. Vieläköhän Lipponen ja Niinistö suostuisivat tekemään saman pelastusoperaation kuin Esko Tuhoahon pääministerikauden jälkeen.
Sinipuna pelastaa taas Suomen
3
58
Vastaukset
- järki hoi
Eiköhän olisi Suomelle parasta jättää keskusta ja kokoomus yhdessä oppositioon seuraavissa Eduskuntavaaleissa? Eli tehtäiskös suomalaiset järjellä ajattevat kompromissi ja äänestetään seuraavaan hallitukseen aivan muiden puolueiden ehdokkaita. Nimittäin tätä porvarihallitusvelkaa maksatetaan seuraavilla ja seuraavilla sukupolvilla. Historiasta voi käydä kurkkaamassa, että kokoomus ja keskusta samassa hallituksessa on AINA VELKAANUTTANUT SUOMEN.
- Taittu kissanpojan niska
Miehiä eikä pallopoikia! Ydinvoimaloille välittömästi rakennusluvat että teollisuudella riittää uskoa kohtuu hintaiseen enerkiaan.
- ne..
kokoomus ja keskusta esim ajavat pakkomediamaksua. Yhteistuumin ovat myös saaneet homoille adoptio-oikeuden.
Mutta itse näen, että päätösten takana on ihmisiä, ei puolueita.
Näitä tällaisia päätöksiä ei voi ymmärtää.
Siellä on tuon mielisiä ihmisiä niin paljon, että saavat aikaan sitten mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329