Te paljon Floridaan lentäneet. Mikä on paras/nopein yhteys joko Miamiin tai Lauderdaleen? Ei kiinnostaisi oikein sellaisia 18 tunnin matkoja tehdä, jos vain jotain nopeita reittejä/yhteyksiä löytyisi.
Koska on tarkoitus olla useampi kuukausi, taitavat lomalennot olla poissuljettu vaihtoehto.
paras reitti?
5
364
Vastaukset
- viisumilla
aiot olla useamman kuukauden?
- silowski
Ilman viisumia voit oleskella yhdysvalloissa korkeintaa 90 pvää.
Muistakaa myöskin ESTA hakeminen viimeistään 72 tuntia ennen lähtöä.- kysyvä ei tieltä eksyne
Kun on puolen vuoden viisumi (voimassa 5 vuotta niin että vuosittain saa olla sen puoli vuotta ) ei ole kiirettä pois. Onhan Floridan talvi paljon siedettävämpi kuin pakkanen kotimaassa, vilukissa kun olen. Kun nyt sinne löytyisi mahdollisimman nopea lento, vaikka olisi vähän kalliimpikin.
- wysig
Itse olen lentänyt Lufthansalla ja SWISS:llä Miamiin. Matka-aika Helsingistä alle 14 tuntia.
- kysyvä ei tieltä eksyne
Kiitos, taidanpa ottaa mainitsemasi yhteyden. Kiitos myös kaikille vastannelle. Hyviä matkoja teille minne matkustattekin. On mukava tällainen palsta, jolla voi vaihtaa tietoja ja saada hyviä vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850