En tule koskaan saamaan naista

Sepiii

Tällä naamalla ja tällä persoonalla. En pysty lähes missään seurassa olla oma itseni, vain harvojen kavereideni kanssa. Uusia kaverisuhteita on lähes mahdotonta luoda, alussa saattaa mennä hyvin, mutta sitten jotenkin alitajuisesti vetäännyn syrjään.
Puhumattakaan vastakkaisen sukupuolen lähestymisestä. Vaikeusaste nouseekin sitten potenssiin 10. Ei tule onnistumaan.

Vittu.

Eipä mulla muuta.

4

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään vikaa

on. Ja sitä paitsi. Katsopa ympärillesi; vain kauniitko seurustelevat? Ehei, ei toki. Käytännöllisesti katsoen rumia ihmisiä on maalimassa paljon enemmän kuin kauniita. Ei onnellisuus ole naamasta kiinni.

• onnen löytänyt

Ajattelin vielä puoli vuotta sitten samoin... vihasin ulkonäköani ja persoonaani, olin ypöyksinäinen aina ja ajattelin että kaikki kiertävät kaukaa koska olen niin kuvottava ihminen... Yritin katkerana hyväksyä sen että olen ikuisesti yksin, olihan mennyt monta vuotta niin, kukaan ei tuntunut välittävän ollenkaan; Mutta sitten löytyi internetistä joku, jonka kanssa kolahti ja kunnolla kemiat yhteen. Hitaasti tutustuttiin ja kerättiin rohkeutta. En ikinä, ikinä olisi uskonut että voisin löytää jonkun joka vieläpä hyväksyisi minut täysin sellaisena kuin olen ja jonka mielessä pyörisin päivästä toiseen... rakkauden huumaa :) En oikein vieläkään jaksa uskoa että sellainen onni todella osui minunkin kohdalleni niin yllättäen... Pää ihan pyörällä vieläkin kun ei oikein tajua miten se voi olla mahdollista. Pidän peukkuja, toivotaan että sinullekin käy samanlainen onnenpotku ja sattumalta tapaat jonkun jonka kanssa lopulta voit jakaa aivan kaiken, joka ei tuomitse vaan pitää sinua aivan ainutlaatuisena, oikeana aarteena jota ei ikinä tahtoisi menettää.

• ei enää kaksikymppisen näköinen

Ostitko valheen? Että ihmisen pitäisi näyttää 100 vuotta 24-vuotiaalta? Ei onnistu, teitpä sitten mitä hyvänsä. Onnellisuus ei tule nätistä naamasta (joka häviää) vaan tasapainosta, joka tulee sinusta sisältä. Muista aina että olet hyvä sellaisena kuin olet eikä mitään muuta tarvitse eikä voisi ollakaan.

• (J)

miestä.Olen jo 40v yrittänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50