Olenpa hyvinkin. Parhaillaan (väliaika nyt) suunnistan kaukoputkeani kohti Jupiteria ja sitä ympäri pörrääviä kuita kohti. Eihän siinä apinalle ole mitään mielenkiintoista, mutta itseäni lähinnä kiinnostaa tähtitieteen historia. Vaikka siis kaikki tiedämme, jotta kyseisiä kuita on, niin haluan nähdä ne omin silmin ja sitä kautta tunnelmoida ja pohdiskella miten jotkin suurmiehet älysivät jotain suurta. Metsästän siis vaikkapa planeettoja, joita tiedän olevan olemassa. Ympärillämme pyörii kuitenkin muitakin taivaankappaleita, joista seuraavassa jotain Susianalyysiin liittyen.
Nythän monet hysteerikot näkevät susia kaikkialla. Ei tarvi kaukoputkea eikä miroskooppia, niin susi yrittää näiden tollojen mielestä aivan varmasti jotain. Susi on "hihhuleitten" mielestä asteroidi, joka aivan varmasti osuu jonkin perheenjäsenesi kohdalle raateluhampaineen. Tällaisen asteroidin törmäys on kuiteskin reaalimaailmassa yhtä todennäköinen kuin suden suorittama ihmisen raatelu. Sitä sattuu silloin tällöin ja se on VOI VOI hysteerisen apinan kannalta. Itkua ja voivottelua tältä osin mahtuu tähän maailmaan.
Toisaalta, jos metsästyksestä puhutaan, niin minä mieluiten metsästän naaraita. Siis hempeitä naisia. Tämä tahtoo usein unohtua arkimetsästäjästä, joka mieluummin viettää aikaansa "miehisissä" touhuissa. Eipä tuolloin oma vaimo kiinnosta, jos ei muittenkaan vaimo. Pääasia on, jotta on hauskaa räkä poskella.
Olenko siis metsästäjä? Minä väitän, jotta olen fiksu metsästäjä.
Olenko metsästäjä?
22
466
Vastaukset
- viisttoist
eilen ollut ketään kuollut kun piti avaruuteen mennä
susien eikä karhujen raatelemana, heh heh. Sinä tuskin tiedät Jupiterista yhtään mitään. Olet selvästi velliperse, joka pelkää susia.
- jes jes jes
Susianalyytikko kirjoitti:
susien eikä karhujen raatelemana, heh heh. Sinä tuskin tiedät Jupiterista yhtään mitään. Olet selvästi velliperse, joka pelkää susia.
jos tääll alletaan velliperse pelkureita hakemaan niin kyllä se löytyy sieltä analyytikko puolelta. Jätkä kirjoitteli eilen herjauskirjeitä ja sitten peloissaan poisti parhaat hengentuotteensa mitä oli koskaan saanut aikaan. Varmaan istuit koko eilisen illan kotona ja pureskelit kynsiä ja maha kuralla odotit koska ovikello soi ja poliisi on on ovella. Aamuyöstä kun kukaan ei tullutkaan noutamaa niin hätäpäissäään keksit siinä että haetaan aihe avaruudesta, kyllä on säälittävää.
jes jes jes kirjoitti:
jos tääll alletaan velliperse pelkureita hakemaan niin kyllä se löytyy sieltä analyytikko puolelta. Jätkä kirjoitteli eilen herjauskirjeitä ja sitten peloissaan poisti parhaat hengentuotteensa mitä oli koskaan saanut aikaan. Varmaan istuit koko eilisen illan kotona ja pureskelit kynsiä ja maha kuralla odotit koska ovikello soi ja poliisi on on ovella. Aamuyöstä kun kukaan ei tullutkaan noutamaa niin hätäpäissäään keksit siinä että haetaan aihe avaruudesta, kyllä on säälittävää.
kun minä en apinoilta kysele aiheita, mistä kirjoitan.
Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.- jes jes jes
Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.ny vapiset ja pelkäät, eikä ihan aiheetta. Mikäli sinulla ei ole tarkoitus loukata eikä aiheuttaa mielipahaa niin nyt olisi ensinnäkin anteeksipyyntö uhrin omaisilta paikallaan, niistä kommeneteistasi.
