Etanat ongelmana

Etanoita jos ilmaantuu niiin kulkureitille voi asentaa käytöstä poisteetua hiekkapaperia pinta ylös.
Katkerasuola tepsii myös

Mutta olut jos sitä hieman lämmittää ja laittaa muovirasiaan samalle tasolle maan pinnan kanssa ja reunalle perunanviipaleita se houkuttaa ja etanat hukkuu ja isäntä voi sen annoksen nauttia rapulaan.heh

Kissat ja koirat kukkapenkin tai portaiden viereen appelsiinin kuoria ja kahvinpotoja.
Sitrunhedelmää voi myös hieman hieroa iholle se torjuu hyttyset..Sitrushedelmä ja ruusu ei menesty lähekkain sama asia kurkku ja tomaatti.

Asperiinilla puhdistuu valkoinen paidankaulus ja londilla hiukset. asperiinia myös voi liottaa ja kansät ja kovettumat saada poistumaan jaloista. MK

5

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etumerkki-E

"Etanoita jos ilmaantuu niiin kulkureitille voi asentaa käytöstä poisteetua hiekkapaperia pinta ylös.
      Katkerasuola tepsii myös"

Tuo on hyvin yleinen harhaluulo.
      Ei takuulla tepsi!

• Opuksesta tieto ja täsmennän kukkapurkin alle voi laittaa hiekkapaperin ja näin. Minulla ei ole asiasta kokemuksia mutta tässä asiassa tukeudun kirjaan Uudet konstit vanhat aineet. Kokeilitko olutta upotettuna maahan rasiassa yläreina maan tasalle loukuksi?
        Joitakin asioita olen kokeillut ja tepsii.MK

• Etumerkki-E

Kukkapurkin alle sellaista paperia?
        Miten se sellainen paperi laitetaan 1,5 aarin kokoisen kasvimaan alle?
        Käynkö kaupasta ostamassa 5-60 metriä pitkästi hiomapaperia ja ympäröin ryytimaani sillä?

• Etumerkki-E kirjoitti:

Kukkapurkin alle sellaista paperia?
        Miten se sellainen paperi laitetaan 1,5 aarin kokoisen kasvimaan alle?
        Käynkö kaupasta ostamassa 5-60 metriä pitkästi hiomapaperia ja ympäröin ryytimaani sillä?

Tai laita kieltomerkki yksityisalue, näitä merkkejä on tullut jo polun varteen ihmisille ja ala vielä säkättämään niin tepsii.tästä minulla on kokemusta sienimetsässä mutta tuohon sinun ongelmaan olen vaan lainanut kirjan neuvoja. Minulla on kyllä kirjan neuvoista elämäni aikana kokemusta, mitä oli teoria ja käytäntö esim lasten hoidossa.MK

• keino paras
        markkukorpinen kirjoitti:

Tai laita kieltomerkki yksityisalue, näitä merkkejä on tullut jo polun varteen ihmisille ja ala vielä säkättämään niin tepsii.tästä minulla on kokemusta sienimetsässä mutta tuohon sinun ongelmaan olen vaan lainanut kirjan neuvoja. Minulla on kyllä kirjan neuvoista elämäni aikana kokemusta, mitä oli teoria ja käytäntö esim lasten hoidossa.MK

Kuulkaahan. Mikäli talouvessa on nuorisoa, niin hommatkaa neliveto mönkijä huusholliin. Avaimet jälkikasvulle ja pihaan ajelemaan. Jos ei oo nuorisoa voi myös itse suorittaa tämän tehtävän. Vauhdikkaasti. Suomihan on rallikansa. Ja jos etanat on isompia laittaa ketinkit. Kylä lähtee. Viikonloppuna voi pitää naapurin kanssa vaikkapa vapaat harjoitukset isommalla kentällä.
        Toinen vaihtoehto onkin sitten työläämpi. Laittaa pienen pienet liikennemerkit, kuten joku tuossa jo esiintoikin. Eli yksityisalue. Etanoilta pääsy kielletty. Tämäkin tepsii. On Englannissa tutkittu. Jos ei halua tehdä näitä pieniä kieltotauluja tilaa ne vaikkapa tv hopista. ( 49,90 € 10 kpl plus postikulut.)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe