~~ VASTEN TUULTA ~~

♥..oo*o*oo..♥♥..oo*o*oo..♥

Ja minun rintani
nousi ja laski
Repi ja raastoi

Jokainen hengenveto
sattui ja toi
silmiini kyyneleet

Mutta minä vain nauroin -

Ja juoksin
niin kuin
tuulta vastaan juostaan

Voittajana

Sillä sinut minä näin
~ Rakkaani ~

Vain sinut

♥..oo*o*oo..♥♥..oo*o*oo..♥

14

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

Tässä tohinassa piti tulla tänne rauhoittumaan...pihaus sentään, mun puhelimesta katos soittoäänet. Tekniikan ihmelapsi selvittää tilannetta ja puhisee.

Sie se vain rakkaudessa juokset vasten tuulta. Käänny ympäri ja anna hänelle kunnnon pusu, iske silmää ja punastu.

Kivan ja hauskan runon oot taas kirjuuttanu...taituri:)

• *MURUKULTA*

Juuh, tiedetään! :)))))) Sun puhelimesta katoaa äänikin välillä! *nauraa*
        Ja no, välillä sitä ääntä riittää kyllä molempiin suuntiin yhtä paljon, ookko huomannut? ;D

No asiaan asiaa,, tämä runo on 'juossut' tuossa nokan alla jo muutaman hetken,
        eikä ole oikein asettunut, mutta sanotaako että oikein istuin ja päätin, että nyt kuosiin.
        Vähän hirvitti, kun tuntui, että se lähti raakileena, kiire kun minulla kuitenkin pakkas päälle. (tiesitkö että ihmiset nykyään ajaa jarru päällä!!!)murr...
        En ehtinyt niin sanotusti makustelemaan - valmis/ei valmis.
        Nyt sitten toivon, että se todellakin on tuo versio, joka oli lopullisesti tulossakin näkösälle. En siis ole vieläkään ehtinyt pähkäillä, - teen sen myöhemmin. :)

Kiitokseksi sinulle, voisin tosiaan laulaa heleällä äänelläni soittoääniä sinne sun puhelimeen,,sano vain kappale ja täältä pesee! :O

• ... Satasen pikajuoksu vai 5000 metrii...
      Joskus se ei lähde se rakkaus vaikka juoksisi maratoonin .

Kiitos murulle , upeaa =)

• *MURUKULTA*

Se on kova paikka sprinterille.

Pitäisiköhän olla kiitollinen niistä lukuisista 'Vireneistä', joita on tullut.

Vaan niin kuin tuulta vastaan,,, 'huoh'...

Tietää tehneensä jotain! ;) ,,,, Ja eiku menoksi,,,,,

• Laudi

:/...ihmeen tutulta...:(
      muistui mieleen...eräs kerta

sade piiskasi sillonki kasvoihin..
      mutta
      miksi sitä pitää itteensä rääkätä :(
      ..ku on onnellinen ? Sano sinä se.

syysaurinkoista päivän jatkoa :)

• *MURUKULTA*

Ihmisen täytyy ylittää jatkuvasti rajoja, tietääkseen, että elää.
        Hypätä näkemättä maalia - Maistaa tietämättä onko makeaa vai karvasta
        Juosta juosta juosta, niin että rintaan sattuu ja jäädä huohottaen odottamaan -
        palkintoa? hyväksyntää? jotain? - - siitä vaivannäöstä, siitä yrittämisestä - -
        siitä tiedosta, että oli oikealla tiellä. - -,,,,,,

• täti omenahillo

Sait minutkin vanhan tädin hengästymään
      jokaisella rivillä
      mutta hyvä että loppu oli onnellinen=)

• *MURUKULTA*

Voi! eihän tämä nyt loukkaa, mutta minun pitäisi saada oikein hyvä
        omenahillon-tekoohje!! Oikeesti!! :D

Lupaan hidastaa seuraavaan runoon, jospa istuisimme tähän ja ottaisimme teetä.
        \_/? \_/?
        Ei ole kiire minnekään, perillä ollaan joka hetki - Nyt - Hengästymättä.