Käsittääkseni et kuitenkaan moiseen alennu koska et halua loukata etkä pahoittaa kenekään mieltä, ksäittääkseni ne sinun poistetut kommenttisi ovat sinun opetusmateriaaliasi, jota käytät syrjäkylillä. Millä tavalla petokauhuinen hysteerikko sopii siihen yhteyteen, jossa tarjosit parasta opetustasi uhrin omaisille, laukomalla suuria ajatuksiasi ihmiskunnan sivistämiseksi. - Raja tulee kaikille vastaan
Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.analyytikon sielunelämä, tai sen puute. Ettei ollut herkkän ihmisreppanan mieleen, kysymys oli suoranaisesta herjaamisesta. Sama kuin tällä naureskelija nimimerkillä, hänelle on jo monesti vinkattu sen aloituksen pois hoitamisesta. Katsotaan meneekö viesti perille muiden medioiden kautta. Viestihän siellä näkyy olevan todisteena.
Raja tulee kaikille vastaan kirjoitti:
analyytikon sielunelämä, tai sen puute. Ettei ollut herkkän ihmisreppanan mieleen, kysymys oli suoranaisesta herjaamisesta. Sama kuin tällä naureskelija nimimerkillä, hänelle on jo monesti vinkattu sen aloituksen pois hoitamisesta. Katsotaan meneekö viesti perille muiden medioiden kautta. Viestihän siellä näkyy olevan todisteena.
sitä nyt raavas metsästäjäpoika on niin herkkänä. Itku sulla varmaan tulee tappaessasi sorsaakin. Ota nenäliinoja mukaan jahtireissullesi.
jes jes jes kirjoitti:
ny vapiset ja pelkäät, eikä ihan aiheetta. Mikäli sinulla ei ole tarkoitus loukata eikä aiheuttaa mielipahaa niin nyt olisi ensinnäkin anteeksipyyntö uhrin omaisilta paikallaan, niistä kommeneteistasi.
Käsittääkseni et kuitenkaan moiseen alennu koska et halua loukata etkä pahoittaa kenekään mieltä, ksäittääkseni ne sinun poistetut kommenttisi ovat sinun opetusmateriaaliasi, jota käytät syrjäkylillä. Millä tavalla petokauhuinen hysteerikko sopii siihen yhteyteen, jossa tarjosit parasta opetustasi uhrin omaisille, laukomalla suuria ajatuksiasi ihmiskunnan sivistämiseksi.puhutaan, niin sinä et ole minun herjauksen uhri. Sen sijaan olet kyykytykseni uhri, heh heh.
- hysteerikoille
Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.voikin terapia olla tarpeen.
Metsästäjät sen sijaa tietävät ihan ilman hysteriaa konstit hoidella pedot siten, että kauhua ei edes pääse syntymään.
- vaikka lähteä
sinne Jupiterin kuutamoihin. Niin maailmakin pelastuu ???
maailma enemmän pelastuu jos minä pysyttelen maan pinnalla ja jaan sivistystä ympäriinsä. Hysterialle ja pakokauhulle on turha antaa pikkusormea.
- ei koskaan ole
maailma enemmän pelastuu jos minä pysyttelen maan pinnalla ja jaan sivistystä ympäriinsä. Hysterialle ja pakokauhulle on turha antaa pikkusormea.
maailmaa paremmaksi tekemään ! kirjoitelmansa ovat sen jo monesti vahvistaneet.
itseän ialkaa huolettaa se, että itse itsensä nimeämiä, mieleltään häiriintyneitä "analyytikkoja" juoksentelee täälläkin irrallaan. Toivonkin, että kehitteillä oleva "mieliala- ja vikaisuusseulonta" kohtaa anaalilyylimme ja johdattaa hänet pätevään hoitoon ennen hänen itselleen tai kanssaeläjilleen aiheuttamia vahinkoja.
- Shooter
Kumma juttu. Olen saanut tältä palstalta, sen käsityksen, että et pahemmin välitä naisista, vaan sama sukupuoli kiinnostaisi.
