Heissan!
Kaipailisin jotakuta jakamaan niin ilot kuin surutkin, kaikenlaiset ajatukset. Tarvitsisin jotakuta ketä osiai lohduttaa kun olen huonolla tuulella ja maailma tuntuu kaatuvan päälle.
Olen pian 19 vuotias tyttö enkä aseta sinulle mitään ikä yms. vaatimuksia.
Vapaa-aikani menee yksin ollessa eikä minulla ole oikein ketään kenen kanssa voisin ajatuksiani vaihtaa, toivoisin kuitenki saavani sinusta sellaisen. Olen myös, tottakai, valmis jakamaan myös sinun ilot ja surut ja auttamaan omien kykyjeni mukaisesti.
ajatusten jakajaa?
12
693
Vastaukset
- tossa ON
tim-jes@hotmail.com,,,tuu jutskailen kaikkea on cam myös :)
- teija.Til
Hei olit mun meses joskus kauan sitten, ootko viel olemas
- minävaan'
lisää meseen mecha00@gmail.com
- neiti ite
Mulla onkin just nyt ongelmia mesen kanssa joten lisäilen sitten kun saan toimimaan :)
- zixie
Moi mailaile zix @ luukku.com, jos haluut jonkun joka kuuntelee.
- tyttyö20v.
Mulle voi mailailla, kuuntelen kyllä..ja vaihdan mielelläni ajatuksia :)
itsmylife@jippii.fi
- Neiti ite
Nyt mun täytyy kyl pyytää ihan sähköpostiosotteita ennen kuin saan mesen toimintaan. Myönnän et oon aika tomppeli koneitten kans... Olis kiva jos kertoisitte onko noi osotteet myös sähköpostiosotteita jonne voisin näin aluksi ainakin kirjoitella ja voitais tutustua.
- DiCola
Mua kiinnostaa kokeilla olisko musta kuuntelijaksi ja olkapääksi sulle, kun varsinkin noista yksinolojutuista ymmärrän yhtä jos toista. Ajatusten vaihto sähköpostitse on hei hieno tapa hoitaa tunteitaan! :)
Maili löytyy tästä: dicola@shelli.fi
- -it'sMe-
Mulle voit lähettää e-mailia, jos kiinnostaa: bluepanther89@gmail.com
- Tommi. =)
Ok, mä voin kuunnella. Tos on mun sähkäri(toimii mesenä myös): dumle_009@hotmail.com
Mä tiiän et saatan olla ehkä sun mielestä nuori kuuntelemaan jos sulla on murheita mutta mä omasta mielestäni kyllä osaan puhua aika monenlaisista ongelmista ja haluan auttaa jos joskus tuntuu sille että "seinä kaatuu päälle". Mutta joka tapauksessa toivon että et olisi yksin koska minä tiedän mille se tuntuu ja se osaakin olla ihan oikeesti välillä täyttä helvettiä kun ei ole ketään jolle vois puhua, niistä pienistäkin asioista. - sielunsiskotaijtn
täällä samanlaisessa tilanteessa oleva tyttö, voit lähettää tähän viestiä : tattaaraa@hotmail.fi
Voin myöhemmin antaa sitte oikean meseni, en tässä rupee jakamaan :D - lohduttaja-83
Moi! Vieläkös "neiti ite" kaipailee kuuntelijaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657