Tämä uusi 24:sen etusivu. Vanha oli paljon selkeempi ja nätimpi !!!
Ihan Paska
11
305
Vastaukset
- zb
Niin on! Olen vakipalstallani huomannut ainakin kymmenen kirjoittajan häipyneen. Milloin mahtavat mainostajat häipyä ja viedä rahat mennessään.
- -zvfjnb
Milloin mainostajat mahtavat tajuta, ettei niitä jäljelle jääneitä kiukkuisia kirjoittajia kiinnosta vilkkuvat mainokset, eikä kohta enää mikään tällä foorumilla.
- zgnHZ
-zvfjnb kirjoitti:
Milloin mainostajat mahtavat tajuta, ettei niitä jäljelle jääneitä kiukkuisia kirjoittajia kiinnosta vilkkuvat mainokset, eikä kohta enää mikään tällä foorumilla.
Nyt noi idiootit laittoi laskutoimituksenkin sellaiseksi töhryksi, ettei siitä mitään selvää ota.
- Luvattiin jo klo 11 korjata
zgnHZ kirjoitti:
Nyt noi idiootit laittoi laskutoimituksenkin sellaiseksi töhryksi, ettei siitä mitään selvää ota.
Mikä kestää?
- P-Housu
Tämä uudistettu sivusto on niin paska ettei sitä enää paskemmaksi voi muuttaa. Mistään ei saa enää mitään selvää. Kaikki viestit häviää mainoksien joukkoon. Eipä tänne tulee varmaan enää eksyttyä jatkossa.
- ViiviVirta
Kauhiat nämä nykyiset sivut!
- eräs ylläpitäjä
On pakko etsiä vaihtoehto tälle portaalille. Sivusto on sekava , visuaalinen ulkonäkö luotaan työntävä.Olen ollut pitkään portaalin käyttäjä ja suositellut sitä muillekin. Nyt tämän uudistuksen jälkeen sivusto on köyhtynyt , muuttunut epämiellyttäväksi, ei tee mieli avata tätä kotisivuna. Miksi tehdä muutos muutoksen vuoksi ja vielä väärään suuntaan.Virheet kertautuvat ja imu sivustolle loppuu. Kokeilkaa jotakin muuta tai vaihtakaa henkilöitä jotak tämän tekivät.
- EI
löydy iltasanomien eikä iltalehden linkkejä
- Höh78
On kyllä oikeasti sekava tämä uusi suomi24. Tekstit on yhtä puuroa ja saa ehtiä että missä se ketju menee. Entinen takasin tai edes selkeämpi saisi olla tämä.
- Lasal
minäkin vaihdoin jo kotisivukseni Googlen , kun tää uusi on ihan hanurista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114