kuivat paikat

mulla on

miten voiki olla mahollista, että en kostu ollenkaan! Vaikka olen kiihottunut ja haluttaa usein ja masturboin, niin en vaan kostu! pakko käyttää aina paljon jotaki liukkaria koska muuten ei tule onnistumaan! seksikin tekee kipeetä joskus ku liukkaria ei oo tarpeeks.. Miksi miksi miksi!? :'(

9

1844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai siinä paljon vaihtoehtoja ole,tai minä ainakaan tiedä,liukkaria vaan.

• käyttöömme

tutkimustuloksiasi. Siis sieltä lekurikäynnin yhteydessä saatuja. Vasta sellaiset tulkittuamme olisimme voineet vastata adekvaatisti.

• fgfgjghk

joo eli pillerit pois.....rupee homma muuttumaan kunnolla. Näin ainakin vaimollani oli.....heti kun pillerit otettiin käyttöön imetysajan jälkeen niin taas kuvui...

• Pillu-Liisa

on yksinkertaisesti hyväksyttävä.Itselläni on hormoonikierukka kuivattanut paikat.Mutta enpä jaksa tehdä siitä ongelmaa, silikonliukkari on mielestäni paras ja sitä löytyykin useampi pullo, yksi on sängyssä, toinen yöpöydänlaatikossa, matkapullo käsilaukussa:))) Liukkari käyttö on tullut jo ihan luontevaksi osaksi esileikkejä, seksiä... Hormoonikierukkaa en vaihtais pois, ehkäisymielessä sitä en tarvii, mutt aiemmin kärsin runsaista kuukautisista.

• vhmjgbm

On olemassa estrogeeniä tai jotai muuta hormoonia sisältäviä emätinpuikkoja, jotka palauttavat luonnollisen kosteuden limakalvoille. Saa varmaan ilman reseptiäkin (?). Ei muuta, kuin googlettamaan ja hommaamaan puikkoja. turhaan ei kannata nuoren naisen kuivuudesta kärsiä.

• juu niin

netistä ja tilasin just näitä estrogeeniä sisältäviä emätinpuikkoja. semmonen viikon kuuri ilman mitään reseptiä. Katttellaan nyt toimiiko, toivotaan!
        e-pillerit ei voi olla tähän ongelmaan syynä, koska en käytä semmosia. Mutta jos nuo puikot ei ala näyttämään merkkejä paremmasta niin kai se on sitten käytävä lääkärissä ja alkaa käyttämään liukkaria ihan toden teolla! itellänikin juuri tuota silikonipohjasta liukkaria, johon oon kyllä tyytyväinen. Mutta kun sitäkin sitte menee kuitenki melko paljon ja ei oo mitenkään kovin halpaakaan ;o

• märkälätti
        juu niin kirjoitti:

netistä ja tilasin just näitä estrogeeniä sisältäviä emätinpuikkoja. semmonen viikon kuuri ilman mitään reseptiä. Katttellaan nyt toimiiko, toivotaan!
        e-pillerit ei voi olla tähän ongelmaan syynä, koska en käytä semmosia. Mutta jos nuo puikot ei ala näyttämään merkkejä paremmasta niin kai se on sitten käytävä lääkärissä ja alkaa käyttämään liukkaria ihan toden teolla! itellänikin juuri tuota silikonipohjasta liukkaria, johon oon kyllä tyytyväinen. Mutta kun sitäkin sitte menee kuitenki melko paljon ja ei oo mitenkään kovin halpaakaan ;o

Meinaakko tunkea pimppiis noita netistä tilaamiasi emätinpuikkoja, ota nyt järki käteen!! nuo voi sisältää ihan mitä vaan, hyi helevetti ajattele nyt vähä.
        Käy ihan oikealla lääkärillä ja apu löytyy ja on turvallista.

• apteekki
        märkälätti kirjoitti:

Meinaakko tunkea pimppiis noita netistä tilaamiasi emätinpuikkoja, ota nyt järki käteen!! nuo voi sisältää ihan mitä vaan, hyi helevetti ajattele nyt vähä.
        Käy ihan oikealla lääkärillä ja apu löytyy ja on turvallista.

ihan apteekista minä niitä tilasin, enkä nää siinä mitään pahaa. Lääkäriin kyllä menen sitten jos nämä estrogeenipuikot ei auta :)

• hoovi

Saitko ongelmaan jo apua? Oletko kärsinyt muiden limakalvojen: suun, silmien kuivuudesta? Ravinnon kannalta on tärkeää muistaa käyttää runsaasti öljyjä (rypsi- ja oliivi) min. 2 rkl päivässä. Ne vaikuttavat ihon ja limakalvojen kosteuteen ja joustvuuteen. Hiivan liikakasvu aiheuttaa myös kuivuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe