Perjantaina tuli taas oikein hyviä uutisia:
Kokoomus ja SDP ovat elokuussa vahvistaneet suosiotaan.
KEPUn kannatus on sen sijaan edelleen pudonnut.
Taloustutkimuksen YLE Uutisille tekemässä kyselyssä kokoomus saa 23,1, SDP 20,5 ja KEPU enää vaivaisen 19,4 prosentin kannatuksen.
Sinipunaa pukkaa.
Kansa on kyllästynyt korruptoituneeseen KEPUun ja Vanhaseen.
KEPUn kannatus syöksyy edelleen
6
70
Vastaukset
- vähän hiljempaa
kun on näyttänyt demareille niin huonoa, oppositio asemassa sehän pitäisi olla etu puolueelle, että saa räksyttää mitä vain, kannatus nousee vaikkei mitään tekisikään.
- kiiruusti
Keskustapuolue ei kuulu hallitukseen, vaan sen paikka on eduskuntavaalien jälkeen oppositio. Vain näin Suomi voi pelastua.
- Taittu kissanpojan niska
Nuin niiku konkreettisesti tapahtuu kun kepuo on oppositiossa ketkä on hallituksessa ja mitä tekevät sielä toisin sanoen kenen verot nousee ja kenen etuuksia leikataan millanen asenne on yrittämiseen ja työllistämiseen tälläset asiat täytyy nykyisenkin opposition ilmoittaa
- ilmoittavan
Taittu kissanpojan niska kirjoitti:
Nuin niiku konkreettisesti tapahtuu kun kepuo on oppositiossa ketkä on hallituksessa ja mitä tekevät sielä toisin sanoen kenen verot nousee ja kenen etuuksia leikataan millanen asenne on yrittämiseen ja työllistämiseen tälläset asiat täytyy nykyisenkin opposition ilmoittaa
ei osaa, niin ei.
- Gallupit
Yleinen lama aika on ihan hyvä ajankohta siirtyäkin keskustan oppositioon, annetaan KOKDEMIEN (lue. sosdemit) hoitaa maan asiat järjestykseen. Vuoroin vieraissa jos vanhoja muisteltais ja sitä aikaa kun Sosdemit ei lähteneet lama hallitukseen vaikka voittivat vaalit. Ja kun hävisivät vaalit pantiin hallitukseen ja voittaja keskusta ulos (Koiviston temppu).
Ilo mielin Sosdemit vetoon saa kansa sitä mitä haluaa, sirkushuveja klovnit on jo tiedossa kabareeta viikosta toiseen.
- Niinpä niin
Kepun kannatuksen lasku on kiihtymässä. Seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä se on alle 10 %.
Vanhasen johdolla kepu on tähän mennessä hävinnyt jo viidet peräkkäiset vaalit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716