Rajamäki oikealla asialla.

Astrid syvältä

Hyvä että tulee kritiikkiä nykyisestä mamu-politiikasta. Ensin Väyrynen ja nyt sitten Rajamäki, kuka seuraava? Vaalit on jo lähellä ja maahanmuuttaja-asiat tulevat ratkaisemaan vaalit. Myös isot puolueet pelkää uusien maahanmuuttokriittisiä puolueita, esim. tämä Joutsen puolue nimellä kulkeva hanke.

Äänestystulos IL:ssä on suorastaan tyrmäävä. :) Hyvä hyvä, mamuhalaajia on oikeasti vähemmän kuin kuvittelin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009090410188615_uu.shtml

ps. Jos Rajamäestä on kiinni, niin tuskin tulee Varkauteen vastaanottokeskusta...

5

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks ajaatelija.....

tästä sivusta.
      rajamäki on oikealla asialla tässä asiassa.
      mitenkähän paljon tänne onkin jo tullut helponrahan
      perässä tulioita.
      omilla ei ole töitä työttömyys lisäätyy
      vatio velkaantuu olis korkea aika katsoa totuutta silmiin.
      hoitaa oma yhteiskunta kuntoon huolehtia omienkin hyvinvoinnista antaa heille silloin apua kuin tarvitsevat todella.omat tahtoo jäädä muualta tulioiden jalkoihin.
      tietysti niitä täytyy auttaa ja tukea ,jotka todellisessa hädässä ovat.
      olivatpa omia tai vieraita.eikö olisi jokamaassa hyvä perustaa rahasto ,jossa autetaan ihmisiä pahimman yli
      ,mut meillä,raha on niin löysässä ,joten ei ihme,jos tänne on tulossa kun ei itse tarvitse tehdä mitään ja raha juoksee.
      miten heillä on sitten esim .hienommat autot heti kohta ym.ym. jne.
      jos ovat köyhistä maista jne.ihmetyttää miten heistää heti tulee hyvivoivimpia,kuin jotkut omat kansalaiset.
      en halua olla rasisti,kotona minua ei siihen kasvatettu.
      vaan ,eikö tulisi edullisimmaksi auttaa,jokaista omaan kotimaahansa?
      silläkö ,jotkut ehdokkaat vaalien alla ajavat maahanmuutajien etuja haaliakseen ääniä heiltä itselleen ja
      entä kari siksikö nämäpuheet,että saa ääniä jatkaaksee?
      mene tiedä.
      mut kari puhuu asiaa jos on todellakin tosissaan.
      tässä vain minun ajatuksiani.
      en ole ketään ihmistä vastaan värin tai kansallisuuden perusteella.
      vaan totuutta on katsottava silmiin päätöksiä ja lakia laatiessa mietittävä tarkkaan
      mitä tekee.

• tarpeeksi saanut

jos saavat aikaan sen puolueen, jossa estetään maahanmuuttajia tulemasta, äänestän heti sitä puoluetta!

• En pelkää, en ole rasisti
        tarpeeksi saanut kirjoitti:

jos saavat aikaan sen puolueen, jossa estetään maahanmuuttajia tulemasta, äänestän heti sitä puoluetta!

Mitä sinä pelkäät!!!! Että ulkomaalainen vie sinulta työt???? HaHaHaaaaaa. Maahanmuutajat tekevät pääsääntöisesti niitä töitä joita suomalaiset AY-aivopestyt ääliöt eivät suostu tekemään sillä palkalla jota siitä maksetaan. Ja sinä suomalainen tollo et ole valmis maksamaan sitä hintaa jotta toveri-suomalainen voisi työn tehdä. Tähän on tultu, kerro ratkaisu.
        Pakolaiset ja etenkin elintasopakolaiset ovat asia erikseen, pitäisi asuttaa tyhjilleen jääneisiin rintamamiesmökkeihin siemenvilja ja siemenperunat alkupääomana tai vaihtoehtona lentolippu takaisin.
        Ja nämä edellämainitut asiat pätee tumma-, vaalea- kelta-, punaihoisille jehoville, muslimeille, ateisteille, budhalaisille, kristityille, aasialaisille, venäläisille, suomalaisille afrikkalaisille, ym. ym

• buddhakin

Olen asunut Helsingissä. Siellä on rakennettu kirkkoja islaminuskoisille, on mormooneille ja ties kenelle. Kysynpä, jos joku tietäisi, kuinka monta luterilaista kirkkoa (suomalaisia) on rakennettu islaminuskoisiin maihin? Luulenpa, ettei ainuttakaan.

• Olisi joskus Varkautelaistenkin asialla.Eiköhän nyt pitäisi puhua StoraEnson loppumisesta ja korvaavista työpaikoista kuten vaikka painostaa että Tilastokeskus hajasijoitetaan Varkauteen. Meillähän on valmiit tilatkin. Entiset Honeywellin tilat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe