Olen tässä alkanut kiinnostumaan rullaluistelusta. Yleensä jos kiinnostun jostain, rupean heti innoissani selaamaan tietoa aiheesta, ja videoita youtubesta.
Olen tähän mennessä saanut selville, että K2 on hyvä merkki. Myös olen saanut selville, että K2 fitness mallisto osuisi minulle parhaiten; ketterä ja sopii esimerkiksi kaupungille. Yritin löytää näiden kyseisten luistimien hintoja suomalaisista nettikaupoista, mutta huomasin, että ilmeisesti yksikään nettikauppa ei myy rullaluistimia suomessa!
Mistä johtuu tämän lajin - ilmeisesti - kiinnostuksen puute Suomessa? Onko tässä lajissa jokin seikka, jota en ole tullut ajatelleeksi innostuessani? Jos kysyntää luistimille olisi tarpeeksi, niitä myös myytäisiin takuulla Suomen nettikaupoissa.
Pohdintaa rullaluistelusta
3
854
Vastaukset
- Roleacher
rapistuva tieverkosto, jatkuvat kaapelityöt.
Toiseksi, monella varmaan mätänevät luistimet kaapissa johtuen siitä ettei niillä ole koskaan opetellut luistelemaan nautinnollisesti. Jarruttaminen on monille ylitsepääsemätön este.
Itse olen useamman neitokaisen opettanut hyvällä lopputulemalla luistelemaan.. - janne m-nen
jotenkin tuntuu että olet kirjoitellut samanlaisia viestejä tämän tästä. Varsinkin rullaluistelun tasosta Suomessa. Kysyn todella paljonko olet oikeastaan asioista ottanut selville. Varsinkin kun kirjoittelet aina samat asiat, ja aina olet aloittamassa tätä lajia,ja aina tulossa ulkomailta takaisin ja aina tilaamassa nettikaupoista milloin. Ihmetyttää nämä omituiset jutut ainakin näin vuoden pimeimpänä aikana. Kyllä kai K2 sopii kaupungille mutta vähän eri vuoden aikaan. Hyvä on netissä rupatella maat ja mannut vaikka vuoristokiipeilystä tai mistä, ei tarvitse välittää edes vuoden ajoista.
Miten on mahdollista muuten olet vasta "alkanut kiinnostumaan rullaluistelusta" ja seuraavassa lauseessa alat vähän kuin "asiantuntijana" höpisemään Suomen rullaluistelun ja kiinnostuksen tasosta. Ristiriitaista. Tekisit joskus jotain rullaluistelun eteen. Etkä iänikuisesti vaan kyselisi nettikauppoja ja Suomen tasoa. - Ääh!
mitä järkeä alkaa ostamaan rulliksia ihan loppu syksystä? Ehtii vähän tottua ideaan sitten tyssää seinään kun lunta rupee tuleen... Itteäni ärsyttää jo ku ei pääse ollenkaan rullisteleen...off topic.
Ja miks ne rullaluistimet nyt välttämättäsieltä netistä pitää olla tilattu, pitäishän niitä sovittaa ja silleen.
Btw, Roleacher, rullaluistimiin saa hankittua jarrut...paitsi playdeihin, mut niitä nyt tuskin tarkotettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748