Joskus se vain on niin kiire - - - sydämellä.... :))

• Into.Lento

tuulia ei voi ohjata
      ne voi kohdata

rakkaudessa on voimaa
      perille pääsee kun ponnistaa
      maaliviiva odottaa

Into kunto-valmentaja

• *MURUKULTA*

o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o

Kilpaa juostaan tuulen kanssa taasen
        pääseekö rinnalle vai jääkö taakse

Endorfiini-piikki kehossa saa jaksamaan
        kaikkensa yrittämään ja puskemaan

Maalinauha täytyy katkaista
        muuten ei ole mitään mahiksia

Voitta suurin palkinto ja nauraa
        sulautua syliin ja olla kypsää kauraa :D

o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o

(..vähän sataa,,;•)....jos,,,no hyvä on!..mennään mennään! Into kunto-valmentaja ;)

• Pekka*

Jassoo.....sinäkö se olitkii......kun tuo minun Erik
      isäntä sano nähneensä sinun näkösen naesen näessä
      maesemissa...

Sillon muutama viikko sitten olj se kova myrsky joka
      kuato satoja isoja puita.....niin hän näki kun naenen
      juoksoo vessatteessa metästä muantiellä olovaan
      aatoon.....

Hyvä ettet jiänny puitten alle.....mitenkäs marjojen
      kävi......hukkasitko astiat siinnä hötäkässä?

Mutta mukavahan tuo kun siitäkii tappauksesta
      oot leiponnu runon...
      Vae miten se asija oli?

Mutta hyvvee viikonlopetusta kuitennii.....

• *MURUKULTA*

Se tuo unitauti iski kaikkinensa eele, vuaan nyt sitä ollaan enstistä ehompia, tukka siististi kammattuna kohti huimia seikkailuita.
        Kuuleppa, ee se minnäi uoo ollunna siellä mariamehtässsä. Tainna juosta ihan muut naikkoset siellä yhtiökokkouksessa pimiän turvin. Vaa on tainna se myrsky yllättännä ne pippalot. Et se kuule uoo Kallelt kyselly,, ja miepä luulen ett vaik kyseletkii, nii vastaust ee tuu.. sen verran topsiikrit-sessio varmaa taas ollunna.
        Vaa oo mie niit kaatopuit kelekalla ajanna mehtästä tievartee, nii jotta ee se nii vierasta hommaa uoo. Eekö se uo nii jotta kaikkee pittee kokkeilla, paitti anoppia/appia..;)))
        Tiäällä pilivet roiskii vettä, ee ny paljo, kiusaks vuaan. Mut onhan sitä hellettä piisannutkii, en valita, upea kesä takana ja toivotaan, että lämmin syksy viel perrään, niin mikä meillä täss ois ollessa! :)
        Nyt stten kupponen kahavii tuaas, jotta oikien herree piästään, siullekii tarjoon, \_/?
        Eekö se uoo niikii, jotta kaverille kans ku saamaan rupiaa! ;D

Mukvaoo lauantaipäivää sinne ja sanoppa sille notmokelle kiitokset ku niäät, se oll käynynnä Murukullan Usvalinnas vissiitillä ja jättännä tassunjälenkii mukvasti!
        Nii jotta, kiitosta vuaan! ;)

• Minanoita

Minult o kokonaan jäänyt näkemättä tää!

Ettet vaan olis saanunna sytänslaagii, ootas noita hakee
      tefiprilaattorin ja muut vermeet paikalle, piipaa piipaa!
      Soon ny semmonen homma jotta ny piät lepoo etkä juoksentele
      nuita vastatuulen maratooneja vähhään aikaan, et ees naapurin ukon peräs!
      Tuliks selväks?

Mahtava runo=)))

• *MURUKULTA*

Vai et nää! Nui siinä hyvin äkkiä käy, kun unohtaa silmänsä jonkun tekohammaslasiin! :O
        Eläkä ota muuta ku termospulloon kahvia, mulla on pullaa ja ..köhm..kermaa, nii katopaa, ku istutaan tuonne rinteeseen ja katotaan kun toiset juoksee. Lauletaan niille jotta 'juokse porosein,,,' ja nauretaan päälle, niin tullee nuo vattalihaksetkin ja sisäelimet rimmattua. Ja ne kun muka puhuu, jotta istuu vaan. Se on kuule kova homma sekin välleen...vai mitä? Eikö ookki?
        Enkä minä tuota naapurin ukkoa kehtaa, vaikka noin miljontööriksi se on ihan mukava hunsvotti. Vaa voisihan sille käyvä lausumassa jonkun runo..*nauraa nyrkki suussa* ;)))) ,,,,,,
        No muttia, kiitos ensiavun avusta kuitenniin, ja lähtee..."Juokse poroseiiinnn..." :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe