Olen uudistamassa vuosikausia vanhaa, ns. omalla tuotannolla hyvin pärjännyttä Malawijärviakvaariotani ja ikäväkseni huomasin että Kim Söderbergin Siniriutta-liikettä ei ole enää olemassa. Mistähän nyt Malawijärven kirjoahvenia ostamaan pääkaupunkiseudulla? Kiikarissa ei ole mitään erikoisuuksia vaan ihan "perus-Malaweja", rauhallisia Labidochromiksia ja Pseudotropheuksia. Siis hiukan väriä vanhaan pönttöön joka alkaa olla aika lailla tummasävyisten kalojen valtaama, tummat poikaset kun tuntuvat välttävän ahnaan kidan vaaleita paremmin.
Mistä liikkeestä pääkaupunkiseudulla saa parhaat Malawijärven kirjoahvenet?
3
603
Vastaukset
- Mbuna
Sinnepä sitten lopulta eksyinkin kysymykseni kanssa ja joku toinen ystävällinen vastasi alta viiden minuutin. Tänään hain uudet kalaset NL Aquasta ja nyt tarkkaillaan että minkälaisen vastaanoton ne vanhoilta konkareilta saavat. Sain vähän kaupanpäällisiäkin, yksi Labidochromis coeruleus-naaras nimittäin hautoo jo...
- fish KING
Mbuna kirjoitti:
Sinnepä sitten lopulta eksyinkin kysymykseni kanssa ja joku toinen ystävällinen vastasi alta viiden minuutin. Tänään hain uudet kalaset NL Aquasta ja nyt tarkkaillaan että minkälaisen vastaanoton ne vanhoilta konkareilta saavat. Sain vähän kaupanpäällisiäkin, yksi Labidochromis coeruleus-naaras nimittäin hautoo jo...
Saatko linkattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416