Koin yläasteella väkivaltaa, päivittäin. Koulu ei huvittanu ja alko mennä ihan reisille. Nyt 26 vuotta myöhemmin asia on hoidettu mun mieleisesti, sillä kasvoin kiusaajistani ohitse ja olen tavatessani heitä, leiponu armottomasti lättyyn ja kiittäny sen jälkeen kolmenvuoden piinasta. Joku heistä eksyi mun kans samalle työpaikallekkin ja pomo laittoi minut ohjeistamaan kaveria työssään. Juippi sai ohjeita , mutta millaisia, ei tarvinnu tulla enää ekan viikon jälkeen... Osa on kuoleentunu jo.
Hoidin asian näin
2
371
Vastaukset
- Entinen kiusattu
Ihan en ole "leiponut lättyyn", koska siinä voi hankkia ikävyyksiä itselleen, mutta muuten kyllä kosto on ollut suloista. Olen ollut työhönottajana ja entisiä kiusaajia on hakenut meille töihin - heillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä edes haastatteluun. Olen myös varoitellut näistä kavereista kollegoita, jotka ovat samassa asemassa. Hekään eivät halua kiusaajia palkata, joten kiusaajat ovat työttöminä ja pysyvät myös. Vain paikkakuntaa vaihtamalla voivat saada töitä.
No ota nyt ihmeessä heitä haastatteluun. Voit hiillostaa heitä ja sitten todeta ettet ota heitä töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164