Eli koneena macbook pro ja liittymänä saunalahden adsl-liittymä, joka avattiin muutama päivä sitten. Liittymään kuuluva Elisan Kotiboksi saapui tänään ja nyt on sit ongelma sellainen, että en pääse nettiin. Valot palavat modeemissa Powerin, Wlanin ja Lan-portin kohdalla, mutta eivät Internetin ja ADSL kohdalla.
Verkkoasetuksia kun tutkii niin Ethernet on aktiivinen/yhteydessä, mutta kun avaan netin niin yhteys verkkoon kuitenkin puuttuu. Missä piilee ongelma?
macbook+elisan kotiboksi=ongelma
2
767
Vastaukset
- Pege81
Mikäli liittymäsopimuksen tekemisestä on vasta vähän aikaa, niin liittymää ei todennäköisesti ole ehditty avata. Liittymän aukeaminen kestää viikosta-kahteen. Internet ja ADSL valojen kuuluu palaa silloin, kun laite havaitsee olevansa linjalla. Asiaa voit tiedustella tietenkin soittamalla Saunalahden käyttötukeen.
- helpmee
Nyt ei taida ongelma kuitenkaan olla siinä etteikö liittymää olis ehditty avata, liittymäsopimus tehtiin yli kaksi viikkoa sitten. Olen myöskin saanut viestin Saunalahdelta, että liittymä on aukaistu.
Voiko olla, että ongelma on puhelinpistokkeessa? Nimittäin modeemin ollessa kytkettynä puhelinpistokkeeseen kuului yhtäkkiä sellainen jännä klik-ääni..ja nyt modeemi on vissiin ihan sökö, mitkään valot ei pala enää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738