- naureskelija
Analyytikko on oikeassa, mutta mitä vastaavat ns. apinat? Perse, kakka ja muut eritteet ovat vasta-argumentteina.. eipä voi kuin naureskella moiselle roskasakille, hehheh
- jynnsön
odottellee suraavaa onnettomuutta päästäkseen herjaamaan kuolleita, siinä ei paljon paskat eikä muut eritteet sen rinnalla aina paina, kun alkoholivammaineopääsee reveittelemään.
Toisekseen näyttäsi siltä noin äkkiä lukien, että analyyti ja sen kaverit sitä eritelpuolta pitävät tapetilla, siinä näiden mediamestarien mukaan milloin mitäkin metsästäjien housuissa.
Ihan semmosta naureskelijalle että olisko mitään jos opettelisit lukemaan ja lisäksi ymmärtämään lukemasi. - hä hä hää
jynnsön kirjoitti:
odottellee suraavaa onnettomuutta päästäkseen herjaamaan kuolleita, siinä ei paljon paskat eikä muut eritteet sen rinnalla aina paina, kun alkoholivammaineopääsee reveittelemään.
Toisekseen näyttäsi siltä noin äkkiä lukien, että analyyti ja sen kaverit sitä eritelpuolta pitävät tapetilla, siinä näiden mediamestarien mukaan milloin mitäkin metsästäjien housuissa.
Ihan semmosta naureskelijalle että olisko mitään jos opettelisit lukemaan ja lisäksi ymmärtämään lukemasi.onko vähä itku herkäsä? nyyh nniisk.
- sinulla kun
ei ole tietoa, niin ei ole vastuutakaan.
Voit laukoa älyttömyyksiä kuten tähänkin asti.
Metsästäjät sen sijaan ovat joutuneet esittämään vastuullisuutensa viranomaisille useassa tilanteessa.
Muista: Metsästys on LAILLISTA toimintaa. ja metsästyksen häirintä on rikos.
Tämä ihan niin kuin tiedoksi, jos se vastuukin sieltä sitten joskus... sinulla kun kirjoitti:
Metsästäjät sen sijaan ovat joutuneet esittämään vastuullisuutensa viranomaisille useassa tilanteessa.
Tämä ihan niin kuin tiedoksi, jos se vastuukin sieltä sitten joskus...onhan suklaapatukan työntäminen perseeseen myös laillista. Pitäiskö sitten jotain näin järjetöntä tehdä koska se vaan on laillista? Sama asia metsästyksen kanssa. Metsästäjät yleensä ovatkin yhtä tyhmiä kuin suklaapatukan perseeseensä survojat.
- mahdollisuus valita
onhan suklaapatukan työntäminen perseeseen myös laillista. Pitäiskö sitten jotain näin järjetöntä tehdä koska se vaan on laillista? Sama asia metsästyksen kanssa. Metsästäjät yleensä ovatkin yhtä tyhmiä kuin suklaapatukan perseeseensä survojat.
niin metsästän.
Ota sinä se suklaapatukka.
Kukin saa nauttia parhaaksi katsomistaan asioista.
En ole koskaan tavannut metsästäjää, joka survoisi suklaapatukkaa... mutta ehkä liikumme erilaisissa piireissä. - betonipoju
onhan suklaapatukan työntäminen perseeseen myös laillista. Pitäiskö sitten jotain näin järjetöntä tehdä koska se vaan on laillista? Sama asia metsästyksen kanssa. Metsästäjät yleensä ovatkin yhtä tyhmiä kuin suklaapatukan perseeseensä survojat.
luonto elämyksiä tällä palstalla.
- Pekka_Vähäpuksunki
sinulla kun kirjoitti:
Tämä ihan niin kuin tiedoksi, jos se vastuukin sieltä sitten joskus...A) Kaikki laillinen ei ole oikein.
B) Kaikki laiton ei ole väärin.
Pekka Vähäpuksunki
- että olet elämästä
vieraantunut sökeltäjä, jonka jutut ilmentävät huomattavan suurta pakkomielteisyyttä ja jakomielitautisuutta ! Toivoisin olevani väärässä, mutta kirjoitelmasi puhuvat puolestaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164